NYTT ÅR
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    NYTT ÅR

    Hej, hur kommer ni att göra med era småttingar till nyåret??
    Vår son brukar lägga sig och sova omkring 19 och sedan sover han fram till 06. Men kan man bara låta honom ligga och hoppas att han inte vaknar av allt smällande eller bör man väcka honom och låta honom vara med under smällandet?

    Inte helt lätt att veta hur lättväckta de är innan man testat.

    Skulle vara skoj att få veta hur ni andra planerar att göra med era små gosebarn.
    /Sussie.
  2. 1
    NYTT ÅR Hej, hur kommer ni att göra med era småttingar till nyåret??
    Vår son brukar lägga sig och sova omkring 19 och sedan sover han fram till 06. Men kan man bara låta honom ligga och hoppas att han inte vaknar av allt smällande eller bör man väcka honom och låta honom vara med under smällandet?

    Inte helt lätt att veta hur lättväckta de är innan man testat.

    Skulle vara skoj att få veta hur ni andra planerar att göra med era små gosebarn.
    /Sussie.
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    sova

    lägger henne när hon blir trött och så sover hon väl så länge hon vill. Vaknar hon så vaknar hon.
    Vi ska resa bort så jag vet inte vad vi ska gör arunt 12-slaget, är vi i närheten tar jag väl med babylarmet annars stoppar jag väl ner henne i en vagn.
    Jag är inte så noga med tider, eller rättare sagt vi har rutiner som funkar men det funkar lika bra att bryta dem...
  4. 2
    sova lägger henne när hon blir trött och så sover hon väl så länge hon vill. Vaknar hon så vaknar hon.
    Vi ska resa bort så jag vet inte vad vi ska gör arunt 12-slaget, är vi i närheten tar jag väl med babylarmet annars stoppar jag väl ner henne i en vagn.
    Jag är inte så noga med tider, eller rättare sagt vi har rutiner som funkar men det funkar lika bra att bryta dem...
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Jag kommer lägga dem som vanligt. sen om de vaknar så vaknar de och då kommer jag nog bara lägga mig brevid. Kommer inte dra upp ngt barn ur sängen iaf.
    Fast om jag känner mina barn rätt så kommer de sova så gott över 12slaget...
  6. 3
    Jag kommer lägga dem som vanligt. sen om de vaknar så vaknar de och då kommer jag nog bara lägga mig brevid. Kommer inte dra upp ngt barn ur sängen iaf.
    Fast om jag känner mina barn rätt så kommer de sova så gott över 12slaget...
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Hej på dig!! Kul att "se" dig igen!!
    Vi är bortbjudna till vänner på nyår. Så vi får se hur det blir med Ellens sovtid. Vi har aldrig varit iväg så sent med henne, utan att ha sovit över. Hon kommer nog läggas i vanlig tid, eller när hon absolut inte orkar mer, men hur länge och bra hon sover, återstår att se. jag tar med baby vakten, så vi kan gå ut vid 12 slaget. Vi är bara utanför huset, så det är ingen fara.
  8. 4
    Hej på dig!! Kul att "se" dig igen!!
    Vi är bortbjudna till vänner på nyår. Så vi får se hur det blir med Ellens sovtid. Vi har aldrig varit iväg så sent med henne, utan att ha sovit över. Hon kommer nog läggas i vanlig tid, eller när hon absolut inte orkar mer, men hur länge och bra hon sover, återstår att se. jag tar med baby vakten, så vi kan gå ut vid 12 slaget. Vi är bara utanför huset, så det är ingen fara.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    De ska få sova som vanligt. Ofta vaknar de under natten iaf, men vi väcker dem absolut inte. De är såpass små än tycker jag.
  10. 5
    De ska få sova som vanligt. Ofta vaknar de under natten iaf, men vi väcker dem absolut inte. De är såpass små än tycker jag.

Liknande trådar

  1. Nytt medlemskap, nytt nick
    By PrincessLeia in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-22, 10:17
  2. Nytt jobb, nytt liv, i morgon!
    By Sintra in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 22:26
  3. nytt inlägg, nytt gnäll...
    By baver in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 23:03
  4. Nytt BM besök, nytt SF-rekord
    By Dilbertina__ in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 19:21
  5. nytt i butik nytt på tradera
    By moa in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 17:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar