mindre enkät
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    mindre enkät

    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.

    2. Varför valt just dessa?

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar

  2. 1
    mindre enkät 1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.

    2. Varför valt just dessa?

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar

  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vi har Telia eftersom det är det som funkar bäst där vi bor
  4. 2
    Vi har Telia eftersom det är det som funkar bäst där vi bor
  5. Hosanna
    #3
    TELIA för att de har bäst täckning och vi är nöjda med deras service.
  6. 3
    TELIA för att de har bäst täckning och vi är nöjda med deras service.
  7. sajilijeli
    #4
    Halebop. För alla barna har det, samt många vänner, blir j-vligt billigt.
    Telesnor? Nääää...
  8. 4
    Halebop. För alla barna har det, samt många vänner, blir j-vligt billigt.
    Telesnor? Nääää...
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni. Telia och Comvic

    2. Varför valt just dessa?Ringer billigt med telia till telia ringer gratis med comvic till comvic

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar. nepp e inte lättlurad
  10. 5
    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni. Telia och Comvic

    2. Varför valt just dessa?Ringer billigt med telia till telia ringer gratis med comvic till comvic

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar. nepp e inte lättlurad
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Jag har just bytt abonnemang till Comviq kompis.

    Enda som funkat tillräckligt bra

    HADE Felesnor men var så otroligt missnöjd med ALLT så jag bytte. HADE de för att typ halva släkten sa att de var sååååå jättebraaaaa
  12. 6
    Jag har just bytt abonnemang till Comviq kompis.

    Enda som funkat tillräckligt bra

    HADE Felesnor men var så otroligt missnöjd med ALLT så jag bytte. HADE de för att typ halva släkten sa att de var sååååå jättebraaaaa
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7

    Mindre svar

    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.

    Telenor x 2

    2. Varför valt just dessa?

    När jag valde Europolitan en gång i tiden så sa de att det funkade bäst utomlands av de tre som fanns då (Telia, Europolitan samt Comviq). Comviq var det ett jäkla strul med när min lillebror hade det, telefonen stängdes för just Comviq samt att det inte gick att använda utomlands t ex. Så nej, det blir absolut inget Comviq. Telia var då bredast i Sverige men eftersom jag sällan är ute på vischan så var inte det viktigast. Jag ville att telefonen skulle funka i Sverige och utomlands.

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar

    Som sagt, jag tycker att det är bäst Vilket mannen också tycker.
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  14. 7
    Mindre svar 1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.

    Telenor x 2

    2. Varför valt just dessa?

    När jag valde Europolitan en gång i tiden så sa de att det funkade bäst utomlands av de tre som fanns då (Telia, Europolitan samt Comviq). Comviq var det ett jäkla strul med när min lillebror hade det, telefonen stängdes för just Comviq samt att det inte gick att använda utomlands t ex. Så nej, det blir absolut inget Comviq. Telia var då bredast i Sverige men eftersom jag sällan är ute på vischan så var inte det viktigast. Jag ville att telefonen skulle funka i Sverige och utomlands.

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar

    Som sagt, jag tycker att det är bäst Vilket mannen också tycker.
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8

    Comviq kontant

    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.
    - Jag har Comviq kontant.
    2. Varför valt just dessa?
    - Det är inte lönsamt för mig att ha något abonnemang eftersom jag ringer så lite och har därför hellre kontantkort. Att det sedan blev Comviq beror att det var just de som subventionerade den telefon som jag köpte.
    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar
    - Pass
  16. 8
    Comviq kontant 1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.
    - Jag har Comviq kontant.
    2. Varför valt just dessa?
    - Det är inte lönsamt för mig att ha något abonnemang eftersom jag ringer så lite och har därför hellre kontantkort. Att det sedan blev Comviq beror att det var just de som subventionerade den telefon som jag köpte.
    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar
    - Pass
  17. KAJO
    #9

    Kajsas svar:

    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.
    Inget alls, kör med kontantkort. Comviq kompis ringer man ju i princip gratis med när alla ens familjemedlemmar och vänner är smarta nog att också köra på Comviq;-)

    2. Varför valt just dessa?
    Billigt och bra!!!

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar
    Jag hade telenor innan de bytte namn eftersom min telefon var låst men jag bytte för ett bra tag sedan.
  18. 9
    Kajsas svar: 1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.
    Inget alls, kör med kontantkort. Comviq kompis ringer man ju i princip gratis med när alla ens familjemedlemmar och vänner är smarta nog att också köra på Comviq;-)

    2. Varför valt just dessa?
    Billigt och bra!!!

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar
    Jag hade telenor innan de bytte namn eftersom min telefon var låst men jag bytte för ett bra tag sedan.
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni. Jag och dottern har telenor, mannen och sonen har Telia.

    2. Varför valt just dessa?För att jag gillar Telenor, mannen har Telia p g av täckningen.

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar. Det är inte dyrare än Telia i alla fall..
  20. 10
    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni. Jag och dottern har telenor, mannen och sonen har Telia.

    2. Varför valt just dessa?För att jag gillar Telenor, mannen har Telia p g av täckningen.

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar. Det är inte dyrare än Telia i alla fall..
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11
    Jag har 3 enbart för att jag ville ha den rosa mobilen *S*
  22. 11
    Jag har 3 enbart för att jag ville ha den rosa mobilen *S*
  23. Medlem sedan
    Oct 2001
    #12

    Telia

    Helt enkelt för att det är det enda som funkar där vi bor. Är nöjd med dom också!
    http://barnsligt.blogspot.com/
    http://lawomanhemma.blogspot.com/

    "This is the end
    Beautiful friend
    This is the end
    My only friend, the end"


    Hanna med Matilda januari 2001 och Felicia februari 2007
  24. 12
    Telia Helt enkelt för att det är det enda som funkar där vi bor. Är nöjd med dom också!
  25. Medlem sedan
    May 2003
    #13
    Halebop, för att det är billigt, snabb service o bra support
  26. 13
    Halebop, för att det är billigt, snabb service o bra support
  27. Medlem sedan
    Sep 2003
    #14

    Comviqsvar

    Jag har comviq knock-out.

    Jag kommer inte ihåg varför jag skaffade comviq...det var typ 7 år sedan. Men anledningen till att jag har fortsatt med comviq är för att jag ringt snorbilligt och alltid haft täckning mitt i skogen fast inga andra har det.
    På sidan http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-o...ollection=2297 samlar vi in bidrag till cancerforskningen i alla våra nätvänners namn!
  28. 14
    Comviqsvar Jag har comviq knock-out.

    Jag kommer inte ihåg varför jag skaffade comviq...det var typ 7 år sedan. Men anledningen till att jag har fortsatt med comviq är för att jag ringt snorbilligt och alltid haft täckning mitt i skogen fast inga andra har det.
  29. Medlem sedan
    May 2002
    #15

    Jag har

    3, för att jag gillar det.

    Maken har Telenor, för att Sveriges största sändare av radio inte verkar ha insett att Telenor är pisskass.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  30. 15
    Jag har 3, för att jag gillar det.

    Maken har Telenor, för att Sveriges största sändare av radio inte verkar ha insett att Telenor är pisskass.
  31. Medlem sedan
    Jul 2005
    #16
    1. Telia kontantkort
    2. Oj, var evigheter sedan. Kommer ej ihåg, men är nöjd.
  32. 16
    1. Telia kontantkort
    2. Oj, var evigheter sedan. Kommer ej ihåg, men är nöjd.
  33. Medlem sedan
    Apr 2002
    #17

    svarar igen.

    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.
    3G

    2. Varför valt just dessa?
    vi råkade just på det.

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar
    nej.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  34. 17
    svarar igen. 1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.
    3G

    2. Varför valt just dessa?
    vi råkade just på det.

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar
    nej.
  35. Medlem sedan
    Sep 2003
    #18
    Tips... Comviq knockout har ingen bindningstid, ingen startavgift och ingen abonnemangkostnad.

    Som kontant fast man slipper ladda med andra ord.
  36. 18
    Tips... Comviq knockout har ingen bindningstid, ingen startavgift och ingen abonnemangkostnad.

    Som kontant fast man slipper ladda med andra ord.
  37. Medlem sedan
    Feb 2001
    #19
    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.

    ~ TELENOR (både jag och sambon)

    2. Varför valt just dessa?

    ~ För att jag haft strul med både telia och comviq.. Comviqs kundtjänst var riktigt hopplösa ett tag...

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar

    ~ Vi tycker inte det är särskilt dyrt eftersom vi oftast ringer från sambons telefon (om jag inte ringer till sambon då *ler*) och han ringer gratis eftersom han har företagstelefon och jag har gratis samtal till andra telenor-abbonenter så Det som kostar är sms:en och jag har 199:-/månad att spendera
  38. 19
    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.

    ~ TELENOR (både jag och sambon)

    2. Varför valt just dessa?

    ~ För att jag haft strul med både telia och comviq.. Comviqs kundtjänst var riktigt hopplösa ett tag...

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar

    ~ Vi tycker inte det är särskilt dyrt eftersom vi oftast ringer från sambons telefon (om jag inte ringer till sambon då *ler*) och han ringer gratis eftersom han har företagstelefon och jag har gratis samtal till andra telenor-abbonenter så Det som kostar är sms:en och jag har 199:-/månad att spendera
  39. Medlem sedan
    May 2003
    #20
    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.
    -Telia privat och Telia på jobbfånen!

    2. Varför valt just dessa?
    -Egna abonnemanget för att den hade täckning på ställen där inga andra hade,tex sommarstugan..
    Jobbets?Det är vår It-ansvarige som är skyldig till det valet!

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar
    -----------
  40. 20
    1. Vilket/vilka mobilabbenomang har ni.
    -Telia privat och Telia på jobbfånen!

    2. Varför valt just dessa?
    -Egna abonnemanget för att den hade täckning på ställen där inga andra hade,tex sommarstugan..
    Jobbets?Det är vår It-ansvarige som är skyldig till det valet!

    3. OM du har telesnor varför valde du det? De är ju dyrast i alla undersökningar
    -----------
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Shoppa mindre, titta på tv mindre
    By illan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 10:24
  2. mindre och mindre amning
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 19:24
  3. Mindre snäll enkät ;)
    By Nasuns in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 10:56
  4. En mindre vetenskaplig enkät
    By Pegasus AfF in forum Resesnack
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 08:23
  5. Jag fattar mindre och mindre då jag ..
    By flerbarnsmamma in forum Kroppsideal
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 12:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar