Våtrumsmatta kostnad?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Våtrumsmatta kostnad?

    Vi funderar på att renovera vårt duschrum på ovanvåningen. Det är väl ca 4 kvm med snedtak, dusch, toalett och handfat. Är det någon som har en susning om vad det kan kosta att ha hit hantverkare som sätter upp våtrumsmatta på väggar och golv. Dvs. arbetet plus materialet? Vi kommer själva att tömma utrymmet så det är bara själva mattan och arbetet att sätta upp den jag syftar på.
  2. 1
    Våtrumsmatta kostnad? Vi funderar på att renovera vårt duschrum på ovanvåningen. Det är väl ca 4 kvm med snedtak, dusch, toalett och handfat. Är det någon som har en susning om vad det kan kosta att ha hit hantverkare som sätter upp våtrumsmatta på väggar och golv. Dvs. arbetet plus materialet? Vi kommer själva att tömma utrymmet så det är bara själva mattan och arbetet att sätta upp den jag syftar på.
  3. Blarro
    #2
    Vi gjorde vår lilla toa som nog är ca 4 kvm, fast utan snedtak. Det kostade ca 12.000, med arbete och matta golv+tak. Vi gjorde också allt själva innan.
  4. 2
    Vi gjorde vår lilla toa som nog är ca 4 kvm, fast utan snedtak. Det kostade ca 12.000, med arbete och matta golv+tak. Vi gjorde också allt själva innan.
  5. Blarro
    #3
    Ehm... Givetvis menar jag ju golv och _väggar_...
  6. 3
    Ehm... Givetvis menar jag ju golv och _väggar_...

Liknande trådar

  1. Våtrumsmatta på golvet?
    By PollyP in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-02, 18:09
  2. Våtrumsmatta...
    By Linni in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 01:19
  3. kakel på våtrumsmatta
    By bunozi in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 18:35
  4. Våtrumsmatta?
    By Lotta med tre in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 15:41
  5. Måla på våtrumsmatta
    By Tira in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 08:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar