kusiner!!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    kusiner!!

    Vi har tagit en tur till Göteborg över helgen och var med på storkusin Caspers 4-årsdag igår. Samtidigt passade min storebror på att berätta att de väntar 3:an i augusti!
    Och sent igårkväll ringde makens bror och berättade att en lite Maja föddes igårkväll, så nu har Amanda 2 kusiner som fyller år 17/2! Hm, undrar hur vi ska göra med de krockande kalasen i fortsättningen...

    För övrigt har helgen här i stan varit bra. Ikväll ska maken och jag gå på CATS på operan medans mina föräldrar passar Amanda. Spännande med barnvakt för första gången...

    Hoippas ni alla har en trevlig helg!
    -----------------------------------------
    Åsa med A&P
  2. 1
    kusiner!! Vi har tagit en tur till Göteborg över helgen och var med på storkusin Caspers 4-årsdag igår. Samtidigt passade min storebror på att berätta att de väntar 3:an i augusti!
    Och sent igårkväll ringde makens bror och berättade att en lite Maja föddes igårkväll, så nu har Amanda 2 kusiner som fyller år 17/2! Hm, undrar hur vi ska göra med de krockande kalasen i fortsättningen...

    För övrigt har helgen här i stan varit bra. Ikväll ska maken och jag gå på CATS på operan medans mina föräldrar passar Amanda. Spännande med barnvakt för första gången...

    Hoippas ni alla har en trevlig helg!
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2

    Har hon alltså

    tre kusiner varav två fyller samma dag? Det är ganska avancerat!

    Själv har jag en bekant som fyller samma dag som sin syster, men det är två år emellan. Deras tvillingbröder däremot, fyller _inte_ på samma dag
  4. 2
    Har hon alltså tre kusiner varav två fyller samma dag? Det är ganska avancerat!

    Själv har jag en bekant som fyller samma dag som sin syster, men det är två år emellan. Deras tvillingbröder däremot, fyller _inte_ på samma dag
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Så kul!! *avis* Mina stora ungar har inga kusiner alls och Hugo har en som är 4,5 år, men han bor i Skåne så de har ännu inte setts.

    Hoppas kvällen med Cats blev lyckad och att barnvakteriet funkade. Man kan ju bli rätt nervös när man ska lämna bort dem...
  6. 3
    Så kul!! *avis* Mina stora ungar har inga kusiner alls och Hugo har en som är 4,5 år, men han bor i Skåne så de har ännu inte setts.

    Hoppas kvällen med Cats blev lyckad och att barnvakteriet funkade. Man kan ju bli rätt nervös när man ska lämna bort dem...
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Wow, den var ju avancerad!
    Att tvillingbröderna inte fyller på samma dag, men systrarna på samma dag. Vilka är oddsen att det händer i en syskonskara?
  8. 4
    Wow, den var ju avancerad!
    Att tvillingbröderna inte fyller på samma dag, men systrarna på samma dag. Vilka är oddsen att det händer i en syskonskara?
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5
    I nån av konstellationerna är de bara halvsyskon, men i alla fall Det är helt klart det roligaste sammanträffande jag har hört om. Henne lärde jag känna i mellandotterns ankomstgrupp.
  10. 5
    I nån av konstellationerna är de bara halvsyskon, men i alla fall Det är helt klart det roligaste sammanträffande jag har hört om. Henne lärde jag känna i mellandotterns ankomstgrupp.

Liknande trådar

  1. Ang kusiner
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2011-10-09, 09:23
  2. Lek med kusiner!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 14:52
  3. kusiner
    By MonikaH in forum Efterlysningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 21:20
  4. små kusiner
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 15:22
  5. Ang. kusiner?
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 15:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar