Ang Hemsjukvårdsbidrag
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Ang Hemsjukvårdsbidrag

    Jag fick papper idag om att hemsjukvårdsbidraget i vår kommun kommer att upphöra fom 31 mars..appråpå samtalen ang detta. I inlägget innan skrevs det att det slopas i vissa kommuner och nu även i vår kommun. Blir så sur att det dras in pengar på såna saker, jag tycker att det behövs!!!
    Mvh Jenni
  2. 1
    Ang Hemsjukvårdsbidrag Jag fick papper idag om att hemsjukvårdsbidraget i vår kommun kommer att upphöra fom 31 mars..appråpå samtalen ang detta. I inlägget innan skrevs det att det slopas i vissa kommuner och nu även i vår kommun. Blir så sur att det dras in pengar på såna saker, jag tycker att det behövs!!!
    Mvh Jenni
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Men.... kan man göra så? Försök att leta rätt på en kommunpolitiker och ställ frågan varför? Och förklara hur viktigt det är. Vi bor i Malmö och har aldrig haft det. Tänkte undersöka om det över huvudtaget finns.
    Hälsar Lena M
  4. 2
    Men.... kan man göra så? Försök att leta rätt på en kommunpolitiker och ställ frågan varför? Och förklara hur viktigt det är. Vi bor i Malmö och har aldrig haft det. Tänkte undersöka om det över huvudtaget finns.
    Hälsar Lena M

Liknande trådar

  1. Hemsjukvårdsbidrag
    By barn9597 in forum Flerhandikapp
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 15:32
  2. Hemsjukvårdsbidrag
    By barn9597 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 16:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar