Intervju hur tätt inpå?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. jobbsugen
    #1

    Intervju hur tätt inpå?

    Om en tjänst ska tillsättas 12 januari, hur tätt inpå det har de intervju tror ni?
    Hur har det vart för er?

    Är det kört om man inte hört något ännu tror ni?
  2. 1
    Intervju hur tätt inpå? Om en tjänst ska tillsättas 12 januari, hur tätt inpå det har de intervju tror ni?
    Hur har det vart för er?

    Är det kört om man inte hört något ännu tror ni?
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Om du inte blivit kallad till intervju o tjänsten skulle tillsättas 12 januari.. då är det nog kört.. är det 12 februari så är det ju lite annorlunda men då beror det nog på när annonsen lades ut o sista ansökningsdag var osv..
  4. 2
    Om du inte blivit kallad till intervju o tjänsten skulle tillsättas 12 januari.. då är det nog kört.. är det 12 februari så är det ju lite annorlunda men då beror det nog på när annonsen lades ut o sista ansökningsdag var osv..
  5. jobbsugen
    #3

    :)

    12 februari skulle det vara jue
    8 januari var sista ansökningsdag, tyckte man borde hört någonting iaf??
  6. 3
    :) 12 februari skulle det vara jue
    8 januari var sista ansökningsdag, tyckte man borde hört någonting iaf??
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Om sista ansökningsdag var 8 januari så tror jag nog inte att du har nån chans.. de borde kallat till intervju tidigare.. tyvärr! Huruvida man hör nåt eller inte är ju olika.. endel hör ju inte av sej med sånt "tack för visat intresse" brev förrän flera månader senare..
  8. 4
    Om sista ansökningsdag var 8 januari så tror jag nog inte att du har nån chans.. de borde kallat till intervju tidigare.. tyvärr! Huruvida man hör nåt eller inte är ju olika.. endel hör ju inte av sej med sånt "tack för visat intresse" brev förrän flera månader senare..
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Jag tycker att du ska ringa och fråga hur det går. På det viset visar du också intresse.
  10. 5
    Jag tycker att du ska ringa och fråga hur det går. På det viset visar du också intresse.
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6
    Det är så olika, många rekryteringar går supersegt! Det behöver inte alls vara kört. Jag har varit med om rekryteringsprocesser som rullat på i månader efter sista ansökningsdagen, det är inte alltid de hinner färdigt till dagen då jobbet ska tillträdas. Ring dem och hör efter hur det går, tycker jag. Du har om inte annat rätt att få veta om tjänsten är tillsatt.
  12. 6
    Det är så olika, många rekryteringar går supersegt! Det behöver inte alls vara kört. Jag har varit med om rekryteringsprocesser som rullat på i månader efter sista ansökningsdagen, det är inte alltid de hinner färdigt till dagen då jobbet ska tillträdas. Ring dem och hör efter hur det går, tycker jag. Du har om inte annat rätt att få veta om tjänsten är tillsatt.

Liknande trådar

  1. Ny relation snabbt inpå separation?
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2022-06-04, 19:19
  2. Hur nära inpå
    By Norrlandsmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 22:55
  3. någon skillnad på 3 tätt och 4 tätt
    By innan en ev 4:a in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 17:11
  4. Syskon tätt inpå
    By Frida in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 10:19
  5. Hur tätt inpå jobbar ni?
    By Neta in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 19:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar