Humöret
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Humöret

    Blev lite bättre efter lite rödvin till middagen. Nu har barnen somnat och de kinesiska gästerna gått hem. Dags för te och lite .. glass?

    Du Jacal, om du är kvar? Är det du som utser vinnarna i gissningstävlingarna för UFO-bebisarna? Är det verkligen rätt vinnare till Styrox? *harklar mig menande*


    Godnatt världen!
  2. 1
    Humöret Blev lite bättre efter lite rödvin till middagen. Nu har barnen somnat och de kinesiska gästerna gått hem. Dags för te och lite .. glass?

    Du Jacal, om du är kvar? Är det du som utser vinnarna i gissningstävlingarna för UFO-bebisarna? Är det verkligen rätt vinnare till Styrox? *harklar mig menande*


    Godnatt världen!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Har amningsärthjärnan gjort fel... så förvånande... not. Går in och rättar i morgon - fast det är klart - mutor funkar ju alltid också bra. ;-)
  4. 2
    Har amningsärthjärnan gjort fel... så förvånande... not. Går in och rättar i morgon - fast det är klart - mutor funkar ju alltid också bra. ;-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Men jag tycker

    att det ser förfärligt snyggt ut med just det namnet som vinnare! Fast helt korrekt är det kanske inte. Men det är väl en bisak i sammanhanget. Kanske JaCal blandnade ihop gissningstävlingarna lite, för på den sista så blev tydligen... *trumvirvel*... jag vinnare! Nice. Det ska jag fira med lite choklad senare idag.

    Hoppas du sover gott!
  6. 3
    Men jag tycker att det ser förfärligt snyggt ut med just det namnet som vinnare! Fast helt korrekt är det kanske inte. Men det är väl en bisak i sammanhanget. Kanske JaCal blandnade ihop gissningstävlingarna lite, för på den sista så blev tydligen... *trumvirvel*... jag vinnare! Nice. Det ska jag fira med lite choklad senare idag.

    Hoppas du sover gott!

Liknande trådar

  1. Humöret
    By Monica med 3 in forum _00 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-21, 16:28
  2. Humöret
    By Nynna12 in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-16, 10:28
  3. Humöret
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 06:36
  4. humöret???
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 20:10
  5. Pms humöret
    By Liz in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 19:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar