Jag har också en nakenbajsare!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Jag har också en nakenbajsare!

    Nu har C. börjat vägra bajsa om han inte får ta alla kläder av sig först! Vem var det mer som hade en sådan hemma? *fnisar*
  2. 1
    Jag har också en nakenbajsare! Nu har C. börjat vägra bajsa om han inte får ta alla kläder av sig först! Vem var det mer som hade en sådan hemma? *fnisar*
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Har för mig att det var rätt många! Isa, J-Ox? Killar allihop tror jag i alla fall!
  4. 2
    Har för mig att det var rätt många! Isa, J-Ox? Killar allihop tror jag i alla fall!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Jag! Min L tar av sig när han bajsar. Ibland lyckas jag få honom att behålla lita kläder men oftast hittar jag honom helt naken på toaletten. Han gör det tydligen inte i preschool.
  6. 3
    Jag! Min L tar av sig när han bajsar. Ibland lyckas jag få honom att behålla lita kläder men oftast hittar jag honom helt naken på toaletten. Han gör det tydligen inte i preschool.
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4
    J är också duktig på det. ett tag var det allt men nu blir det oftast bara byxorna
  8. 4
    J är också duktig på det. ett tag var det allt men nu blir det oftast bara byxorna
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Jag med, jag med, allt ska av, strumpor skor, allt!
  10. 5
    Jag med, jag med, allt ska av, strumpor skor, allt!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Här finns en till! Min V är en militant nakenbajsare, han gör det t.o.m hemma hos kompisar, kommer plötsligt glidande helt naken med kläderna i handen och meddelar stolt att han har bajsat
  12. 6
    Här finns en till! Min V är en militant nakenbajsare, han gör det t.o.m hemma hos kompisar, kommer plötsligt glidande helt naken med kläderna i handen och meddelar stolt att han har bajsat

Liknande trådar

  1. Fan också.
    By Anonym arbetsmyra in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 17:11
  2. Hej, nu är jag också här!
    By cirkusmamman in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-09, 09:23
  3. Vi också
    By inez in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 21:45
  4. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  5. Nu har vi också
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 12:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar