Kristallsjukan kan man
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Kristallsjukan kan man

    få. Det har pappa nu. hmm man blir yr och mår illa. Då får man små kristaller i örat. Kalkavlagringar typ. Doktorn såg det på hans ögon att han hade det.. Måste nog googla lite på den sjukan. Det är iaf nytt som jag lärt mig idag.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Kristallsjukan kan man få. Det har pappa nu. hmm man blir yr och mår illa. Då får man små kristaller i örat. Kalkavlagringar typ. Doktorn såg det på hans ögon att han hade det.. Måste nog googla lite på den sjukan. Det är iaf nytt som jag lärt mig idag.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
  4. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    det har jag haft

    väldigt obehagligt. Hela världen gungade! Blä
  5. 3
    det har jag haft väldigt obehagligt. Hela världen gungade! Blä
  6. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    ja så tyckte han nog i förrgår.. blä. inte ska man ligga heller sa doktorn typ..
  7. 4
    ja så tyckte han nog i förrgår.. blä. inte ska man ligga heller sa doktorn typ..
  8. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5

    intressant

    tråkigt att han har blivit drabbad. Tycker att det är intressant då jag har en vän som har varit konstigt yr i några veckor, vet inte om han fått någon diagnos. Skickar det vidare till han så han kan forska lite
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  9. 5
    intressant tråkigt att han har blivit drabbad. Tycker att det är intressant då jag har en vän som har varit konstigt yr i några veckor, vet inte om han fått någon diagnos. Skickar det vidare till han så han kan forska lite
  10. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6
    ja gör det.. man kan tydligen se det på ögonen om man har det. hur nu det går till... sen är man bra och vips blir man dålig igen.. undrar om man får nån medicin för det eller nått. ballansen sitter ju i örat..
  11. 6
    ja gör det.. man kan tydligen se det på ögonen om man har det. hur nu det går till... sen är man bra och vips blir man dålig igen.. undrar om man får nån medicin för det eller nått. ballansen sitter ju i örat..
  12. Medlem sedan
    Mar 2007
    #7
    Pest och helvetes pina är min kommentar..kristallerna bildas inte utan finns där redan inne i balansorganets båggångar
    jag fick "virus på balansnerven" för ngt år sedan.. jag var sjukskriven i 2 månader
    kristall sjukan är en "light" varaint som komemr och går , det som händer är att kristaller lossnar från sin plats och det känns som man faller oftast händer det när man sovar enligt den balans utredning jag fick gjort under/efter att jag råkade ut..
  13. 7
    Pest och helvetes pina är min kommentar..kristallerna bildas inte utan finns där redan inne i balansorganets båggångar
    jag fick "virus på balansnerven" för ngt år sedan.. jag var sjukskriven i 2 månader
    kristall sjukan är en "light" varaint som komemr och går , det som händer är att kristaller lossnar från sin plats och det känns som man faller oftast händer det när man sovar enligt den balans utredning jag fick gjort under/efter att jag råkade ut..
  14. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Kan vara jätte jobbigt att ha det! imt
  15. 8
    Kan vara jätte jobbigt att ha det! imt
  16. Medlem sedan
    Dec 2003
    #9
    Jag lärde mig om det härom veckan. Man ska skaka huvudet tills man spyr nästan, då trillar kristallerna rätt igen...mysko sjukdom
  17. 9
    Jag lärde mig om det härom veckan. Man ska skaka huvudet tills man spyr nästan, då trillar kristallerna rätt igen...mysko sjukdom
  18. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10
    ja det låter som det är det. ingen rolig sjuka.
  19. 10
    ja det låter som det är det. ingen rolig sjuka.
  20. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11

    räcker upp

    handen...
    det har jag haft *hemskt*
    var mammaledig med Wilja (min minsting) o min svärfar kom o "satt barnvakt" åt mig. det var sååå läskigt jag typ kröp fram o när jag skulle nerför trappan så satte jag mig på rumpan.
    hoppas han känner sig bra snabbt, mitt höll på en dryg vecka!
    kramar från oss
  21. 11
    räcker upp handen...
    det har jag haft *hemskt*
    var mammaledig med Wilja (min minsting) o min svärfar kom o "satt barnvakt" åt mig. det var sååå läskigt jag typ kröp fram o när jag skulle nerför trappan så satte jag mig på rumpan.
    hoppas han känner sig bra snabbt, mitt höll på en dryg vecka!
    kramar från oss
  22. Medlem sedan
    Apr 2002
    #12
    åhh ska nog säga det till pappsen då.. Räcker det med en gång då? håller med mysko.....
  23. 12
    åhh ska nog säga det till pappsen då.. Räcker det med en gång då? håller med mysko.....
  24. Medlem sedan
    Apr 2002
    #13
    undrar varför man får det. han får det i omgångar tror jag.. usch det är en mysko sjukdom... har du fått den igen sen? kram.
  25. 13
    undrar varför man får det. han får det i omgångar tror jag.. usch det är en mysko sjukdom... har du fått den igen sen? kram.

Liknande trådar

  1. Kristallsjukan
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-19, 19:07
  2. Smittar kristallsjukan? Och isåfall,
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 08:59
  3. Kristallsjukan
    By Freja08 in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 19:42
  4. kristallsjukan ?
    By snurrig in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 13:24
  5. kristallsjukan ?
    By snurrig in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 20:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar