Fest för 10-åring?
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Fest för 10-åring?

    Halloj alla med 1997r

    Jag har en kille som fyller 10 i april men behöver massor med förslag på hur vi kan fira honom tillsammans med hans kompisar.
    Han vill inte kalla det "kalas".... :-)

    Vad har ni hittat på för kul?

    Mvh
    Molla
  2. 1
    Fest för 10-åring? Halloj alla med 1997r

    Jag har en kille som fyller 10 i april men behöver massor med förslag på hur vi kan fira honom tillsammans med hans kompisar.
    Han vill inte kalla det "kalas".... :-)

    Vad har ni hittat på för kul?

    Mvh
    Molla
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Maja som fyller i Mars, ska ev, ha tjejkväll... men taccos o film, ev något spel o kanske övernattning... det då med bara några tjejer...
    Hon va bjuden på disco ganska nyss, en kille som fyllde 11 år... dom hade hyrt klubbstugan o hade disco där... med allt va det innebär...

    Vet oxå att en del firar i badhuset... kanske vore nått..
  4. 2
    Maja som fyller i Mars, ska ev, ha tjejkväll... men taccos o film, ev något spel o kanske övernattning... det då med bara några tjejer...
    Hon va bjuden på disco ganska nyss, en kille som fyllde 11 år... dom hade hyrt klubbstugan o hade disco där... med allt va det innebär...

    Vet oxå att en del firar i badhuset... kanske vore nått..
  5. Anonym
    #3
    Vi hade femkamp iskogen med pilbågskytte, hiitta fem tyoer av blad ettc sen spela vi fotboll och grilla korv mycket uppskattat
  6. 3
    Vi hade femkamp iskogen med pilbågskytte, hiitta fem tyoer av blad ettc sen spela vi fotboll och grilla korv mycket uppskattat
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Har med en kille som fyller 10 i April. Det inlägg fick mig att inse att det är dags för planderande.
    Han fick inbjudan häromdagen till 3 i hans klass som ska ha pyjamasparty i bygdegårn *S* det ser han fram emot. Får nog höra med honom om vad han vill. Vi brukar även fira ihop med en tjej i hans klass som fyller 3 dagar innan om de ska slå ihop iår igen.
  8. 4
    Har med en kille som fyller 10 i April. Det inlägg fick mig att inse att det är dags för planderande.
    Han fick inbjudan häromdagen till 3 i hans klass som ska ha pyjamasparty i bygdegårn *S* det ser han fram emot. Får nog höra med honom om vad han vill. Vi brukar även fira ihop med en tjej i hans klass som fyller 3 dagar innan om de ska slå ihop iår igen.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Vår tjej fyller ej 10 förrän till hösten men jag har kanske nåt tips till dig.
    *Man kan ju har disco med allt vad det innebär,musik, lekar ( tex danslekar, sånguppträde m.m ) godis, discolampa o andra blinkande lampor dvs glitter o glamour. Bra låtar kan ju vara Markoolios, Nanne Grönvall schlagerlåtar o Basshunter m.fl ( vi hade ett disco för klassen o då var dessa mkt poppis )
    * Pjyamasparty med övernattning
    * Bowla
    * Bada

    Lycka till!!!
  10. 5
    Vår tjej fyller ej 10 förrän till hösten men jag har kanske nåt tips till dig.
    *Man kan ju har disco med allt vad det innebär,musik, lekar ( tex danslekar, sånguppträde m.m ) godis, discolampa o andra blinkande lampor dvs glitter o glamour. Bra låtar kan ju vara Markoolios, Nanne Grönvall schlagerlåtar o Basshunter m.fl ( vi hade ett disco för klassen o då var dessa mkt poppis )
    * Pjyamasparty med övernattning
    * Bowla
    * Bada

    Lycka till!!!
  11. Medlem sedan
    Sep 1998
    #6
    Vi har testat bowling-kalas(jag tyckte det var rörigt men dottern tyckte det var kul) och bio-kalas(alla barn fick komma till bion så bjöd vi på biljetter och snacks och hade glass och paket-öppning på McDonalds som ligger vid bion. Det var superuppskattat! Har funderat lite på ett klätter-kalas i år, mellantjejen(-98) var och klättrade på sportlovet och tyckte det var superkul, men vi får se. Vi har även haft hjärt-kalas och vatten-kalas och bara fokuserat på ett tema. Men jag kan ju tillägga att det här är båda döttrarnas kalas.
  12. 6
    Vi har testat bowling-kalas(jag tyckte det var rörigt men dottern tyckte det var kul) och bio-kalas(alla barn fick komma till bion så bjöd vi på biljetter och snacks och hade glass och paket-öppning på McDonalds som ligger vid bion. Det var superuppskattat! Har funderat lite på ett klätter-kalas i år, mellantjejen(-98) var och klättrade på sportlovet och tyckte det var superkul, men vi får se. Vi har även haft hjärt-kalas och vatten-kalas och bara fokuserat på ett tema. Men jag kan ju tillägga att det här är båda döttrarnas kalas.
  13. Medlem sedan
    Mar 1999
    #7
    Halloj alla!
    Fina förslag! TACK!
    Troligen lutar han åt Bowling idéen, problemet är bara att de ska ha nån cup just den helgen så vi får se vilken dag det blir.
    Ha det fint alla!
    /Molla
  14. 7
    Halloj alla!
    Fina förslag! TACK!
    Troligen lutar han åt Bowling idéen, problemet är bara att de ska ha nån cup just den helgen så vi får se vilken dag det blir.
    Ha det fint alla!
    /Molla
  15. Medlem sedan
    Jan 2000
    #8

    Tjejparty

    Ella ska ha tjejparty när hon fyller 10. På kvällen. Hon velade lite om hon skulle ha disco med hela klassen eller bara tjejfest och nu har hon bestämt sig. Vi tänkte äta tacos, sjunga karaoke, limbo, lite frågesport, charader och annat kul.
  16. 8
    Tjejparty Ella ska ha tjejparty när hon fyller 10. På kvällen. Hon velade lite om hon skulle ha disco med hela klassen eller bara tjejfest och nu har hon bestämt sig. Vi tänkte äta tacos, sjunga karaoke, limbo, lite frågesport, charader och annat kul.
  17. Medlem sedan
    Mar 2007
    #9
    min son hade "KILLPARTY" fredagen innan sportlovet började, de käkade våfflor, hade legobyggar tävling, kastade dart, hotweel race, åt snask och tittade på film

    JÄTTE poppis
  18. 9
    min son hade "KILLPARTY" fredagen innan sportlovet började, de käkade våfflor, hade legobyggar tävling, kastade dart, hotweel race, åt snask och tittade på film

    JÄTTE poppis
  19. Medlem sedan
    May 2001
    #10
    Vi ska ha bowlingkalas nu i april när sonen fyller år.
  20. 10
    Vi ska ha bowlingkalas nu i april när sonen fyller år.
  21. Medlem sedan
    Mar 2010
    #11

    Bra

    Hej , jag heter murteda och vet hur det ska bli en bra fest , ni kan bjuda in alla och hyra en lokal och sätta på musik , och det kan vara 1 vakt som är kanske 12 år , och det vill jag vara , för att jag är stark , smidig , smart , och kan skräma iväg alla som kanske vill busa , så om ni är intresserade , kontakta mig 0700102505 , det vore mycket för mig , tack !
  22. 11
    Bra Hej , jag heter murteda och vet hur det ska bli en bra fest , ni kan bjuda in alla och hyra en lokal och sätta på musik , och det kan vara 1 vakt som är kanske 12 år , och det vill jag vara , för att jag är stark , smidig , smart , och kan skräma iväg alla som kanske vill busa , så om ni är intresserade , kontakta mig 0700102505 , det vore mycket för mig , tack !

Liknande trådar

  1. Ikväll fest, nästa lördag fest näst näst
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 10:12
  2. 13 åring och fest
    By Ammma in forum Tonåringar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 13:30
  3. Lektips 4-åring och 1,5-åring? (långt)
    By Gaaah in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 21:39
  4. AFF-Fest kontra FN-fest
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 15:07
  5. Fest för 10-åring
    By molla71 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 11:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar