P-pillerfråga
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    P-pillerfråga

    När jag var på återbesök hos bm fick jag p-piller utskriva, och nu har jag äntligen tagit mig samman och hämtat dem. Men jag fattar inte hur jag ska börja ta dem (puckad!)

    Det är Cerazette och i instruktionerna står det att man ska börja samma dag man får mens. Men jag har inte fått tillbaka mensen än.

    Nån som har såna och vet om jag kan börja vilken dag som helst eller hur man ska göra?
  2. 1
    P-pillerfråga När jag var på återbesök hos bm fick jag p-piller utskriva, och nu har jag äntligen tagit mig samman och hämtat dem. Men jag fattar inte hur jag ska börja ta dem (puckad!)

    Det är Cerazette och i instruktionerna står det att man ska börja samma dag man får mens. Men jag har inte fått tillbaka mensen än.

    Nån som har såna och vet om jag kan börja vilken dag som helst eller hur man ska göra?
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Jag har oxå sånna och min barnmorska sa att jag kunde börja närsom eftersom vi inte vet när min mens kommer igång. Så de e bara att börja äta.

    // Anna
  4. 2
    Jag har oxå sånna och min barnmorska sa att jag kunde börja närsom eftersom vi inte vet när min mens kommer igång. Så de e bara att börja äta.

    // Anna
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Samma här, min bm sa att det är bara att börja äta dem på en gång.
  6. 3
    Samma här, min bm sa att det är bara att börja äta dem på en gång.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Jag knapprar oxå såna och som de andra skrev så är det bara att bärja äta dem , även om du inte har haft tant röd på besök!
  8. 4
    Jag knapprar oxå såna och som de andra skrev så är det bara att bärja äta dem , även om du inte har haft tant röd på besök!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Tack för hjälpen!
  10. 5
    Tack för hjälpen!

Liknande trådar

  1. p-pillerfråga
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2023-01-10, 08:44
  2. Pillerfråga
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-09, 08:41
  3. p-pillerfråga
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 09:32
  4. p-pillerfråga
    By undrande om piller in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 11:03
  5. P-pillerfråga
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 15:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar