Flick eller pojk?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Flick eller pojk?

    Jag hatar indelningen i flick och pojkkläder, även på Tradera. Men var hade ni lagt auktionen om kläderna går mycket i klarrött, grönt av olika nyanser, beige och blått? Flick, pojk eller övrigt?
  2. 1
    Flick eller pojk? Jag hatar indelningen i flick och pojkkläder, även på Tradera. Men var hade ni lagt auktionen om kläderna går mycket i klarrött, grönt av olika nyanser, beige och blått? Flick, pojk eller övrigt?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Pojk, men skrivit UNISEX ;-)
  4. 2
    Pojk, men skrivit UNISEX ;-)
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3
    Det är vanligare att "flickföräldrar" tittar både i flick och pojkkatergorierna än att "pojkföräldrar" gjör det, så jag brukar lägga unisex på pojk och bara någon enstaka på flick... Är ju bra att synas i olika kategorier
  6. 3
    Det är vanligare att "flickföräldrar" tittar både i flick och pojkkatergorierna än att "pojkföräldrar" gjör det, så jag brukar lägga unisex på pojk och bara någon enstaka på flick... Är ju bra att synas i olika kategorier
  7. -Sunflower-
    #4
    Det är väl inte just färgerna som avgör om det är kill eller tjejj? Det beror ju på hur modellen r på kläderna mera...?
  8. 4
    Det är väl inte just färgerna som avgör om det är kill eller tjejj? Det beror ju på hur modellen r på kläderna mera...?
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Helt vanliga kläder *s* Jeans, t-shirts, linnen, shorts. varken en massa glitter och prinsessor eller traktorer och flames.
  10. 5
    Helt vanliga kläder *s* Jeans, t-shirts, linnen, shorts. varken en massa glitter och prinsessor eller traktorer och flames.
  11. Kristin 7
    #6
    Skulle lägga dem under pojk.
    Jo, ibland kan jag tycka uppdelningen är jobbig...men när man själv är ute och kollar tycker jag den är bra, annars blir det ännu större mängder kläder man skall öga igenom.
  12. 6
    Skulle lägga dem under pojk.
    Jo, ibland kan jag tycka uppdelningen är jobbig...men när man själv är ute och kollar tycker jag den är bra, annars blir det ännu större mängder kläder man skall öga igenom.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Det skule ju i så fall kunnat finnas en avdelning som heter just unisex....
  14. 7
    Det skule ju i så fall kunnat finnas en avdelning som heter just unisex....
  15. Marmelad
    #8
    Ja, det hade varit smart! Jag tycker också uppdelningen är jobbig.
  16. 8
    Ja, det hade varit smart! Jag tycker också uppdelningen är jobbig.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Om jag skulle vilja köpa kläder till Simon på Tradera hade jag nog tvekat för att gå in under pojk för då förväntar jag min en massa mörkblått och grått och svart och flames och grejer, och det är jag inte ute efter. Utan färgglada kläder, dock inte klänningar och inte en massa rosa och glitter och prinsessor och text som säger GIRL.
  18. 9
    Om jag skulle vilja köpa kläder till Simon på Tradera hade jag nog tvekat för att gå in under pojk för då förväntar jag min en massa mörkblått och grått och svart och flames och grejer, och det är jag inte ute efter. Utan färgglada kläder, dock inte klänningar och inte en massa rosa och glitter och prinsessor och text som säger GIRL.
  19. Medlem sedan
    Oct 2004
    #10
    Håller helt och hållet med dig, men frågan är om det inte skulle hamna en massa sådant i den kategorin iallafall... och då mister det ju sin funktion
  20. 10
    Håller helt och hållet med dig, men frågan är om det inte skulle hamna en massa sådant i den kategorin iallafall... och då mister det ju sin funktion
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11

    Lite på flick,

    lite på pojk...och skriv unisex i rubriken!
    Skriv även i din auktion att du har andra auktioner ute. Så fångar du in alla som söker på flick, alla som söker på pojk och alla som söker på "unisex"... Fiffigt!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  22. 11
    Lite på flick, lite på pojk...och skriv unisex i rubriken!
    Skriv även i din auktion att du har andra auktioner ute. Så fångar du in alla som söker på flick, alla som söker på pojk och alla som söker på "unisex"... Fiffigt!
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12

    pojk med text unisex

    eftersom det mesta som kan användas av både pojk och flick verkar gå bäst omd et ligger under pojkkategorin.
  24. 12
    pojk med text unisex eftersom det mesta som kan användas av både pojk och flick verkar gå bäst omd et ligger under pojkkategorin.

Liknande trådar

  1. Ilon och Lo, pojk eller flick?
    By Sirpa in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2018-11-09, 11:18
  2. Tradera- flick 68, pojk 98-104 mm
    By Cesse m.4 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-18, 16:02
  3. flick och pojk
    By Moa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 13:34
  4. Pojk eller flick?
    By nikki73 in forum Småbarn
    Svar: 70
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 18:55
  5. Pojk-flick kläder
    By Bea01 in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 07:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar