Avslag
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Avslag

    hej. jag fick barn för 8 veckor sen o nu i fredags började det blöda igen, nästan lika mycket som vid mens - samma färg o lukt. vi hade sex strax innan o då gjorde det lite ont *längst in*...är det någon som känner igen sig? borde inte avslaget försvinna snart. har ju haft det i två mån nu, så det börjar bli lite jobbigt.

    mvh Lisa
  2. 1
    Avslag hej. jag fick barn för 8 veckor sen o nu i fredags började det blöda igen, nästan lika mycket som vid mens - samma färg o lukt. vi hade sex strax innan o då gjorde det lite ont *längst in*...är det någon som känner igen sig? borde inte avslaget försvinna snart. har ju haft det i två mån nu, så det börjar bli lite jobbigt.

    mvh Lisa
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Min son är 9 veckor på lördag och mitt avslag är inte över. I och för sig väldigt lite nu den senaste veckan men dock kvar. Jag ringde till mvc för en vecka sedan för jag tyckte också att det var lite länge och de sa att 6-8 veckor är fullt normalt. Jag ska på efterkontroll nästa vecka så jag får väl domen då, om det är något fel. Nu har jag inte vågat ha sex så länge avslaget är kvar (sjukt trist), det vore just min otur att få en infektion till råga på allt, så jag vet inte om det där med ont är normalt.
  4. 2
    Min son är 9 veckor på lördag och mitt avslag är inte över. I och för sig väldigt lite nu den senaste veckan men dock kvar. Jag ringde till mvc för en vecka sedan för jag tyckte också att det var lite länge och de sa att 6-8 veckor är fullt normalt. Jag ska på efterkontroll nästa vecka så jag får väl domen då, om det är något fel. Nu har jag inte vågat ha sex så länge avslaget är kvar (sjukt trist), det vore just min otur att få en infektion till råga på allt, så jag vet inte om det där med ont är normalt.
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Det...

    kan ju fakisk vara mensen som kommer... Särskilt om den luktar mens och inte avslag.
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  6. 3
    Det... kan ju fakisk vara mensen som kommer... Särskilt om den luktar mens och inte avslag.

Liknande trådar

  1. Avslag..
    By Virriga Vimsa in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 20:35
  2. Avslag
    By ::Birne:: in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 21:17
  3. Avslag och bad
    By Mamma.Harjula-Gad in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 23:46
  4. Avslag
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 00:42
  5. Avslag
    By milu in forum Förlossning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 15:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar