Vilka stryker omkring?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Vilka stryker omkring?

    Tittade nyss på det platta forumet och vissa inlägg har uppemot 250-300 visningar. Nu är det väl en del som läser samma inlägg flera gånger, men det måste väl vara MÅNGA som läser här inne men som inte skriver. Ska vi ta en handuppräckning? Vilka är vi här inne?
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  2. 1
    Vilka stryker omkring? Tittade nyss på det platta forumet och vissa inlägg har uppemot 250-300 visningar. Nu är det väl en del som läser samma inlägg flera gånger, men det måste väl vara MÅNGA som läser här inne men som inte skriver. Ska vi ta en handuppräckning? Vilka är vi här inne?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Jag! *räcker ivrigt upp handen*
  4. 2
    Jag! *räcker ivrigt upp handen*
  5. Marmelad
    #3
    Jag är här, men jag skriver ju en massa strunt så det visste ni väl redan *s*
  6. 3
    Jag är här, men jag skriver ju en massa strunt så det visste ni väl redan *s*
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4

    Jag är här

    och jag erkänner Jag läser en hel del men skriver ganska lite.

    / Jennie
  8. 4
    Jag är här och jag erkänner Jag läser en hel del men skriver ganska lite.

    / Jennie
  9. Medlem sedan
    Aug 2001
    #5

    Jag är här...

    varje dag men skriver kanske inte så flitigt
  10. 5
    Jag är här... varje dag men skriver kanske inte så flitigt
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Jag är här och jag brukar oftast skriva något!
  12. 6
    Jag är här och jag brukar oftast skriva något!
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Jag är här! Hinner inte heller skriva så mycket som jag skulle vilja. Det så mycket egentligen man skulle vilja hinna, men man hinner inte. Speciellt inte just nu när Leon är sjuk och jag själv har varit sjuk nyligen...Men försöker dock hinna läsa lite varje dag!
  14. 7
    Jag är här! Hinner inte heller skriva så mycket som jag skulle vilja. Det så mycket egentligen man skulle vilja hinna, men man hinner inte. Speciellt inte just nu när Leon är sjuk och jag själv har varit sjuk nyligen...Men försöker dock hinna läsa lite varje dag!
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8

    jag, ibland.

    skriver inte, men läser då min septemberbebis blev en oktobrare
    annasthlm - med triss i pojkar
  16. 8
    jag, ibland. skriver inte, men läser då min septemberbebis blev en oktobrare
  17. Medlem sedan
    Dec 2000
    #9
    Jag är här,försöker kika in ett par ggr /dag och läser alla inlägg jag hinner
  18. 9
    Jag är här,försöker kika in ett par ggr /dag och läser alla inlägg jag hinner
  19. Medlem sedan
    Sep 2001
    #10
    Jag skriver här (massor)!
  20. 10
    Jag skriver här (massor)!
  21. Medlem sedan
    Feb 2006
    #11
    Jag! Läser mest men skriver lite då och då./A-K
  22. 11
    Jag! Läser mest men skriver lite då och då./A-K
  23. Medlem sedan
    Jul 2005
    #12

    Jag är oxå här!

    Försöker kika in och läsa varje dag(när datorn funkar,har varit lite si så där men den).Tycker mycket om den här sidan,då man kan få tips och råd.Ofta blir man ju "hjälpt" att bara läsa andras inlägg.
  24. 12
    Jag är oxå här! Försöker kika in och läsa varje dag(när datorn funkar,har varit lite si så där men den).Tycker mycket om den här sidan,då man kan få tips och råd.Ofta blir man ju "hjälpt" att bara läsa andras inlägg.
  25. Medlem sedan
    Aug 2002
    #13
    Jag läser de flesta inlägg och svarar på en del.
    Har aldrig kollat på hur många visningar ett inlägg har, 200-300 st är ju massor!!
  26. 13
    Jag läser de flesta inlägg och svarar på en del.
    Har aldrig kollat på hur många visningar ett inlägg har, 200-300 st är ju massor!!
  27. Medlem sedan
    Jul 2006
    #14
    Jag läser allt jag hinner men är sämre på att svara...
    Malin (Aimee) med Molly 3/10-06, och "Pyret" BF 29/5-09
  28. 14
    Jag läser allt jag hinner men är sämre på att svara...
  29. Medlem sedan
    Sep 2005
    #15

    jag e här,läser allt,men skriver desto mindre,önskar jag skrev mer,men oftast e d ju någon klok som redan svarat samma som jag hade tänkt skrivit,så då låter man bli,så man blir ju lite anonym i mellanåt.
  30. 15
    jag e här,läser allt,men skriver desto mindre,önskar jag skrev mer,men oftast e d ju någon klok som redan svarat samma som jag hade tänkt skrivit,så då låter man bli,så man blir ju lite anonym i mellanåt.
  31. Medlem sedan
    Oct 2002
    #16

    Jag är också här

    och läser allt och skriver så ofta jag hinner, vilket brukar bli någon gång/dag iallafall.
  32. 16
    Jag är också här och läser allt och skriver så ofta jag hinner, vilket brukar bli någon gång/dag iallafall.
  33. Medlem sedan
    Nov 2005
    #17
    Skyldig! Jag smyger runt här och läser men skriver inte. Bebis Gordon är en kolikbebis och jag är uppe varje natt ofta en gång i timmen. Det har varit superjobbigt så jag skyller på trötthet. Och nu känns det som att jag är bortglömd, dessutom var jag inte jätteaktiv innan heller. Får man vara med igen???
    : )
  34. 17
    Skyldig! Jag smyger runt här och läser men skriver inte. Bebis Gordon är en kolikbebis och jag är uppe varje natt ofta en gång i timmen. Det har varit superjobbigt så jag skyller på trötthet. Och nu känns det som att jag är bortglömd, dessutom var jag inte jätteaktiv innan heller. Får man vara med igen???
    : )
  35. Medlem sedan
    Feb 2006
    #18
    Och jaaaag
  36. 18
    Och jaaaag
  37. Medlem sedan
    May 1999
    #19
    Ojdå, jag är en sån som bara stryker omkring. Hoppas att ni inte misstycker....

    Ni är så många härliga tjejer härinne och jag har ju en liten som är född i november så därför passar det ju bra på det viset också.

    Kram till er!
  38. 19
    Ojdå, jag är en sån som bara stryker omkring. Hoppas att ni inte misstycker....

    Ni är så många härliga tjejer härinne och jag har ju en liten som är född i november så därför passar det ju bra på det viset också.

    Kram till er!
  39. Medlem sedan
    Aug 2001
    #20

    Är det en Weimaraner...

    på bilden? Jag älskar dom hundarna, de är sååå vackra !! Tråkigt att ni inte har den kvar
  40. 20
    Är det en Weimaraner... på bilden? Jag älskar dom hundarna, de är sååå vackra !! Tråkigt att ni inte har den kvar
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Stryker ni kläder?
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 17:53
  2. Ni som inte stryker
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 14:30
  3. Vad stryker ni för ngt?
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 16:07
  4. Nehe nu gâr jag och stryker
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 17:05
  5. Sitter och stryker...
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 22:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar