hmm...
_03 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    hmm...

    Funderar på om det är många med mig som går in och kollar läget bara...?
    Jag saknar er och undrar hur ni har det i vårsolen.
    Lilla fröken fräken har haft en jobbig period med mycket sjukdomar på lite tid och är en skugga av sitt forna jag, som om hon någonsin varit annat än liten och nätt.
    Tänkte nu när jag börjar bli lite mer strukturerad och mindre stressad (nja) titta in oftare.
    /Maria
  2. 1
    hmm... Funderar på om det är många med mig som går in och kollar läget bara...?
    Jag saknar er och undrar hur ni har det i vårsolen.
    Lilla fröken fräken har haft en jobbig period med mycket sjukdomar på lite tid och är en skugga av sitt forna jag, som om hon någonsin varit annat än liten och nätt.
    Tänkte nu när jag börjar bli lite mer strukturerad och mindre stressad (nja) titta in oftare.
    /Maria
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Usch!

    Ja, visst är det skrämmande att se barn av den smalare sorten när de varit sjuka. J hade en sådan period i julas. De har ju liksom inget att ta av. Jag hoppas att din lilla börjar bli bättre!
    Femina med J-031123 och L-061106
  4. 2
    Usch! Ja, visst är det skrämmande att se barn av den smalare sorten när de varit sjuka. J hade en sådan period i julas. De har ju liksom inget att ta av. Jag hoppas att din lilla börjar bli bättre!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar