Uppnått mogen ålder ;-)
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Uppnått mogen ålder ;-)

    Hej hopp...

    nu e lilla jag 30 år!!! Hann knappt med men så e det ;-)

    I tisdags (23/1) var det den stora dagen. Den ABSOLUT BÄSTA presenten var från mina föräldrar, en helg för mig och Martin på Trosa stadshotell & Spa m 2x 2-rättersmiddag, 2x frukostbuffé, eftermiddagskaffe, champagne på rummet vid ankomst (dubbelrum, såklart), entre t spaavdelningen, 20-min behandling... resten får vi betal (dvs mer behandlingar)

    Åhhhhhhhhhhh va jag läääääängtar. Blir framöver (sommar/höst) när jag slutata amma och det funkar m barnvakt förl Almas del.

    Tjillevipp!
    Anna
    Anna m Joel-04 & Alma-06
  2. 1
    Uppnått mogen ålder ;-) Hej hopp...

    nu e lilla jag 30 år!!! Hann knappt med men så e det ;-)

    I tisdags (23/1) var det den stora dagen. Den ABSOLUT BÄSTA presenten var från mina föräldrar, en helg för mig och Martin på Trosa stadshotell & Spa m 2x 2-rättersmiddag, 2x frukostbuffé, eftermiddagskaffe, champagne på rummet vid ankomst (dubbelrum, såklart), entre t spaavdelningen, 20-min behandling... resten får vi betal (dvs mer behandlingar)

    Åhhhhhhhhhhh va jag läääääängtar. Blir framöver (sommar/höst) när jag slutata amma och det funkar m barnvakt förl Almas del.

    Tjillevipp!
    Anna
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Åååh grattis i efterskott!!!! Vilken kanonpresent du fick, det är ju precis sånt man vill ha när man är småbarnsföräldrar. Jag antar att barnvakt ingick i presenten.
  4. 2
    Åååh grattis i efterskott!!!! Vilken kanonpresent du fick, det är ju precis sånt man vill ha när man är småbarnsföräldrar. Jag antar att barnvakt ingick i presenten.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    *HIPP HIPP HURRA*

    GRATTIS vännen i efterskott, låter som du är nöjd.

    Kram j (35år i år huvva)
  6. 3
    *HIPP HIPP HURRA*

    GRATTIS vännen i efterskott, låter som du är nöjd.

    Kram j (35år i år huvva)
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    JätteGRATTIS!!!

    Du det lät verkligen som en genomhärlig present!!
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  8. 4
    JätteGRATTIS!!!

    Du det lät verkligen som en genomhärlig present!!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Japp, barnvakt ingår!! Så det ska bli uuuuuunderbaaaaaaart! Alltid bra att ha nåt att se fram emot, får tänka på det när jag har 2 hysteriskt skrikande ungar runt benen

    KRam och TACK!
  10. 5
    Japp, barnvakt ingår!! Så det ska bli uuuuuunderbaaaaaaart! Alltid bra att ha nåt att se fram emot, får tänka på det när jag har 2 hysteriskt skrikande ungar runt benen

    KRam och TACK!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Tack! Japp kan inte bli bättre.

    /Unga Anna - 30 år
  12. 6
    Tack! Japp kan inte bli bättre.

    /Unga Anna - 30 år
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    TAck tack! ja visst var det kanon! ska bli underbaaaaaaaaaaart!

    Nu skriker Alma här.......
    Kram
  14. 7
    TAck tack! ja visst var det kanon! ska bli underbaaaaaaaaaaart!

    Nu skriker Alma här.......
    Kram
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8

    Stort GRATTIS!!

    Ett jättegrattis i efterskott till dej, Anna! Det hörs att det blev en toppendag, och presenten... ja, det var ju det absolut bästa en småbarnsmamma kan önska sej!

    Hurra Hurra Hurraaaaaa!!
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  16. 8
    Stort GRATTIS!! Ett jättegrattis i efterskott till dej, Anna! Det hörs att det blev en toppendag, och presenten... ja, det var ju det absolut bästa en småbarnsmamma kan önska sej!

    Hurra Hurra Hurraaaaaa!!
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9
    Grattis Anna! Förstår att du längtar.
    Själv skulle jag ha rest bort nästa helg för första gången men ställde in det. Klarade inte av att vara borta 4-5 dagar fr bägge barnen MEN jag ska ut på galej med tjejerna istället
    Välkommen till 30-träsket!!
  18. 9
    Grattis Anna! Förstår att du längtar.
    Själv skulle jag ha rest bort nästa helg för första gången men ställde in det. Klarade inte av att vara borta 4-5 dagar fr bägge barnen MEN jag ska ut på galej med tjejerna istället
    Välkommen till 30-träsket!!
  19. Malla
    #10

    Grattis lite i

    efterskott! Vad skönt för er att få komma iväg. Vi har också fått en sådan present en gång och det var jätteskönt att få komma iväg från småbarnsstöket på tu man hand och bli uppassad. Vi åkte till Dublin på egen hand i december när maken fyllde 40, men det fick vi betala själva
  20. 10
    Grattis lite i efterskott! Vad skönt för er att få komma iväg. Vi har också fått en sådan present en gång och det var jätteskönt att få komma iväg från småbarnsstöket på tu man hand och bli uppassad. Vi åkte till Dublin på egen hand i december när maken fyllde 40, men det fick vi betala själva
  21. Medlem sedan
    Jul 2003
    #11
    Grattis!
    Vilken toppenpresent! Förstår att du längtar till amningen är över
  22. 11
    Grattis!
    Vilken toppenpresent! Förstår att du längtar till amningen är över
  23. Medlem sedan
    Sep 2003
    #12
    Grattis Anna! (i efterskott)
    Vilken underbar present du fick av föräldrarna! Härligt att få komma iväg och rå om varandra lite själva.
  24. 12
    Grattis Anna! (i efterskott)
    Vilken underbar present du fick av föräldrarna! Härligt att få komma iväg och rå om varandra lite själva.
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13
    Mogen och mogen..... Vad är jag då? ÖVermogen? Men stort grattis och perfekt present (hemskt avundsjuk)!
  26. 13
    Mogen och mogen..... Vad är jag då? ÖVermogen? Men stort grattis och perfekt present (hemskt avundsjuk)!

Liknande trådar

  1. Kan man möta kärlek i mogen ålder?
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2022-05-18, 09:43
  2. Vad står "mogen ålder" för dig?
    By Rut_Blad in forum Medelålders 45+
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 17:03
  3. Uppnått "mogen" ålder ;-)
    By Anna m J&A in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 22:46
  4. Ett mål uppnått!
    By **Dame** in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 14:21
  5. Mogen - inte mogen?
    By Kulan in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 19:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar