Är det här vi hamnar
_06 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Är det här vi hamnar

    när våra små inte är bebisar längre? Vilket är, typ, nu för oss. Varför går tiden så fort???
    Mamma till J 2006-03, R 2003-12 och lill* Flea i magen bf 7/4-2012
  2. 1
    Är det här vi hamnar när våra små inte är bebisar längre? Vilket är, typ, nu för oss. Varför går tiden så fort???
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Hej! Här är det barn födda mars, april och maj -06 som sammanstrålar, så jag hänger både här och och i mars-gruppen, det ena utesluter ju inte det andra.
    *kram*
  4. 2
    Hej! Här är det barn födda mars, april och maj -06 som sammanstrålar, så jag hänger både här och och i mars-gruppen, det ena utesluter ju inte det andra.
    *kram*
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Hej Stella!

    Tror inte vi hamnar här förrän aktiviteten på marssidan tar slut men jag vet inte riktigt...
  6. 3
    Hej Stella!

    Tror inte vi hamnar här förrän aktiviteten på marssidan tar slut men jag vet inte riktigt...
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Så det är så det fungerar. Då ses säkert mer här framöver

    Kram!
  8. 4
    Så det är så det fungerar. Då ses säkert mer här framöver

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Det blir nog mer fart här så småningom. Just nu verkar det inte hända så mycket alls.

    Vi ses nog här och där.

    Kram på dig!
  10. 5
    Det blir nog mer fart här så småningom. Just nu verkar det inte hända så mycket alls.

    Vi ses nog här och där.

    Kram på dig!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Nja, när mars månad är över hoppar vi väl raskt in på rubriken "Barn" och undergruppen barn födda 03/06. Samma som när vi var gravida och hade ankomst 03/06 och sedan blev bebis 03/06.
  12. 6
    Nja, när mars månad är över hoppar vi väl raskt in på rubriken "Barn" och undergruppen barn födda 03/06. Samma som när vi var gravida och hade ankomst 03/06 och sedan blev bebis 03/06.
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    Okej. Så vi får vara "själva" ett tag till om vi vill? Men så småningom slås det väl ihop?
  14. 7
    Okej. Så vi får vara "själva" ett tag till om vi vill? Men så småningom slås det väl ihop?
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Nä, jag tror inte det, i alla fall inte så länge vi är aktiva. Snarare att denna försvinner, för här händer ju inte speciellt mycket.
  16. 8
    Nä, jag tror inte det, i alla fall inte så länge vi är aktiva. Snarare att denna försvinner, för här händer ju inte speciellt mycket.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Hej Stella!
    Ja, det verkar visst så. Jag har inte varit inne på ett tag för jag har börjat jobba nu, men jag känner igen flera här inne.

    Hoppas allt är bra med er.
  18. 9
    Hej Stella!
    Ja, det verkar visst så. Jag har inte varit inne på ett tag för jag har börjat jobba nu, men jag känner igen flera här inne.

    Hoppas allt är bra med er.

Liknande trådar

  1. Får se vad jag hamnar..
    By Miss_Piggy in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-29, 13:20
  2. Hej..(ev hamnar jag här)
    By gosmor in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 09:17
  3. Hamnar här...
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 13:23
  4. Hamnar jag här??
    By Fritz in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 07:14
  5. Är det här man hamnar
    By Mammi in forum Planera för barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar