Hallå resebenägna!
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Hallå resebenägna!

    Vi ska boka vår första suntriptravel ever ... och vet inte riktigt vart eller hur.
    Nu har jag hittat ett all-inclusive via Fritidsresor i Tunisien. Vi ska åka i början på juni.
    Vad tror ni som rest och vet lite mer? Är det bra?

    Jag såg diskussionen om Fritidsresor, men man får ju 500kr rabatt med ICA kortet - ett klipp tycker jag.

    Lite undrande så här i startgroparna och med 20cm snö utanför fönstret // Zasa (januarimamma)
    Motto: Vill man så kan man!
  2. 1
    Hallå resebenägna! Vi ska boka vår första suntriptravel ever ... och vet inte riktigt vart eller hur.
    Nu har jag hittat ett all-inclusive via Fritidsresor i Tunisien. Vi ska åka i början på juni.
    Vad tror ni som rest och vet lite mer? Är det bra?

    Jag såg diskussionen om Fritidsresor, men man får ju 500kr rabatt med ICA kortet - ett klipp tycker jag.

    Lite undrande så här i startgroparna och med 20cm snö utanför fönstret // Zasa (januarimamma)
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    vi har åkt med fritidsresor och tyckta att de var bra.
    Mina syrror åkte till Egypten tror jag att det var och de tyckte inte alls att det var bra, men som sagt jag har läst en del nu och sett att de flesta säger blä om alla företag så är det ju med allt.
    Vet inget om erat resmål, men vi har iaf varit till Gran Canaria med fritidsresor.
    Hoppas att ni får en underbar resa
  4. 2
    vi har åkt med fritidsresor och tyckta att de var bra.
    Mina syrror åkte till Egypten tror jag att det var och de tyckte inte alls att det var bra, men som sagt jag har läst en del nu och sett att de flesta säger blä om alla företag så är det ju med allt.
    Vet inget om erat resmål, men vi har iaf varit till Gran Canaria med fritidsresor.
    Hoppas att ni får en underbar resa
  5. KAJO
    #3

    Jag har rest med

    Fritidsresor och var nöjd. Den gången bar det av till Maspalomas på Gran Canaria där vi turistat tidigare och gärna återvänder till eftersom det är så grymt bra när man reser med barn.
    Tunisien vet jag inget om mer än att en kompis for dit med sin dotter och hon var nöjd. Nackdelen med en del nordafrikanska resemål är väl annars (rätta mig om jag har fel) att man kan bli ganska låst vid själva hotellområdet eftersom ortsbefolkningen inte är jätteförtjust i europeér.
  6. 3
    Jag har rest med Fritidsresor och var nöjd. Den gången bar det av till Maspalomas på Gran Canaria där vi turistat tidigare och gärna återvänder till eftersom det är så grymt bra när man reser med barn.
    Tunisien vet jag inget om mer än att en kompis for dit med sin dotter och hon var nöjd. Nackdelen med en del nordafrikanska resemål är väl annars (rätta mig om jag har fel) att man kan bli ganska låst vid själva hotellområdet eftersom ortsbefolkningen inte är jätteförtjust i europeér.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Vi har också rest med fritidsresor och är jätte nöjda. Jag funderar lite på det där... är det inte så att fritidsresor faktiskt är det största bolaget? I så fall är det ju inte heller konstigt att dem har flest klagomål... förmodligen borde dem ha flest nöjda kunder också då......
  8. 4
    Vi har också rest med fritidsresor och är jätte nöjda. Jag funderar lite på det där... är det inte så att fritidsresor faktiskt är det största bolaget? I så fall är det ju inte heller konstigt att dem har flest klagomål... förmodligen borde dem ha flest nöjda kunder också då......
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Avgjort! Det blir Fritidsresor för ICAs rabatt - men att jag kollar på andra all-inclusive (13000 för 2 kanske var att ta i). Hörs igen // Zasa
  10. 5
    Avgjort! Det blir Fritidsresor för ICAs rabatt - men att jag kollar på andra all-inclusive (13000 för 2 kanske var att ta i). Hörs igen // Zasa

Liknande trådar

  1. Hallå, Hallå, finns ni kvar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 08:16
  2. Hallå hallå, har ni plockat fram
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 15:15
  3. Hallå! Hallå! *knackar i glas*
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 18:52
  4. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
  5. Hallå *ropar* hallå hallå *Eko*
    By Gula in forum Våra barn (födda 2003–07)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 07:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar