Ny hall!
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Ny hall!

    Trångt & stökigt i hallen,känner ni igen det?Så har det iallafall varit hos oss periodvis i vinter.
    Men igår när sonen & jag kom hem från skolan väntade oss en helt ny hall

    Mannen som var hemma & vabade med minstingen hade hunnit så himmla mycket förutom att städa huset.
    Hallen var en fröjd att stiga in i.
    Gissa om det gav energi att börja packa undan ALLA vinterkläder.
    En byrå bort,nersatt i källaren.Istället hde han satt upp snygga krokar till barnen jackor & byxor.

    Hundarnas nya design "TUB" var oxå uppsatt med tilhörande plexiplatta & handduk.

    Jag älskar min nya hall i mitt nya hus
  2. 1
    Ny hall! Trångt & stökigt i hallen,känner ni igen det?Så har det iallafall varit hos oss periodvis i vinter.
    Men igår när sonen & jag kom hem från skolan väntade oss en helt ny hall

    Mannen som var hemma & vabade med minstingen hade hunnit så himmla mycket förutom att städa huset.
    Hallen var en fröjd att stiga in i.
    Gissa om det gav energi att börja packa undan ALLA vinterkläder.
    En byrå bort,nersatt i källaren.Istället hde han satt upp snygga krokar till barnen jackor & byxor.

    Hundarnas nya design "TUB" var oxå uppsatt med tilhörande plexiplatta & handduk.

    Jag älskar min nya hall i mitt nya hus
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Ja, ibland behöver man röjja Vi fixade och donade förra veckan så då fick barnen ett eget "dressing room" i anslutning till hallen och vips kunde vi hänga undan lite extrakläder från hallen och minskade påklädningsstressen massor
  4. 2
    Ja, ibland behöver man röjja Vi fixade och donade förra veckan så då fick barnen ett eget "dressing room" i anslutning till hallen och vips kunde vi hänga undan lite extrakläder från hallen och minskade påklädningsstressen massor
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Jaa,det är väl skönt
    Vi har en stor dubbelgarderob i hallen jämte städskåpet & det är oxå kanon för att avlasta hallen *ler*.
    Vi är ju inte bortskämda direkt med förvaringsutrymmen.Våra tidigare hus har varit gamla skånelängor från mitten på 1800-talet.

    Så nu i vårt hypermoderna 60-talshus känns allt som lyx när det kommer till praktisk förvaing *SKRATTAR*.
  6. 3
    Jaa,det är väl skönt
    Vi har en stor dubbelgarderob i hallen jämte städskåpet & det är oxå kanon för att avlasta hallen *ler*.
    Vi är ju inte bortskämda direkt med förvaringsutrymmen.Våra tidigare hus har varit gamla skånelängor från mitten på 1800-talet.

    Så nu i vårt hypermoderna 60-talshus känns allt som lyx när det kommer till praktisk förvaing *SKRATTAR*.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Nu vill jag veta..

    ..vad är en "TUB" i detta fallet? Låter spännande
    Vilken bra make du har som gjort så fint. Skönt med en våruppfräschning
  8. 4
    Nu vill jag veta.. ..vad är en "TUB" i detta fallet? Låter spännande
    Vilken bra make du har som gjort så fint. Skönt med en våruppfräschning
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Men kan du inte "hyra" ut din maken till mig
    Jag är så sugen på att måla om och fixa i min hall. Vi har ett alldeles nybyggt hus, men nu har vi ju nästan bott här ett år och då är det väl dags för förnyelse??

    Vad kul att ha lite ordning! I helgen skall jag tvätta bort all vimnter - jippi...och plocka fram hela Molos sommarkollektion till barnen
  10. 5
    Men kan du inte "hyra" ut din maken till mig
    Jag är så sugen på att måla om och fixa i min hall. Vi har ett alldeles nybyggt hus, men nu har vi ju nästan bott här ett år och då är det väl dags för förnyelse??

    Vad kul att ha lite ordning! I helgen skall jag tvätta bort all vimnter - jippi...och plocka fram hela Molos sommarkollektion till barnen

Liknande trådar

  1. hall
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 20:33
  2. Isa (om hall)
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 19:23
  3. I min hall
    By Åsa m L&L in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 08:15
  4. hall
    By fordelare in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 17:35
  5. Ni med grå hall
    By Anette in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 17:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar