Nån som kan Köpenhamn?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Nån som kan Köpenhamn?

    Vill ju ta med mig maken på minisemester till Danmark och tanken är två nätter i Köpenhamn.
    Nån som vet nåt mysigt hotell?
    Ska ta ett coop erbjudande så det här är vad de erbjuder

    http://www.coophotellpremie.com/inde...TOKEN=73024787

    Funderar lite på espanaden..
    ~fånga dagen~ ~carpe diem~ ~seize the day~..

    Alla goda ting är tre!
  2. 1
    Nån som kan Köpenhamn? Vill ju ta med mig maken på minisemester till Danmark och tanken är två nätter i Köpenhamn.
    Nån som vet nåt mysigt hotell?
    Ska ta ett coop erbjudande så det här är vad de erbjuder

    http://www.coophotellpremie.com/inde...TOKEN=73024787

    Funderar lite på espanaden..
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Mina föräldrar bodde på ett skapligt hotell med coop, nära flygplatsen, bussar gick in till city och de tyckte det vat trevligt att se lite utanför staden. Hotellet hade en trevlig midddagsbuffe som ingick i priset.
  4. 2
    Mina föräldrar bodde på ett skapligt hotell med coop, nära flygplatsen, bussar gick in till city och de tyckte det vat trevligt att se lite utanför staden. Hotellet hade en trevlig midddagsbuffe som ingick i priset.
  5. Marmelad
    #3
    Jag har bott på två av de där hotellen, Clarion Hotel Copenhagen är verkligen superfint men ligger rätt långt utanför och trist. Rekommenderas inte.

    Comfort Österport bodde vi på i somras. Lite halvsunkigt sådär men helt OK. Ligger PRECIS brevid järnvägen dock, men vi stördes inte av det särskilt mycket. Det gick att gå in till stan, men även att ta tåget (två stationer tror jag), så det var smidigt men mitt i smeten var det ju inte. Däremot så var hela Österbrogade nära med affärer, lite fik och restauranger. Trevligt att strosa där, mycket trevligare egentligen än Ströget och allt det där, mer ett normalt bostadsområde med affärer.
  6. 3
    Jag har bott på två av de där hotellen, Clarion Hotel Copenhagen är verkligen superfint men ligger rätt långt utanför och trist. Rekommenderas inte.

    Comfort Österport bodde vi på i somras. Lite halvsunkigt sådär men helt OK. Ligger PRECIS brevid järnvägen dock, men vi stördes inte av det särskilt mycket. Det gick att gå in till stan, men även att ta tåget (två stationer tror jag), så det var smidigt men mitt i smeten var det ju inte. Däremot så var hela Österbrogade nära med affärer, lite fik och restauranger. Trevligt att strosa där, mycket trevligare egentligen än Ströget och allt det där, mer ett normalt bostadsområde med affärer.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Ska jag tolka det

    att egentligen var inget av dom någon höjdare?
    Jag vill nog bo ganska mycket "mitt i smeten" men ändå fint.
    Vill ha gå avstånd till pubar och kunna gå promenader på morgonen..
    ~fånga dagen~ ~carpe diem~ ~seize the day~..

    Alla goda ting är tre!
  8. 4
    Ska jag tolka det att egentligen var inget av dom någon höjdare?
    Jag vill nog bo ganska mycket "mitt i smeten" men ändå fint.
    Vill ha gå avstånd till pubar och kunna gå promenader på morgonen..
  9. Marmelad
    #5
    Njäe... inget var väl nån höjdare men Österport var helt OK i alla fall! Men det är ju promenadavstånd till pubar och man kunde ju promenera åt alla möjliga håll också *S*. Ganska nära till sjöarna var det t.ex. Jag skulle kunna tänka mig att bo där igen, helt klart, men för mig är det inte så viktigt att hotellet är fint.
  10. 5
    Njäe... inget var väl nån höjdare men Österport var helt OK i alla fall! Men det är ju promenadavstånd till pubar och man kunde ju promenera åt alla möjliga håll också *S*. Ganska nära till sjöarna var det t.ex. Jag skulle kunna tänka mig att bo där igen, helt klart, men för mig är det inte så viktigt att hotellet är fint.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    Inte för mig heller egentligen

    Men läget känns som om jag vill att det ska vara okej. Gångavstånd till dit jag vill osv
    Tack för dina svar!
    ~fånga dagen~ ~carpe diem~ ~seize the day~..

    Alla goda ting är tre!
  12. 6
    Inte för mig heller egentligen Men läget känns som om jag vill att det ska vara okej. Gångavstånd till dit jag vill osv
    Tack för dina svar!

Liknande trådar

  1. Köpenhamn
    By Json in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 10:08
  2. Köpenhamn
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 20:36
  3. Jag är i köpenhamn just nu
    By annicaswe in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 18:32
  4. Köpenhamn
    By -Pixie- in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 09:06
  5. dM i köpenhamn 25/2
    By Neaten in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 19:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar