alli-mac
_0610 Oktoberbarn
  1. Marmelad
    #1

    alli-mac

    Hur är det med ryggen nu? Hoppas bättre!
  2. 1
    alli-mac Hur är det med ryggen nu? Hoppas bättre!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Tack, det är mycket bättre! Nu har jag bara "vanligt ont" dvs trött i ryggen som när man legat för länge och vill sträcka på sej ( jag ligger ju inte så ergonomiskt med Isac bredvid mej).

    "Ryggskottet" (eller vad det var?) var bättre redan nästa dag som tur var.Det var lite läskigt faktiskt.Jag kommer att vara väldigt försiktig framöver och inte böja mej hur som helst med liten klump på armen
  4. 2
    Tack, det är mycket bättre! Nu har jag bara "vanligt ont" dvs trött i ryggen som när man legat för länge och vill sträcka på sej ( jag ligger ju inte så ergonomiskt med Isac bredvid mej).

    "Ryggskottet" (eller vad det var?) var bättre redan nästa dag som tur var.Det var lite läskigt faktiskt.Jag kommer att vara väldigt försiktig framöver och inte böja mej hur som helst med liten klump på armen
  5. Marmelad
    #3
    Så skönt! Jag fick ont i ryggen med min stora tjej, fast det var när hon var lite större. Bar henne nästan alltid på höften och det var inte särskilt smart. Man MÅSTE ju klara att bära när man har en sån där liten, så får man ont blir det extremt besvärligt!

    Ta det lugnt i fortsättningen :-)
  6. 3
    Så skönt! Jag fick ont i ryggen med min stora tjej, fast det var när hon var lite större. Bar henne nästan alltid på höften och det var inte särskilt smart. Man MÅSTE ju klara att bära när man har en sån där liten, så får man ont blir det extremt besvärligt!

    Ta det lugnt i fortsättningen :-)
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Ja, man blir ju lite påmind om att man inte är odödlig (helt chockad!!!)
  8. 4
    Ja, man blir ju lite påmind om att man inte är odödlig (helt chockad!!!)

Liknande trådar

  1. Alli-Mac !!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 13:23
  2. Alli-Mac
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 14:40
  3. Alli-Mac!
    By Junipingla in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 19:09
  4. Alli-Mac!!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 10:50
  5. Alli-mac!!!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar