Det blev Turkiet
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Det blev Turkiet

    med nazar... vi åker 29 maj och är borta i två veckor.
    Härligt det ska bli. Vi bokade familjesviten på Pegasos World, det såg jättehärligt ut.
    Anton gillade det skarpt, det var väldigt barnvänligt och vi tog all inclusive.
    Kika in på Nasar och välj pegasos world så får ni se
  2. 1
    Det blev Turkiet med nazar... vi åker 29 maj och är borta i två veckor.
    Härligt det ska bli. Vi bokade familjesviten på Pegasos World, det såg jättehärligt ut.
    Anton gillade det skarpt, det var väldigt barnvänligt och vi tog all inclusive.
    Kika in på Nasar och välj pegasos world så får ni se
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vad härligt! Jag är inte ett dug avundsjuk...nähä då inte ett dugg...inte alls....
  4. 2
    Vad härligt! Jag är inte ett dug avundsjuk...nähä då inte ett dugg...inte alls....
  5. KAJO
    #3

    Vill också ju!!

    Nu måste jag sätta mig och kolla in lite resor jag också, gud så skönt!!
  6. 3
    Vill också ju!! Nu måste jag sätta mig och kolla in lite resor jag också, gud så skönt!!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Åh avis! Men helt räligt så har jag hört dumt om nazar o pegasos... fast det finns väl onöjda kunder på alla bolag antar jag...
  8. 4
    Åh avis! Men helt räligt så har jag hört dumt om nazar o pegasos... fast det finns väl onöjda kunder på alla bolag antar jag...
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    ja tex fritidsresor som syrran rest med, hon tycker att det var skit, vi har reste med dem och tyckte att de var helt ok, det negativa jag läste om Nazar är att de bara pratar tyska, men det klarar jag väl.... hahha jag har ju läst tyska i tre år... men man är väl rätt ringrostig vid det här laget, det var ju på högstadiet
  10. 5
    ja tex fritidsresor som syrran rest med, hon tycker att det var skit, vi har reste med dem och tyckte att de var helt ok, det negativa jag läste om Nazar är att de bara pratar tyska, men det klarar jag väl.... hahha jag har ju läst tyska i tre år... men man är väl rätt ringrostig vid det här laget, det var ju på högstadiet
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Låter härligt med en semesterresa! All inclusive är nog ett bra val när man åker med så små barn tror jag.

    Nu har ni något härligt att se fram emot!
    Sofie med Lukas mars -03 och Alva jan -06
  12. 6
    Låter härligt med en semesterresa! All inclusive är nog ett bra val när man åker med så små barn tror jag.

    Nu har ni något härligt att se fram emot!
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Men då kan det ju vara bra att få öva lite tyska
    Jag hittade det som jag hade läst om nazar..... http://www.resfeber.se/se/forum/cgi-...read_id=162402

    Men jag tror ni kommer få det underbart! Du får berätta sen för vi funderar starkt på att åka till turkiet nästa gång. Kanske du kan komma med tips till oss då
  14. 7
    Men då kan det ju vara bra att få öva lite tyska
    Jag hittade det som jag hade läst om nazar..... http://www.resfeber.se/se/forum/cgi-...read_id=162402

    Men jag tror ni kommer få det underbart! Du får berätta sen för vi funderar starkt på att åka till turkiet nästa gång. Kanske du kan komma med tips till oss då
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8

    Så härligt!!

    Har själv varit i Side 2 ggr. Bott på Cinar apt och vi reste med Apollo 2000 och Nazar okt 2004. I Side pratar de gärna tyska men även engelska. Så jag tror nog att du klarar dej med din skoltyska
    Pegasos (kanonhotell) besökte vi när vi var på haman, något jag verkligen rekommenderar till hela familjen iallafall de vuxna & Anton.

    Planerar att åka till Side i oktober om ekonomin tillåter annars väntar vi ett år till. Åker vi i år blir der Cinar igen annars blir det Pegasos nästa år.

    Här kan du läsa mer om Side. http://www.bergqvist-side.se/Side.htm

    /Mari
    Mari med 4 töser: Jennica f/d -93, Ida f-95, Moa f-97 och Ellen f-05.
  16. 8
    Så härligt!! Har själv varit i Side 2 ggr. Bott på Cinar apt och vi reste med Apollo 2000 och Nazar okt 2004. I Side pratar de gärna tyska men även engelska. Så jag tror nog att du klarar dej med din skoltyska
    Pegasos (kanonhotell) besökte vi när vi var på haman, något jag verkligen rekommenderar till hela familjen iallafall de vuxna & Anton.

    Planerar att åka till Side i oktober om ekonomin tillåter annars väntar vi ett år till. Åker vi i år blir der Cinar igen annars blir det Pegasos nästa år.

    Här kan du läsa mer om Side. http://www.bergqvist-side.se/Side.htm

    /Mari
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
    ja det var ju blandade meningar där oxå, en del tyckte att det var skit, endel tyckte att det var jättebra. pratade med en arbetskompis nyss (sitter på jobbet nu) som hade varit där och tyckte att det vart kanon, dom hade inte lämmnat stället en gång, allt fanns ju där, men ok dom var ju bara en vecka, så dom hann ju kanske inte sa hon.
    Ja jag lovar att berätta senare.
    Kram K
  18. 9
    ja det var ju blandade meningar där oxå, en del tyckte att det var skit, endel tyckte att det var jättebra. pratade med en arbetskompis nyss (sitter på jobbet nu) som hade varit där och tyckte att det vart kanon, dom hade inte lämmnat stället en gång, allt fanns ju där, men ok dom var ju bara en vecka, så dom hann ju kanske inte sa hon.
    Ja jag lovar att berätta senare.
    Kram K
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Ja o jag såg denna sidan o tänkte på dig... där har nazar 9 klagomål och fritidsresor 65....
    Kram

    http://www.expressen.se/index.jsp?a=842388
  20. 10
    Ja o jag såg denna sidan o tänkte på dig... där har nazar 9 klagomål och fritidsresor 65....
    Kram

    http://www.expressen.se/index.jsp?a=842388

Liknande trådar

  1. Det blev inget Turkiet....
    By Carola73 in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 13:37
  2. Turkiet
    By monson in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 14:04
  3. Turkiet.....
    By helena_k in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 15:16
  4. Det blev Turkiet
    By Lappis m A, A & F in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 16:01
  5. det blev Turkiet
    By Lappis m A, A & F in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 21:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar