Flyttstäd, vad kostar det
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Flyttstäd, vad kostar det

    Har pratat med en firma (som jag fått rekomenderat av en kollega) och de skulle ha 3500 kr inkl moms för att städa ur en 3:a.

    Vad ligger flyttstädning på? Jag hade inte räknat med att komma under 3000 hur som helst så frågan är om jag ska idas ringa runt och leta andra alternativ. Lat som jag är tar jag gärna första bästa såvida det inte finns betydligt billigare. Vad tror ni, är det värt mödan att försöka gräva fram något billigare eller ligger de rätt hyffsat i pris?
  2. 1
    Flyttstäd, vad kostar det Har pratat med en firma (som jag fått rekomenderat av en kollega) och de skulle ha 3500 kr inkl moms för att städa ur en 3:a.

    Vad ligger flyttstädning på? Jag hade inte räknat med att komma under 3000 hur som helst så frågan är om jag ska idas ringa runt och leta andra alternativ. Lat som jag är tar jag gärna första bästa såvida det inte finns betydligt billigare. Vad tror ni, är det värt mödan att försöka gräva fram något billigare eller ligger de rätt hyffsat i pris?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Tycker det låter som ett rätt bra pris, hur många kvadratmeter är lägenheten på?
  4. 2
    Tycker det låter som ett rätt bra pris, hur många kvadratmeter är lägenheten på?
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    www.flyttstädning.nu

    Kan du kolla på och jämföra. Priset ligger däromkring. Vi betalade 3000:- för städning av en tvåa. Det var värt det, big time! Jag hade faktiskt kunnat låna pengar på banken för att få någon annan att flyttstäda men så var jag höggravid också ;-)
  6. 3
    www.flyttstädning.nu Kan du kolla på och jämföra. Priset ligger däromkring. Vi betalade 3000:- för städning av en tvåa. Det var värt det, big time! Jag hade faktiskt kunnat låna pengar på banken för att få någon annan att flyttstäda men så var jag höggravid också ;-)
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Vart bor du?
    Vi har blivit erbjudna vit flyttstädning av en firma som vår mäklare rekommenderat för 300;- bor också i en trea.
  8. 4
    Vart bor du?
    Vi har blivit erbjudna vit flyttstädning av en firma som vår mäklare rekommenderat för 300;- bor också i en trea.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    jag betalade 3000kr för en trea på 76 kvadrat
  10. 5
    jag betalade 3000kr för en trea på 76 kvadrat
  11. Medlem sedan
    May 2018
    #6
    Det behöver inte vara så dyrt. Det finns många som har egen städfirma och städar lika bra som de dyra firmorna.

    Vi anlitade en sådan, vi betalade 1250 kr för 100 kvadrat. Allt vitt på papper såklart.

    Det lönar sig att kolla runt lite, det skiljer tusenlappar. Det styrs ju av tillgång och efterfrågan webbplats .
  12. 6
    Det behöver inte vara så dyrt. Det finns många som har egen städfirma och städar lika bra som de dyra firmorna.

    Vi anlitade en sådan, vi betalade 1250 kr för 100 kvadrat. Allt vitt på papper såklart.

    Det lönar sig att kolla runt lite, det skiljer tusenlappar. Det styrs ju av tillgång och efterfrågan webbplats .
  13. Illimbius
    #7
    tycker d e fel ne subventionerat aebete d går inte å ha ett samhälle uppbyggt på bidrag
  14. 7
    tycker d e fel ne subventionerat aebete d går inte å ha ett samhälle uppbyggt på bidrag
  15. Illimbius
    #8
  16. 8
  17. Illimbius
    #9
    snygga tjäjör i tråden förresten jagvar 16 när dom var 18
  18. 9
    snygga tjäjör i tråden förresten jagvar 16 när dom var 18

Liknande trådar

  1. Flyttstäd?
    By Gileae in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-31, 18:17
  2. sommar, sol och flyttstäd...
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-23, 09:30
  3. Flyttstäd.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 19:07
  4. Flyttstäd
    By Flyttar in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 15:58
  5. Flyttstäd-frågor
    By VardagsMamman in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 17:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar