Syskon?
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Syskon?

    Hur är det? Jag känner att jag verkligen har noll koll. HUr många av våra älsklingar är det som har fått nöjet att bli storebröder/storesystrar?
    Vi kämpar ju på här och förösker att få till en lillasyster/lillebror till Emilia men än så länge har det inte gått så där lysande...
    Mamma till Isabelle 0209, Emilia 0407 o Emma 0801
  2. 1
    Syskon? Hur är det? Jag känner att jag verkligen har noll koll. HUr många av våra älsklingar är det som har fått nöjet att bli storebröder/storesystrar?
    Vi kämpar ju på här och förösker att få till en lillasyster/lillebror till Emilia men än så länge har det inte gått så där lysande...
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    Inga småsyskon här än så länge. Men jag har ju alltid velat ha tre barn, så kanske ska vi dra igång bebisverksatad igen så småningom. Jag måste bara fortsätta njuta lite av jobbet och att få nattsömn först.
    Håller tummarna för att ni ska lyckas!!!
  4. 2
    Inga småsyskon här än så länge. Men jag har ju alltid velat ha tre barn, så kanske ska vi dra igång bebisverksatad igen så småningom. Jag måste bara fortsätta njuta lite av jobbet och att få nattsömn först.
    Håller tummarna för att ni ska lyckas!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Tack. Jag har ju "börjat om" igen med en ny man så plötsligt har det bivit aktuellt med ett barn till *ler*. Jag har ju alltid sett mig själv med minst 3 barn så det känns ju hur rätt som helst. Kan nästan se mig själv med en iten fyra någongång där långt iframtiden
  6. 3
    Tack. Jag har ju "börjat om" igen med en ny man så plötsligt har det bivit aktuellt med ett barn till *ler*. Jag har ju alltid sett mig själv med minst 3 barn så det känns ju hur rätt som helst. Kan nästan se mig själv med en iten fyra någongång där långt iframtiden
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4
    Inga fler här än så länge. Vi vill inte ha barnen tätt så vi väntar ett tag till. Vi har pratat lite löst om att börja försöka våren/sommaren -08 men vi får se.
  8. 4
    Inga fler här än så länge. Vi vill inte ha barnen tätt så vi väntar ett tag till. Vi har pratat lite löst om att börja försöka våren/sommaren -08 men vi får se.
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Lever inte tillsammans med Noahs pappa längre och har nyligen träffat en ny kille (6 månader) så det är inte riktigt läge ännu.
    Fast visst vill jag inom inte alltför lång framtid ha en liten till. Men sen får det vara nog med bäbisar..
  10. 5
    Lever inte tillsammans med Noahs pappa längre och har nyligen träffat en ny kille (6 månader) så det är inte riktigt läge ännu.
    Fast visst vill jag inom inte alltför lång framtid ha en liten till. Men sen får det vara nog med bäbisar..
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Inte än men.....
    jag är gravid bara i v8 så än vet inte barnen men om allt går bra blir det en oktober bebis
    Skall bli jättemysigt att få en lite till. Håller tummarna att ni snart lyckas.
    Mina barn är då 3,5år och 5,5år så det känns lite lyxigt med litelängre denna gången mot 2 år senast.
    Ulle
  12. 6
    Inte än men.....
    jag är gravid bara i v8 så än vet inte barnen men om allt går bra blir det en oktober bebis
    Skall bli jättemysigt att få en lite till. Håller tummarna att ni snart lyckas.
    Mina barn är då 3,5år och 5,5år så det känns lite lyxigt med litelängre denna gången mot 2 år senast.
    Ulle
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    Åh Grattis!

    Vad roligt!!! Hoppas det går bra!
    Lite avis blir jag allt
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  14. 7
    Åh Grattis! Vad roligt!!! Hoppas det går bra!
    Lite avis blir jag allt
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    Du har mess! *imt*

    sssaaa
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  16. 8
    Du har mess! *imt* sssaaa
  17. Medlem sedan
    Jun 2000
    #9
    Grattis till bebben i magen
  18. 9
    Grattis till bebben i magen
  19. Medlem sedan
    Feb 2000
    #10

    Wilma...

    har en lillebror som är 8 månader, och en storasyster som är 4½
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  20. 10
    Wilma... har en lillebror som är 8 månader, och en storasyster som är 4½
  21. Medlem sedan
    Oct 2003
    #11
    åhh!! GRATTIS! Vad roligt med ett litet frö i magen. Lycka till!!
  22. 11
    åhh!! GRATTIS! Vad roligt med ett litet frö i magen. Lycka till!!
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Snart så blir även Melvin storebror. I maj så kommer min lilla Åttan och Melvin är väldigt intresserad av magen som rör på sig, buffar på honom osv.
  24. 12
    Snart så blir även Melvin storebror. I maj så kommer min lilla Åttan och Melvin är väldigt intresserad av magen som rör på sig, buffar på honom osv.
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Stort grattis. Håller tummarna för att allt ska gå vägen även denna gång.
  26. 13
    Stort grattis. Håller tummarna för att allt ska gå vägen även denna gång.
  27. Medlem sedan
    Dec 2001
    #14
    Jag lever inte heller tillsammans med mina tjejers pappa utan har börjat om med en ny man *ler*.
  28. 14
    Jag lever inte heller tillsammans med mina tjejers pappa utan har börjat om med en ny man *ler*.
  29. Medlem sedan
    Jul 2001
    #15
    Åhhh, grattis!!!! Vilken rolig nyhet!
  30. 15
    Åhhh, grattis!!!! Vilken rolig nyhet!
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Åh vad roligt med en trea! Grattis!
  32. 16
    Åh vad roligt med en trea! Grattis!
  33. Medlem sedan
    Jan 2004
    #17
    Jag har bf 10 juli. Vet inte om det blir en pojke el flicka ännu. Hoppas att ni lyckas snart :-)
  34. 17
    Jag har bf 10 juli. Vet inte om det blir en pojke el flicka ännu. Hoppas att ni lyckas snart :-)
  35. Medlem sedan
    Jul 2003
    #18
    Theodors lillebror är nu redan 14 månader.... Så Theodor blev storebror i ung ålder *s*
  36. 18
    Theodors lillebror är nu redan 14 månader.... Så Theodor blev storebror i ung ålder *s*
  37. Medlem sedan
    Oct 2001
    #19

    Oh shit!

    Är han redan så "gammal"?
    Tyckte det var igår du berättade om hans start i livet...
    Hur det går det med grabbarna, leker dom som bara den nu?
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  38. 19
    Oh shit! Är han redan så "gammal"?
    Tyckte det var igår du berättade om hans start i livet...
    Hur det går det med grabbarna, leker dom som bara den nu?
  39. Medlem sedan
    Sep 2002
    #20
    Grattis! Låter ju rätt som rätt bra lagom åldersskillnad.
  40. 20
    Grattis! Låter ju rätt som rätt bra lagom åldersskillnad.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 07:44
  2. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 09:39
  3. BT Syskon eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 13:53
  4. BT Syskon Eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 19:37
  5. Syskon möter nytt syskon??
    By arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar