Vad dött det e
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Vad dött det e

    här inne nu förtiden....hmm...måste bero på att alla (nåja nästan) gosar bebbar nu och inte orkar skriva..! Och till er som går på övertid. HEJA HEJA....snaaart så.

    För egen del känns det som det är minst ett år sen jag födde barn. Tänk snart e hon 5månader!! Dagarna känns som dom går i varandra, min ork har inte riktigt hunnit ifatt mig.

    Imorgon ska vi till BVC för vägning & mätning för första gången. Innan har hon kommit hit. Hoppas vädret e fint så vi kan ta en promenad dit.
    Annars så äter & spyr hon...men nu börjar vaken perioderna bli lite längre och hon fäster blicken! Sååå söt! Hur går det för er andra? Min kompis 1-månaders bebis ler redan men det har Malin inte gjort än, har era?

    Sköt om er, hoppas våren snart e här. Kram Mia
    5 barnsmamma. Minstingen Malin född 061020 i v.24+3.

    Blogg: http://mohlina.blogdog.se
  2. 1
    Vad dött det e här inne nu förtiden....hmm...måste bero på att alla (nåja nästan) gosar bebbar nu och inte orkar skriva..! Och till er som går på övertid. HEJA HEJA....snaaart så.

    För egen del känns det som det är minst ett år sen jag födde barn. Tänk snart e hon 5månader!! Dagarna känns som dom går i varandra, min ork har inte riktigt hunnit ifatt mig.

    Imorgon ska vi till BVC för vägning & mätning för första gången. Innan har hon kommit hit. Hoppas vädret e fint så vi kan ta en promenad dit.
    Annars så äter & spyr hon...men nu börjar vaken perioderna bli lite längre och hon fäster blicken! Sååå söt! Hur går det för er andra? Min kompis 1-månaders bebis ler redan men det har Malin inte gjort än, har era?

    Sköt om er, hoppas våren snart e här. Kram Mia
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Litet gäst besök. Är det bra med er? Så roligt att lillskruttan fäster blicken. Längtar till fredag så jag får träffa er.
    /Anki
  4. 2
    Litet gäst besök. Är det bra med er? Så roligt att lillskruttan fäster blicken. Längtar till fredag så jag får träffa er.
    /Anki
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Det kommer väl snart igång med skrivandet för de flesta igen - det är väl helt enkelt så att man är för trött för att sätta sig här när man väl har en minut över ;-) Astrid har ju bestämt sig för att nattsömn - det är inget man sköter mellan mamma och pappa i stora sängen (som storebror sov det första halvåret), utan det ska hellre vara PÅ mamma eller pappa och för att få någon sömn alls, så har vi ju löst det så hittills... ;-)

    Min lilla tjej har ju fått till ett leende som finns i mitt album, men det var väl mest gaser
  6. 3
    Det kommer väl snart igång med skrivandet för de flesta igen - det är väl helt enkelt så att man är för trött för att sätta sig här när man väl har en minut över ;-) Astrid har ju bestämt sig för att nattsömn - det är inget man sköter mellan mamma och pappa i stora sängen (som storebror sov det första halvåret), utan det ska hellre vara PÅ mamma eller pappa och för att få någon sömn alls, så har vi ju löst det så hittills... ;-)

    Min lilla tjej har ju fått till ett leende som finns i mitt album, men det var väl mest gaser
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Har tänkt på det också, det är säkert så att alla har fullt upp med sina små gosisar fortfarande. Jag hoppas att det kommer igång igen när det blir med "vardag" för de flesta.

    Härligt att det går så bra för Malin!
    Maria med Ellen (0304) & Felix (0703)
  8. 4
    Har tänkt på det också, det är säkert så att alla har fullt upp med sina små gosisar fortfarande. Jag hoppas att det kommer igång igen när det blir med "vardag" för de flesta.

    Härligt att det går så bra för Malin!
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Min dotter har också börjat smila upp sig, så himla gulligt. Hon gör det speciellt mot sin pappa när han busar med henne. Hon är 5 veckor nu.

    Håller med dig att det är dött här inne men det kommer förhoppningsvis igång igen när alla landat :-)
  10. 5
    Min dotter har också börjat smila upp sig, så himla gulligt. Hon gör det speciellt mot sin pappa när han busar med henne. Hon är 5 veckor nu.

    Håller med dig att det är dött här inne men det kommer förhoppningsvis igång igen när alla landat :-)
  11. Medlem sedan
    Jun 2006
    #6
    Jo det är dött här... Men då snuffsan sover har man fullt upp. Tvätta, laga mat och städa, gärna vila lite också... Och ta sig tid åt pojken. Sedan så är väll inte intresset på topp heller.. Man är mitt uppe i sin egen lilla bubbla.
    Men det kommer nog igång här om en vecka eller två...
  12. 6
    Jo det är dött här... Men då snuffsan sover har man fullt upp. Tvätta, laga mat och städa, gärna vila lite också... Och ta sig tid åt pojken. Sedan så är väll inte intresset på topp heller.. Man är mitt uppe i sin egen lilla bubbla.
    Men det kommer nog igång här om en vecka eller två...
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7

    jodu..

    detta med sov-stilar..så var Love oxå när han va liten ville helst sova PÅ oss. Malin har än så länge nöjt sig med sin spjälsäng! Åh, måste in o kika i ditt album då! Kram
    5 barnsmamma. Minstingen Malin född 061020 i v.24+3.

    Blogg: http://mohlina.blogdog.se
  14. 7
    jodu.. detta med sov-stilar..så var Love oxå när han va liten ville helst sova PÅ oss. Malin har än så länge nöjt sig med sin spjälsäng! Åh, måste in o kika i ditt album då! Kram
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8

    hej hopp

    Hej gumman! Jodå det är bra, om man bortser från att förkylningen verkar ha bosatt sig hos mig..hrmf. Du slipper oss inte på fredag...hehe. Hoppas Emlan mår bra. Kramis
    5 barnsmamma. Minstingen Malin född 061020 i v.24+3.

    Blogg: http://mohlina.blogdog.se
  16. 8
    hej hopp Hej gumman! Jodå det är bra, om man bortser från att förkylningen verkar ha bosatt sig hos mig..hrmf. Du slipper oss inte på fredag...hehe. Hoppas Emlan mår bra. Kramis
  17. Medlem sedan
    Jun 2006
    #9

    va?

    Är du kvar än?? Sjunger heja-ramsa för din bebbe HÖGT så h*n kommer ut snart! Helst NU då. Kämpa på & lycka till. Kram
    5 barnsmamma. Minstingen Malin född 061020 i v.24+3.

    Blogg: http://mohlina.blogdog.se
  18. 9
    va? Är du kvar än?? Sjunger heja-ramsa för din bebbe HÖGT så h*n kommer ut snart! Helst NU då. Kämpa på & lycka till. Kram
  19. Medlem sedan
    Jun 2006
    #10

    nä men

    varför ler ALLA andra innan Malin för..? *ömkar mig lite* Nädå, men å vad kul. Min dotter verkar inte ha förstått detta med bus ännu...finns ingen tutte i närheten så är INGET kul..haha. Ja, hoppas det snart blir lite liv härinne! Kramis.
    5 barnsmamma. Minstingen Malin född 061020 i v.24+3.

    Blogg: http://mohlina.blogdog.se
  20. 10
    nä men varför ler ALLA andra innan Malin för..? *ömkar mig lite* Nädå, men å vad kul. Min dotter verkar inte ha förstått detta med bus ännu...finns ingen tutte i närheten så är INGET kul..haha. Ja, hoppas det snart blir lite liv härinne! Kramis.
  21. Medlem sedan
    Jun 2006
    #11

    Alltså

    bara jag som tycks ha all tid i världen o sitta här...hmm..skaffa sig ett liv kanske?*S*
    kanske beror på att jag levt i min bubbla sisådär 4mån längre än de flesta här...fniss.
    5 barnsmamma. Minstingen Malin född 061020 i v.24+3.

    Blogg: http://mohlina.blogdog.se
  22. 11
    Alltså bara jag som tycks ha all tid i världen o sitta här...hmm..skaffa sig ett liv kanske?*S*
    kanske beror på att jag levt i min bubbla sisådär 4mån längre än de flesta här...fniss.
  23. Medlem sedan
    Jul 2006
    #12
    Ja, här finns knappt nån tid över....när det blir det så passar jag på att duscha och gå på toaletten....
    Jag väntar också på första riktiga leendet...HAn ler när han sover och när det är gaser i magen men inget riktigt leende mot mig än tyvärr....
    Kram
  24. 12
    Ja, här finns knappt nån tid över....när det blir det så passar jag på att duscha och gå på toaletten....
    Jag väntar också på första riktiga leendet...HAn ler när han sover och när det är gaser i magen men inget riktigt leende mot mig än tyvärr....
    Kram
  25. Medlem sedan
    Apr 2005
    #13
    jag tänkte precis detsamma när jag tittade in en sväng i går...
    Vi har faktiskt tyckt flera gånger att Emil ler när man kommer nära och han hör ens röst. Jag vet att han är för liten för det men när han ligger helt vaken och lugn och fridfull och bara tittar och så hör han ens röst och ler då känner vi att vi struntar i att de inte "kan le" för Emil ler så är det bara! ;-)
  26. 13
    jag tänkte precis detsamma när jag tittade in en sväng i går...
    Vi har faktiskt tyckt flera gånger att Emil ler när man kommer nära och han hör ens röst. Jag vet att han är för liten för det men när han ligger helt vaken och lugn och fridfull och bara tittar och så hör han ens röst och ler då känner vi att vi struntar i att de inte "kan le" för Emil ler så är det bara! ;-)
  27. Medlem sedan
    May 2006
    #14

    Hej!

    Ja det blir nog mer livat här inne om ett par veckor! Gissar att de flesta har FULLT upp med sina små bebisar, tiden bara rusar iväg.Roligt att höra att Malin mår så bra!
    *kram*
    ♥♥3 prinsessor & 1 liten prins♥♥
  28. 14
    Hej! Ja det blir nog mer livat här inne om ett par veckor! Gissar att de flesta har FULLT upp med sina små bebisar, tiden bara rusar iväg.Roligt att höra att Malin mår så bra!
    *kram*
  29. Medlem sedan
    Jul 2006
    #15
    Hur gammal är Emil nu?Jonathan är 29 dagar...när brukar man se första leendet?
  30. 15
    Hur gammal är Emil nu?Jonathan är 29 dagar...när brukar man se första leendet?

Liknande trådar

  1. Här var det dött
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 14:47
  2. Nu är det dött här
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 09:10
  3. Vad dött här är =((
    By elin in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 07:45
  4. Såå dött!!!
    By Chrizty in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 19:43
  5. Dött dött härinne!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar