Då var det dax igen då...långt
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Då var det dax igen då...långt

    Ska det aldrig sluta någon gång???? Jag blir sååååå trött. För lite mer än en vecka sedan tog Melvin sin sista dos med penicillin och han har mått bra nu i veckan o på börjat sin inskolning på dagis som funkar jättebra. Sänkte garden i fredags o verkligen inbillade mig att denna gången bet nog penicillinet som han ätit i 10 dagar.. men vad händer?? Febern sätter in under fredagen, går upp till 39 på lördagen för att sedan helt ha försvunnit till söndagen....mycket märkligt.

    Yes tänkte jag då kan han gå till dagis o avsluta sin inskolning nu då...SÄKERT!! På kvällen när vi lagt honom vaknar han klockrent o är hysterisk o börja dra sig i örat. Blir lite smått hysterisk nu..orkar inte mer. Sover såååå oroligt och min mage pajar ihop totalt den natten till råga på allt. Sa till samon att han får stanna hemma från jobbet.
    Ringer sen på morgonen till öron,näs-halskliniken som har en tid till honom under fm. Tar den och åker. Först får vi vänta en timma o när vi sedan får träffa läkaren så går det snabbt..Tack o lov. Hon tycker att han har en lång historia, tittar honom i öronen o konstaterar det jag trott själv. Öroninflammation på båda öronen!! Hon frågar oxå varför man inte satt rör innan. Men hon har nu ialla fall anmält honom till operation så han kommer att få sina rör inom en månad så nu ska han gå på penicillin fram tills dess att det är dax. Men mitt i alltihopa känns det otroligt skönt för det är ju detta vi har velat från början!! Hoppas nu att penicillinet gör nytta snabbt!!
    Orkade någon läsa ända hit??! Stort tack för att jag fick gnälla av mig. Kändes att det behövdes. Stor kram till alla!!

    Kram en trött o lite lessen mamma.
    Maria med Thea 040727 ,Melvin 060209 & Tyra 080227.
  2. 1
    Då var det dax igen då...långt Ska det aldrig sluta någon gång???? Jag blir sååååå trött. För lite mer än en vecka sedan tog Melvin sin sista dos med penicillin och han har mått bra nu i veckan o på börjat sin inskolning på dagis som funkar jättebra. Sänkte garden i fredags o verkligen inbillade mig att denna gången bet nog penicillinet som han ätit i 10 dagar.. men vad händer?? Febern sätter in under fredagen, går upp till 39 på lördagen för att sedan helt ha försvunnit till söndagen....mycket märkligt.

    Yes tänkte jag då kan han gå till dagis o avsluta sin inskolning nu då...SÄKERT!! På kvällen när vi lagt honom vaknar han klockrent o är hysterisk o börja dra sig i örat. Blir lite smått hysterisk nu..orkar inte mer. Sover såååå oroligt och min mage pajar ihop totalt den natten till råga på allt. Sa till samon att han får stanna hemma från jobbet.
    Ringer sen på morgonen till öron,näs-halskliniken som har en tid till honom under fm. Tar den och åker. Först får vi vänta en timma o när vi sedan får träffa läkaren så går det snabbt..Tack o lov. Hon tycker att han har en lång historia, tittar honom i öronen o konstaterar det jag trott själv. Öroninflammation på båda öronen!! Hon frågar oxå varför man inte satt rör innan. Men hon har nu ialla fall anmält honom till operation så han kommer att få sina rör inom en månad så nu ska han gå på penicillin fram tills dess att det är dax. Men mitt i alltihopa känns det otroligt skönt för det är ju detta vi har velat från början!! Hoppas nu att penicillinet gör nytta snabbt!!
    Orkade någon läsa ända hit??! Stort tack för att jag fick gnälla av mig. Kändes att det behövdes. Stor kram till alla!!

    Kram en trött o lite lessen mamma.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Åh nej....

    stackars lilla Melvin! Och stackars dig, förstår att du är trött och less efter alla dessa öronproblem. Man blir verkligen utmattad och ledsen av att se sitt barn ha ont! Jag håller tummarna för att pencillinet tar bort det onda fort som attan så att Melvin kan vara sitt vanliga soliga jag igen. Och så hoppas jag att rören gör susen och att alla dessa öroninflammationer blir ett minne blott!

    Kram till dig och friskbaciller till Melvin!
  4. 2
    Åh nej.... stackars lilla Melvin! Och stackars dig, förstår att du är trött och less efter alla dessa öronproblem. Man blir verkligen utmattad och ledsen av att se sitt barn ha ont! Jag håller tummarna för att pencillinet tar bort det onda fort som attan så att Melvin kan vara sitt vanliga soliga jag igen. Och så hoppas jag att rören gör susen och att alla dessa öroninflammationer blir ett minne blott!

    Kram till dig och friskbaciller till Melvin!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    NEEEEJ... stackaren.

    Åh vad jag lider med er och vet precis vad ni går igenom.

    Adam har haft en öi sedan rören i december, peppar peppar... det är helt underbart.

    Jag blir faktiskt glad då jag hör att Melvin äntligen ska få rör.

    Meddela då det blir av så jag kan hålla tummarna för er.

    Stor kram och krya på dig grabben.
  6. 3
    NEEEEJ... stackaren.

    Åh vad jag lider med er och vet precis vad ni går igenom.

    Adam har haft en öi sedan rören i december, peppar peppar... det är helt underbart.

    Jag blir faktiskt glad då jag hör att Melvin äntligen ska få rör.

    Meddela då det blir av så jag kan hålla tummarna för er.

    Stor kram och krya på dig grabben.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Ånej :(

    Stackars Melvin & stackars er

    Vad skönt att han ska få rör nu, så han förhoppningsvis slipper fler ÖI

    Många kramar!!
  8. 4
    Ånej :( Stackars Melvin & stackars er

    Vad skönt att han ska få rör nu, så han förhoppningsvis slipper fler ÖI

    Många kramar!!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Tack tjejer för att ni orkade läsa heeela min uppsats, kände bara att jag behövde släppa lite på trycket!! Era fina ord värmer jättemkt och jag lovar att återkomma när jag vet om datum o tid för op. Ska nu vara hemma för vab imorron o fredag ialla fall och förhoppningsvis kunna gå till jobbet på måndag..skulle börjat imorgon men mina fina ungar går först!! Ha det så bra och ta hand om era guldklimpar!!

    KRAM!!
  10. 5
    Tack tjejer för att ni orkade läsa heeela min uppsats, kände bara att jag behövde släppa lite på trycket!! Era fina ord värmer jättemkt och jag lovar att återkomma när jag vet om datum o tid för op. Ska nu vara hemma för vab imorron o fredag ialla fall och förhoppningsvis kunna gå till jobbet på måndag..skulle börjat imorgon men mina fina ungar går först!! Ha det så bra och ta hand om era guldklimpar!!

    KRAM!!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    usch, låter inte alls kul det där!
    hoppas ni får operation snarast så Melvin slipper eländet sen.

    o hoppas inskolningen går bra för honom också sen när han är frisk o kry igen
    Kram
    Viktor 2003-02-03
    Oliver 2006-02-15
  12. 6
    usch, låter inte alls kul det där!
    hoppas ni får operation snarast så Melvin slipper eländet sen.

    o hoppas inskolningen går bra för honom också sen när han är frisk o kry igen
    Kram
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Nä jobbigt som bara den har det varit för inget kan man göra o bara se på när ens barn har ont då brister mammahjärtat men nu ser vi frammåt o hoppas att han blir opererad inom en månad. Tack för omtanken!!

    Kram tebax
  14. 7
    Nä jobbigt som bara den har det varit för inget kan man göra o bara se på när ens barn har ont då brister mammahjärtat men nu ser vi frammåt o hoppas att han blir opererad inom en månad. Tack för omtanken!!

    Kram tebax

Liknande trådar

  1. Här igen...(långt)
    By Mamzing in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 15:25
  2. Hej på er :) (långt igen)
    By Träsk-trollet in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 21:52
  3. Långt igen?
    By Katta1 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 08:00
  4. Hej igen (långt)
    By Hello bf 8/9 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 17:53
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar