Trevlig kväll!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Trevlig kväll!

    Vill bara önska er en trevlig kväll, ni alla som skall ut och göra stan osäker.
    Själv ska jag ha bowlingkväll med kollegorna ikväll, men hoppas kunna följa med någon gång längre fram på era utekvällar!
    Livet är en resa utan kompass i väglöst land. Ett äventyr!
  2. 1
    Trevlig kväll! Vill bara önska er en trevlig kväll, ni alla som skall ut och göra stan osäker.
    Själv ska jag ha bowlingkväll med kollegorna ikväll, men hoppas kunna följa med någon gång längre fram på era utekvällar!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Hoppas du får

    en skoj kväll!
    Och alla ni andra som ska göra den stora staden osäker! *L*
    Själv håller jag mig hemma här i söderförort med ett inflammerat öga och thaimat och rödvin...
  4. 2
    Hoppas du får en skoj kväll!
    Och alla ni andra som ska göra den stora staden osäker! *L*
    Själv håller jag mig hemma här i söderförort med ett inflammerat öga och thaimat och rödvin...
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Det låter ju inte helt fel det heller (om vi bortser från ögat). Kan vara mysigt att slippa gå ut i det här vädret :-)
  6. 3
    Det låter ju inte helt fel det heller (om vi bortser från ögat). Kan vara mysigt att slippa gå ut i det här vädret :-)
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Ja, det här

    med ögat är ju både mindre kul och mindre skönt!
    Men kvällen blir nog bra...ska ha en mysig kväll hemma med god mat, vin och film!
  8. 4
    Ja, det här med ögat är ju både mindre kul och mindre skönt!
    Men kvällen blir nog bra...ska ha en mysig kväll hemma med god mat, vin och film!
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    *rynkar pannan*

    E ögat fortfarande ont??? Hmmm, trots medikamenter? Vad ska vi hitta på då, för att ögat ska bli bra? Men rödvin är ju bra mot det mesta, ta dig ett extra glas för ögat i kväll! Kan väl iaf inte bli sämre va? Krya på dig!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  10. 5
    *rynkar pannan* E ögat fortfarande ont??? Hmmm, trots medikamenter? Vad ska vi hitta på då, för att ögat ska bli bra? Men rödvin är ju bra mot det mesta, ta dig ett extra glas för ögat i kväll! Kan väl iaf inte bli sämre va? Krya på dig!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6

    Tack!

    Jodå, medicinen gör nog sitt...men det är inte helt okej än och värker fortfarande...men dock bättre!
    Snubblar fortfarande omkring i mina glasögon och får nog göra så ett tag till! *L*
    Hoppas ni får skoj ikväll, hade varit kul att följa med...men det får kanske bli en annan gång!
  12. 6
    Tack! Jodå, medicinen gör nog sitt...men det är inte helt okej än och värker fortfarande...men dock bättre!
    Snubblar fortfarande omkring i mina glasögon och får nog göra så ett tag till! *L*
    Hoppas ni får skoj ikväll, hade varit kul att följa med...men det får kanske bli en annan gång!

Liknande trådar

  1. Trevlig kväll
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-06, 09:15
  2. Trevlig Kväll
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 06:00
  3. En trevlig kväll
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 15:58
  4. Trevlig kväll!
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 21:40
  5. Trevlig kväll...
    By Willesmor in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 20:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar