Ni om några vet!!!
_05/06 Vinterbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Ni om några vet!!!

    Ja, det är jag övertygad om. Läste omslaget till Se och hör i butiken. Har Pernilla Wahlgren fått barn?? Trodde inte hon skulle föda på ganska länge än. Vad blev det isåfall att ryktet stämmer. Hör inte till er grupp egentligen, men när man är i babysvängen brukar man ju ha örnkoll...
  2. 1
    Ni om några vet!!! Ja, det är jag övertygad om. Läste omslaget till Se och hör i butiken. Har Pernilla Wahlgren fått barn?? Trodde inte hon skulle föda på ganska länge än. Vad blev det isåfall att ryktet stämmer. Hör inte till er grupp egentligen, men när man är i babysvängen brukar man ju ha örnkoll...
  3. Anonym
    #2
    Ja, nu skulle ju inlägget vara till gruppen Januaribarn 07. Men ni får gärna svara ändå....
  4. 2
    Ja, nu skulle ju inlägget vara till gruppen Januaribarn 07. Men ni får gärna svara ändå....
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ingen fara! Jag läste också att hon skulle ha barn - lite förvånande, men hon är ju faktiskt inte så gammal så det är väl bara att gratta !
  6. 3
    Ingen fara! Jag läste också att hon skulle ha barn - lite förvånande, men hon är ju faktiskt inte så gammal så det är väl bara att gratta !
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Tidningarna gör ju allt för att sälja...var tvungen att läddra lite i kassakön och de visade sig att det handlade om hennes känslor om att få barn igen! Hon har alltså inte fött än! ;-)
  8. 4
    Tidningarna gör ju allt för att sälja...var tvungen att läddra lite i kassakön och de visade sig att det handlade om hennes känslor om att få barn igen! Hon har alltså inte fött än! ;-)
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Bläddra skulle det stå...
  10. 5
    Bläddra skulle det stå...
  11. Anonym
    #6
    Hon har sina på gång...
    hon och Joakim skall ha barn om någon/några månader. Men Pernilla har ju tre sedan tidigare.
  12. 6
    Hon har sina på gång...
    hon och Joakim skall ha barn om någon/några månader. Men Pernilla har ju tre sedan tidigare.

Liknande trådar

  1. Några nya och några gamla auktioner
    By quadrifol in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 11:26
  2. några rätt några fel
    By Starchildgirl in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-26, 12:58
  3. Några plus i dag?
    By MrsHyde in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 21:22
  4. Några ord
    By Cec ilia in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 21:10
  5. Är det några
    By frippen in forum Barn som yrke
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 19:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar