Hjälp! Ang vaccination...
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Hjälp! Ang vaccination...

    Hejsan, skriver inte här inne så mycket, men läser det mesta... Kallade mig "Sara m Axel och Frej" tidigare.

    Hur som haver, är bara tvungen att fråga: har era barn fått någon biverkning av vaccinationssprutan (ettårssprutan)? Frej tog sin i går och jag känner inte igen honom idag. Inte slö (för han äter) men _trött_ . Han orkar knappt hålla sig vaken (förutom då han äter, med god aptit kan tilläggas). Han har ingen feber kan tilläggas. Jag ringde sjukvårdsupplysningen med de sa bara att "sprutan inte skulle ge några biverkningar".. att han var "trött av någon annan anledning". Men, jag kan inte släppa det... Tycker att det är så obehagligt att han inte är sig lik. Har väl läst lite för många hemskheter på nätet antagligen...

    Så, nu undarar jag som sagt, har era barn fått någon biverkning av sprutan?

    // Sara, ständigt orolig.
  2. 1
    Hjälp! Ang vaccination... Hejsan, skriver inte här inne så mycket, men läser det mesta... Kallade mig "Sara m Axel och Frej" tidigare.

    Hur som haver, är bara tvungen att fråga: har era barn fått någon biverkning av vaccinationssprutan (ettårssprutan)? Frej tog sin i går och jag känner inte igen honom idag. Inte slö (för han äter) men _trött_ . Han orkar knappt hålla sig vaken (förutom då han äter, med god aptit kan tilläggas). Han har ingen feber kan tilläggas. Jag ringde sjukvårdsupplysningen med de sa bara att "sprutan inte skulle ge några biverkningar".. att han var "trött av någon annan anledning". Men, jag kan inte släppa det... Tycker att det är så obehagligt att han inte är sig lik. Har väl läst lite för många hemskheter på nätet antagligen...

    Så, nu undarar jag som sagt, har era barn fått någon biverkning av sprutan?

    // Sara, ständigt orolig.
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2
    Jens har inte haft några tydliga biverkningar av sprutan. Däremot har han haft några såna dagar där han varit ovanligt trött nån gång bara så där, utan andra sjukdomstecken. Hoppas han snart är sig li igen, kanske bara kroppens sätt att säga att den behöver en paus?
  4. 2
    Jens har inte haft några tydliga biverkningar av sprutan. Däremot har han haft några såna dagar där han varit ovanligt trött nån gång bara så där, utan andra sjukdomstecken. Hoppas han snart är sig li igen, kanske bara kroppens sätt att säga att den behöver en paus?
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Nej, märkte ingenting

    Det enda jag hört som kan komma som biverkning är lite feber.

    Hoppas Frej snart är sitt gamla vanliga jag igen!
  6. 3
    Nej, märkte ingenting Det enda jag hört som kan komma som biverkning är lite feber.

    Hoppas Frej snart är sitt gamla vanliga jag igen!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Ja!

    Salma var nästan i koma i två dagar efter vaccineringen. Bara liite feber, men JÄTTETRÖTT! Hoppas Frej piggar på sig snart!
  8. 4
    Ja! Salma var nästan i koma i två dagar efter vaccineringen. Bara liite feber, men JÄTTETRÖTT! Hoppas Frej piggar på sig snart!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Tack för ditt svar!! Frej är piggare idag, men vill fortfarande sova mer än vanligt. SKÖNT att läsa att Salma hade liknande symptom!
    *pustar ut*
  10. 5
    Tack för ditt svar!! Frej är piggare idag, men vill fortfarande sova mer än vanligt. SKÖNT att läsa att Salma hade liknande symptom!
    *pustar ut*
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    Tack för ditt svar! Frej är lite piggare idag, så det går nog åt rätt håll
  12. 6
    Tack för ditt svar! Frej är lite piggare idag, så det går nog åt rätt håll
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    Precis, han behöver nog bara "pausa" lite. Han är mycket fräschare idag Tack för ditt svar!
  14. 7
    Precis, han behöver nog bara "pausa" lite. Han är mycket fräschare idag Tack för ditt svar!

Liknande trådar

  1. Vaccination av de små
    By Hunnisarna82 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 14:32
  2. Vaccination!
    By Tarzan m 3an in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 13:32
  3. hjälp fort - vaccination!
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-26, 12:07
  4. HJÄLP! Om vaccination
    By karinko in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 16:35
  5. Vaccination?
    By bubblan in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 11:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar