när är min bebis ett barn?
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    när är min bebis ett barn?

    Min dotter är 14 månader nu. Är hon en bebis eller ett barn? Jag tycker att hon är ett barn men man kan höra andra prata om henne som en bebis! Vad tycker ni?
    Svara gärna i min GB på mina trådar!!
  2. 1
    när är min bebis ett barn? Min dotter är 14 månader nu. Är hon en bebis eller ett barn? Jag tycker att hon är ett barn men man kan höra andra prata om henne som en bebis! Vad tycker ni?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    mina tvillingar är oxå 14 månader och jag tycker inte att de är bebisar längre, de är bebisar när de är under ett år, anser jag.
  4. 2
    mina tvillingar är oxå 14 månader och jag tycker inte att de är bebisar längre, de är bebisar när de är under ett år, anser jag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Efter året tycker jag helt klart att de avancerat från bebis till "småbarn" Litet barn helt enkelt.
  6. 3
    Efter året tycker jag helt klart att de avancerat från bebis till "småbarn" Litet barn helt enkelt.
  7. KAJO
    #4

    Jag är ju lite fast

    i de engelska begreppen som jag vant mig vid när det gäller barn och enligt det så är ju en ettåring en toddler, d v s varken baby eller child. En liten mini-människa som stapplar runt
  8. 4
    Jag är ju lite fast i de engelska begreppen som jag vant mig vid när det gäller barn och enligt det så är ju en ettåring en toddler, d v s varken baby eller child. En liten mini-människa som stapplar runt
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    svår!

    Bebis är hon ju inte... hon kan gå och säga minst tre ord etc... så du är hon ett litet barn nu då
    ♥Par i prinsessor♥
  10. 5
    svår! Bebis är hon ju inte... hon kan gå och säga minst tre ord etc... så du är hon ett litet barn nu då
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    ja! Men då är hon ett barn då! Skönt! När hon får syskon vore det ju kul om hon kunde säga bebis!
  12. 6
    ja! Men då är hon ett barn då! Skönt! När hon får syskon vore det ju kul om hon kunde säga bebis!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Var in i din sida o hoppades på bilder på dina sötisar!!
  14. 7
    Var in i din sida o hoppades på bilder på dina sötisar!!
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    Kul då är hon en toddler!
  16. 8
    Kul då är hon en toddler!
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Jag säger inte bebis nu och försöker få pappa och bröder att sluta också. Nu är de småbarn, mina tjejer
  18. 9
    Jag säger inte bebis nu och försöker få pappa och bröder att sluta också. Nu är de småbarn, mina tjejer

Liknande trådar

  1. världens bästa mini-barn & bebis...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-06, 22:00
  2. Nytt till bebis och barn!
    By Oggatoj in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-22, 07:51
  3. resa med bebis/barn 10mån
    By KompisMia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-11, 20:30
  4. Sjuka barn & bebis på besök?
    By ElinNils in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 21:06
  5. Från bebis till barn...
    By Jennie m 2 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 21:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar