innermått på sko
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    innermått på sko

    Jag funderar på att köpa vinterskor på rean till dottern på två år. Att ha till nästa vinter alltså.. Om foten är 13,5 cm NU, vilket innermått skulle ni leta efter då????
    // Mamma till tre underbara tjejer, M-94, F-98, E-050330
  2. 1
    innermått på sko Jag funderar på att köpa vinterskor på rean till dottern på två år. Att ha till nästa vinter alltså.. Om foten är 13,5 cm NU, vilket innermått skulle ni leta efter då????
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    kanske 3 cm merän dagens mått? det har iaf jag chansat på, blir intressant se om det passar till vintern
  4. 2
    kanske 3 cm merän dagens mått? det har iaf jag chansat på, blir intressant se om det passar till vintern
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Jag brukar välja att ta skon 3 cm längre än foten om jag köper för kommande år. Foten brukar växa ca 1 cm och sedan vill jag att skon ska vara 2 cm större än foten när den ska börja användas för att få plats med sockar. Så 2,5 - 3 cm skulle jag nog säga.
  6. 3
    Jag brukar välja att ta skon 3 cm längre än foten om jag köper för kommande år. Foten brukar växa ca 1 cm och sedan vill jag att skon ska vara 2 cm större än foten när den ska börja användas för att få plats med sockar. Så 2,5 - 3 cm skulle jag nog säga.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Tack för era snabba svar

    Jag har hittat en sko som jag tror var 16,4. Då kanske jag vågar chansa på den.
    // Mamma till tre underbara tjejer, M-94, F-98, E-050330
  8. 4
    Tack för era snabba svar Jag har hittat en sko som jag tror var 16,4. Då kanske jag vågar chansa på den.

Liknande trådar

  1. Innermått på Superfit?
    By ellieg in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-31, 10:06
  2. Ange innermått!!
    By pongom in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-10, 20:28
  3. Innermått på liggvagn?
    By ~LisaMarie~ in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 18:05
  4. Innermått på Superfitskor?
    By Susanne m V&D in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 10:56
  5. Innermått på vinterkänga?
    By Lindys in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar