tio i ett gick larmet
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    tio i ett gick larmet

    på en av skolorna vi är granne med.. suck hoppas det inte går inatt oxå. men som tur var så höll det inte på så länge. undrar vad det är som sätter igång det. mitt i natten? inget rån tror jag iaf...
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    tio i ett gick larmet på en av skolorna vi är granne med.. suck hoppas det inte går inatt oxå. men som tur var så höll det inte på så länge. undrar vad det är som sätter igång det. mitt i natten? inget rån tror jag iaf...
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    jag lyckades dra igång ett larm på skolan där jag jobbar...he, he. jag blev lite flitig och satt kvar för länge och rörelsedetektorn gick ju inte igång förrän jag rörde på mig när jag skulle hem - en timme efter att det var aktiverat!
  4. 2
    jag lyckades dra igång ett larm på skolan där jag jobbar...he, he. jag blev lite flitig och satt kvar för länge och rörelsedetektorn gick ju inte igång förrän jag rörde på mig när jag skulle hem - en timme efter att det var aktiverat!
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    *fnissar* oppps.. hoppas du inte hade långt till larmknappsatsen eller vad det heter. man måste väl ringa då va så inte polisen kommer? Har fått lära mig det på ett ställe där jag jobbade som hade larm.
  6. 3
    *fnissar* oppps.. hoppas du inte hade långt till larmknappsatsen eller vad det heter. man måste väl ringa då va så inte polisen kommer? Har fått lära mig det på ett ställe där jag jobbade som hade larm.
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Jag sprang ut och ringde vaktmästaren som fick komma och slå av larmet, gu va ja skämdes...
  8. 4
    Jag sprang ut och ringde vaktmästaren som fick komma och slå av larmet, gu va ja skämdes...

Liknande trådar

  1. Larmet hjälpte oss!
    By AKMamma in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-01, 10:40
  2. Larmet
    By Katta1 in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 21:57
  3. Larmet är avblåst
    By kossanrosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 15:03
  4. larmet kvar
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 13:08
  5. sen falska larmet
    By sannah smurff in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 15:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar