Rosa flytning????
Gravidsnack
  1. anonym
    #1

    Rosa flytning????

    Jag är gravid i andra månaden och har fått en lätt rosa flytning. Vi hade sex för 3 dagar sedan och det var dagen efter jag upptäckte lite blod i trosan. Sedan har det varit mörk gammalt blod, Men dock bara lite.
    Är det normalt? Brösten spänner ännu och det är inget annat ovanligt.
    Vet att min mamma hade mens i 2 månader då hon väntade mig.

    Vad tror ni?????
  2. 1
    Rosa flytning???? Jag är gravid i andra månaden och har fått en lätt rosa flytning. Vi hade sex för 3 dagar sedan och det var dagen efter jag upptäckte lite blod i trosan. Sedan har det varit mörk gammalt blod, Men dock bara lite.
    Är det normalt? Brösten spänner ännu och det är inget annat ovanligt.
    Vet att min mamma hade mens i 2 månader då hon väntade mig.

    Vad tror ni?????
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2
    Det behöver inte alls vara ngt farligt eller konstigt, men jag hade i allafall ringt mvc o pratat med en bm för att vara på den säkra sidan. Som sagt, MÅNGA har blödningar i början, men hellre kolla en gång för mkt tycker jag
    Kram
  4. 2
    Det behöver inte alls vara ngt farligt eller konstigt, men jag hade i allafall ringt mvc o pratat med en bm för att vara på den säkra sidan. Som sagt, MÅNGA har blödningar i början, men hellre kolla en gång för mkt tycker jag
    Kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Jag tror

    att det bara är en helt vanlig ofarlig blödning från slemhinnorna som blire extra känsliga vid en graviditet! Att det kom strax efter att du hade haft sex talar för det!

    Säkert behöver du inte alls oroa dej!

    Själv har jag blött massor under denna graviditeten. Först hade jag en "vanlig mens" och efter det blödde jag lite varje dag i tre veckor. Detta innan jag visste att jag var gravid och jag trodde det berodde på strulande mens efter min förra graviditet. Sen fortsatte jag att blöda lite då och då fram till v 16 då det plötsligt slutade. Såg det lilla livet i v 12 på ett vul och lyssnade på hjärtat hos bm i v 17 så jag kände mej aldrig jätteorolig även om det alltid är läskigt med blod när man är gravid...

    Håller tummarna!
  6. 3
    Jag tror att det bara är en helt vanlig ofarlig blödning från slemhinnorna som blire extra känsliga vid en graviditet! Att det kom strax efter att du hade haft sex talar för det!

    Säkert behöver du inte alls oroa dej!

    Själv har jag blött massor under denna graviditeten. Först hade jag en "vanlig mens" och efter det blödde jag lite varje dag i tre veckor. Detta innan jag visste att jag var gravid och jag trodde det berodde på strulande mens efter min förra graviditet. Sen fortsatte jag att blöda lite då och då fram till v 16 då det plötsligt slutade. Såg det lilla livet i v 12 på ett vul och lyssnade på hjärtat hos bm i v 17 så jag kände mej aldrig jätteorolig även om det alltid är läskigt med blod när man är gravid...

    Håller tummarna!

Liknande trådar

  1. rosa flytning:(
    By Anna_84 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 13:23
  2. rosa flytning:S
    By anonymt namn in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 11:55
  3. Rosa flytning *rädd*
    By Nea. in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 18:49
  4. Rosa/Röd flytning efter VUL???
    By anonymisen jag in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 10:52
  5. Rosa flytning!
    By lycklig in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 21:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar