Restaurang i Arguineguin?
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Restaurang i Arguineguin?

    Hej, Vi ska hela familjen till Arguineguin och fira min pappas 60-årsdag. Jag och min syster har fått i uppdrag att ordna en födelsedagsmiddag så jag behör tips på en trevlig restaurang som gärna har något litet "extra" som passar på en 60-årsmiddag. Vi är 6 vuxna och 4 barn och pappa äter nog hellre biff än fisk.
  2. 1
    Restaurang i Arguineguin? Hej, Vi ska hela familjen till Arguineguin och fira min pappas 60-årsdag. Jag och min syster har fått i uppdrag att ordna en födelsedagsmiddag så jag behör tips på en trevlig restaurang som gärna har något litet "extra" som passar på en 60-årsmiddag. Vi är 6 vuxna och 4 barn och pappa äter nog hellre biff än fisk.
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2
    om du inte får svar här kan du gå in på www.kanarieoarna.nu. Där finns massor av kanariefantaster som kan allt om restaurangerna. Vi ska till Arguineguin i slutet av juni/början av juli. Så jag är också på jakt efter bra restauranger. Skriv gärna här och tipsa när ni kommit hem igen
  4. 2
    om du inte får svar här kan du gå in på www.kanarieoarna.nu. Där finns massor av kanariefantaster som kan allt om restaurangerna. Vi ska till Arguineguin i slutet av juni/början av juli. Så jag är också på jakt efter bra restauranger. Skriv gärna här och tipsa när ni kommit hem igen
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Då måste jag tipsa.....På 10 min gångväg från sunwing(om ni nu bor där)finns en jättemysig restaurang som heter Los Canarios....Underbart mat jättetrevlig personal....Vi var där första ggn 1996 då min pappa fyllde 50....Det blir alltid ett besök dit när vi är på GC...Dom serverar en flamberad pepparstek direkt vid bordet som är helt gudomlig!! Vill man testa ngt lite udda tar man kanin...Mkt gott enligt min man....Nu vet jag inte om ni reser med ving men deras reseledare brukar kunna hjälpa till med bokning av bord och önskemål m blommor/tårta om man nu inte behärskar spanskan själv.....

    Boka i tid....En mkt välbesökt restaurang både av turister och lokalbefolkning....Till sist....Fin utsikt över Arguinneguin och havet....

    Trevlig resa.....
  6. 3
    Då måste jag tipsa.....På 10 min gångväg från sunwing(om ni nu bor där)finns en jättemysig restaurang som heter Los Canarios....Underbart mat jättetrevlig personal....Vi var där första ggn 1996 då min pappa fyllde 50....Det blir alltid ett besök dit när vi är på GC...Dom serverar en flamberad pepparstek direkt vid bordet som är helt gudomlig!! Vill man testa ngt lite udda tar man kanin...Mkt gott enligt min man....Nu vet jag inte om ni reser med ving men deras reseledare brukar kunna hjälpa till med bokning av bord och önskemål m blommor/tårta om man nu inte behärskar spanskan själv.....

    Boka i tid....En mkt välbesökt restaurang både av turister och lokalbefolkning....Till sist....Fin utsikt över Arguinneguin och havet....

    Trevlig resa.....
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    Tack

    Den läste jag om i vings material. Vi funderar på den eller en som hette nåt med en grotta som lät mysig också.
  8. 4
    Tack Den läste jag om i vings material. Vi funderar på den eller en som hette nåt med en grotta som lät mysig också.
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5

    Jo jag hittade

    dit när jag googlade så jag hittade ett par förslag. Jag ska försöka komma ihåg att skriva här när vi kommer hem!
  10. 5
    Jo jag hittade dit när jag googlade så jag hittade ett par förslag. Jag ska försöka komma ihåg att skriva här när vi kommer hem!

Liknande trådar

  1. Arguineguin?
    By CarolaB in forum Resesnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-06-03, 17:19
  2. Arguineguin i maj?
    By Monkey in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 05:21
  3. Arguineguin 7 maj?
    By Monkey in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 18:55
  4. argúineguin?
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 18:04
  5. Arguineguin
    By higher in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 18:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar