D-link trådlöst
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    D-link trådlöst

    Har just köpt ett ny trådlöst router och adapter från D.link. Vårt andra började bli dåligt. Nu när jag ska installera adaptern som är vid datorn så kör jag installationsdisken sen ska datorn startas om och adaptern sättas in i USB porten . XP ska då själv hitta drivrutinen och installera denna ... men det gör den inte. Det kommer upp rutan att den hittat ny maskinvara men när den ska leta efter drivrutinen hittar den inget. Blir tokig!! vad kan vara fel.
    Måste jag avinstallera den tidigare drivrutinen som är en phillips tror ni eller kan det vara något knas på datorn, den har varit liie konstig på sistone.
    Tacksam för svar!!!!
  2. 1
    D-link trådlöst Har just köpt ett ny trådlöst router och adapter från D.link. Vårt andra började bli dåligt. Nu när jag ska installera adaptern som är vid datorn så kör jag installationsdisken sen ska datorn startas om och adaptern sättas in i USB porten . XP ska då själv hitta drivrutinen och installera denna ... men det gör den inte. Det kommer upp rutan att den hittat ny maskinvara men när den ska leta efter drivrutinen hittar den inget. Blir tokig!! vad kan vara fel.
    Måste jag avinstallera den tidigare drivrutinen som är en phillips tror ni eller kan det vara något knas på datorn, den har varit liie konstig på sistone.
    Tacksam för svar!!!!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Ring D-Links support

    Det har vi gjort när vi har haft problem med vår router och vi har alltid fått jättebra hjälp.
  4. 2
    Ring D-Links support Det har vi gjort när vi har haft problem med vår router och vi har alltid fått jättebra hjälp.

Liknande trådar

  1. Link någon??
    By BM66 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 10:38
  2. Beställer ni varor från LINK?
    By BM66 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-12-12, 13:46
  3. Trådlöst
    By liem in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-14, 09:15
  4. Erfarenhet från Celbing i Link
    By Nora bf 21/2 in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 19:18
  5. installera trådlöst d-link
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 22:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar