Apropå tv-spel
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Apropå tv-spel

    sitter själv och kolla ebay efter nintendo 64 consoler. när jag var ung och student och hade massor med tid över hade jag en period då jag spelade mycket tv-spel, gulliga spel, inte krig och sport och sånt där utan Mario och Donkey Kong och Zelda, och nu blev jag så sugen på att spela igen. Har alla spelen, men consolen funkar inte på amerikansk tv, så vill hitta en här som jag kan använda...... låter inte klokt, men så är det.....
    Läs gärna om mitt nya liv i SF på www.mylifeinhayes.blogspot.com eller titta in på min bok-blog: www.books2die4.blogspot.com
  2. 1
    Apropå tv-spel sitter själv och kolla ebay efter nintendo 64 consoler. när jag var ung och student och hade massor med tid över hade jag en period då jag spelade mycket tv-spel, gulliga spel, inte krig och sport och sånt där utan Mario och Donkey Kong och Zelda, och nu blev jag så sugen på att spela igen. Har alla spelen, men consolen funkar inte på amerikansk tv, så vill hitta en här som jag kan använda...... låter inte klokt, men så är det.....
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Speltoka där! ;-) Maken är också nostalgisk över gamla spel och har hittat en del på internet som är omgjorda så man kan köra dem på xBoxen.

    Jag hade ett DonkeyKong - sånt där mini. Har det fortfarande. I orginalförpackningen. Undra om det lever...?
  4. 2
    Speltoka där! ;-) Maken är också nostalgisk över gamla spel och har hittat en del på internet som är omgjorda så man kan köra dem på xBoxen.

    Jag hade ett DonkeyKong - sånt där mini. Har det fortfarande. I orginalförpackningen. Undra om det lever...?

Liknande trådar

  1. Apropå spel - vem spelade
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2023-03-07, 13:26
  2. Spel, spel, spel, spel.... fortsätter
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 14:21
  3. Wii spel - kul?
    By ~Trixie~ in forum Mat & dryck
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 19:56
  4. apropå delad FL (nästan apropå
    By pola in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 11:35
  5. x-box spel.....
    By Nett@n in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 18:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar