Extra djupa tassbadkar?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Extra djupa tassbadkar?

    Jag vill ha tassbadkar i mitt nya badrum men jag vill ha ett jag blir BLÖT i. Och då måste det vara extra djup. De som är 44 cm baddjup duger inte. En gång för typ tusen år sen provlåg jag ett som var 55 djupt och oooh... Men 50 känns som minimum. Nu har jag lite svårt att hitta såna tassbadkar hur jag än letar. På GAT har de två, men de har 38 cm:s baddjup och då blir jag tusan knappt blöt om ändan. Nån som vet var jag hittar?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  2. 1
    Extra djupa tassbadkar? Jag vill ha tassbadkar i mitt nya badrum men jag vill ha ett jag blir BLÖT i. Och då måste det vara extra djup. De som är 44 cm baddjup duger inte. En gång för typ tusen år sen provlåg jag ett som var 55 djupt och oooh... Men 50 känns som minimum. Nu har jag lite svårt att hitta såna tassbadkar hur jag än letar. På GAT har de två, men de har 38 cm:s baddjup och då blir jag tusan knappt blöt om ändan. Nån som vet var jag hittar?
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Här brukar det finnas fina tassbadkar, renoverade - jag skulle ringa och kolla vad som finns just nu och om de kunde bevaka åt er:
    http://www.nackabyggnadsvard.se/
  4. 2
    Här brukar det finnas fina tassbadkar, renoverade - jag skulle ringa och kolla vad som finns just nu och om de kunde bevaka åt er:
    http://www.nackabyggnadsvard.se/
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    Finns på ett företag som annonserar på Blocket. Råkade hitta ett superbra när jag skulle leta efter nåt helt annat. Orkar inte leta nu, men sök bland badjaren i Stockholms län på Blocket och klicka på de annonser som man ser att det är företag så hittar du inom fem minuter. Fast det var inte billigt. Men fint! Och djupt! (vilket är det även jag har som krav, annars kan man ju lika gärna skita i att bada).
  6. 3
    Finns på ett företag som annonserar på Blocket. Råkade hitta ett superbra när jag skulle leta efter nåt helt annat. Orkar inte leta nu, men sök bland badjaren i Stockholms län på Blocket och klicka på de annonser som man ser att det är företag så hittar du inom fem minuter. Fast det var inte billigt. Men fint! Och djupt! (vilket är det även jag har som krav, annars kan man ju lika gärna skita i att bada).
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Jag hittade

    www.finabadkar.se och det var väl inte den största firma jag pratat med direkt, men det var en väldigt pratsam och trevlig person i andra änden av luren iaf.

    Det badkar som bara är 136 långt (2 pers i blått kar på hemsidan) är hela 52 djupt och 103 längst ner i botten och 110 där det svängt lite, det blir man blöt i. Lite kort, kunde gott vara större iom att vi har så stort badrum, men hellre djupt och bra än bara snyggt.

    Annars är jag väldigt sugen på http://www.bt-trading.se/product_inf...d8ab2c83c10345 men jag måste ringa och höra om baddjupet för jag hittar inte det på skissen.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    Jag hittade www.finabadkar.se och det var väl inte den största firma jag pratat med direkt, men det var en väldigt pratsam och trevlig person i andra änden av luren iaf.

    Det badkar som bara är 136 långt (2 pers i blått kar på hemsidan) är hela 52 djupt och 103 längst ner i botten och 110 där det svängt lite, det blir man blöt i. Lite kort, kunde gott vara större iom att vi har så stort badrum, men hellre djupt och bra än bara snyggt.

    Annars är jag väldigt sugen på http://www.bt-trading.se/product_inf...d8ab2c83c10345 men jag måste ringa och höra om baddjupet för jag hittar inte det på skissen.

Liknande trådar

  1. extra ansvar, extra tillägg?
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-03-10, 10:52
  2. Nu när vi är så djupa....
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-11-07, 20:31
  3. Extra djupa tassbadkar?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 21:27
  4. EXTRA EXTRA UPPROP SESÅ VAKNA
    By Mackan in forum Singelmingel
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 11:01
  5. Extra djupa badkar?
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 21:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar