HMs returadress...
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    HMs returadress...

    är det någon gullig människa som har den? maken har slarvat bort returklisterlappen och jag har sen tappat bort (eller så har han städat bort den med) lappen där jag skrev upp adressen på när jag ringde till HM... hittar ingen vettig info på deras hemsida (såklart) - antar att det är till kundtjänst i Borås - men det är bara en gissning...
  2. 1
    HMs returadress... är det någon gullig människa som har den? maken har slarvat bort returklisterlappen och jag har sen tappat bort (eller så har han städat bort den med) lappen där jag skrev upp adressen på när jag ringde till HM... hittar ingen vettig info på deras hemsida (såklart) - antar att det är till kundtjänst i Borås - men det är bara en gissning...
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    På hemsidan under kundservice, byten & returer finns adressen:
    H&M
    Returservice
    50189 Borås
  4. 2
    På hemsidan under kundservice, byten & returer finns adressen:
    H&M
    Returservice
    50189 Borås
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    tackar!!!
    gick inte in tillräckligt långt tydligen - kundservice fanns inte som länk på förstasidan - men nu hittade jag det...
  6. 3
    tackar!!!
    gick inte in tillräckligt långt tydligen - kundservice fanns inte som länk på förstasidan - men nu hittade jag det...

Liknande trådar

  1. Returadress Ellos
    By Karonesse in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 13:49
  2. Returadress Ellos
    By saraulrika in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 11:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar