meandi flick och pojk
Småbarn
  1. missnöjd
    #1

    meandi flick och pojk

    Jag trodde me and i var kläder som både tjejjer och kille kunde. Vad besviken jag blef då jag såg ärmarna på den rosa pike tröjan och den bruna! Den rosa hade puffärm och den bruna vanlig ärm. Alltså det är ju INTE snyggt med puffärm på kille jag som ville ha rosa pike till kille trist
  2. 1
    meandi flick och pojk Jag trodde me and i var kläder som både tjejjer och kille kunde. Vad besviken jag blef då jag såg ärmarna på den rosa pike tröjan och den bruna! Den rosa hade puffärm och den bruna vanlig ärm. Alltså det är ju INTE snyggt med puffärm på kille jag som ville ha rosa pike till kille trist
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    HÅller med! Jag blev också besviken! Samma modell borde det vara, sedan kan man själv välja färg efter tycke och smak. Rosa på kille tror jag fler gillar, än att ha puffärm på kille.
  4. 2
    HÅller med! Jag blev också besviken! Samma modell borde det vara, sedan kan man själv välja färg efter tycke och smak. Rosa på kille tror jag fler gillar, än att ha puffärm på kille.
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Vet inte vilken du menar men jag var på mitt första meandiparty i höstas där säljaren poängterade att själva grundidén med Me&I var just att båda könen skulle kunna ha kläderna osv.
    Höll inte alls med, tyckte att det mesta i kollektionen var uppdelat i pojke/flicka..
  6. 3
    Vet inte vilken du menar men jag var på mitt första meandiparty i höstas där säljaren poängterade att själva grundidén med Me&I var just att båda könen skulle kunna ha kläderna osv.
    Höll inte alls med, tyckte att det mesta i kollektionen var uppdelat i pojke/flicka..
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4

    Håller helt med!

    Ville också gärna haft rosa piké till mina pojkar, men det får väl bli från HM istället... Har också hört att Me&I ska vara unisex, men modellerna sklijer ju mycket. Rosa frottébyxorna hade också puffärm exv..
  8. 4
    Håller helt med! Ville också gärna haft rosa piké till mina pojkar, men det får väl bli från HM istället... Har också hört att Me&I ska vara unisex, men modellerna sklijer ju mycket. Rosa frottébyxorna hade också puffärm exv..

Liknande trådar

  1. Flick 74/80, 86, pojk 62+annat
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 08:15
  2. flick och pojk
    By Moa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 13:34
  3. Pojk eller flick?
    By nikki73 in forum Småbarn
    Svar: 70
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 18:55
  4. Pojk-flick kläder
    By Bea01 in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 07:58
  5. Finkläder för flick & pojk
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 00:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar