Kläder till fotografering?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Kläder till fotografering?

    Barnen ska till fotografen nu på onsdag. Jens ska fotograferas dels själv och dels alla tillsammans. Jens tänkte jag bara ha ett par snickarbyxor i jeans på, inget under mer än blöjan
    IAf på korten där han är själv. Men VAD ska de ha på sig på kortet där de är på tillsammans? Sliter mitt hår, har absolut ingen aning om vad jag kan sätta på dom, det här var rikigt svårt.
  2. 1
    Kläder till fotografering? Barnen ska till fotografen nu på onsdag. Jens ska fotograferas dels själv och dels alla tillsammans. Jens tänkte jag bara ha ett par snickarbyxor i jeans på, inget under mer än blöjan
    IAf på korten där han är själv. Men VAD ska de ha på sig på kortet där de är på tillsammans? Sliter mitt hår, har absolut ingen aning om vad jag kan sätta på dom, det här var rikigt svårt.
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Jag tycker ju jeans och tröja

    är jättefint, enfärgad tröja och barfota...om det nu ska vara helbilder...
  4. 2
    Jag tycker ju jeans och tröja är jättefint, enfärgad tröja och barfota...om det nu ska vara helbilder...
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Kan inte flickorna ha jeansbyxor eller klännigar, och så t-shirts till eller så? Och barfota. Tycker det är snyggt, lite uppvik på byxorna...

    OM du vill ha den mer finklädda blir det ju lite svårare, då det ju (tycker jag) skall matcha. VEt inte helt vad du gillar....
  6. 3
    Kan inte flickorna ha jeansbyxor eller klännigar, och så t-shirts till eller så? Och barfota. Tycker det är snyggt, lite uppvik på byxorna...

    OM du vill ha den mer finklädda blir det ju lite svårare, då det ju (tycker jag) skall matcha. VEt inte helt vad du gillar....
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    jeans och randiga tröjor är snyggt på både sv/v och färg kort.
  8. 4
    jeans och randiga tröjor är snyggt på både sv/v och färg kort.

Liknande trådar

  1. KLÄDER TILL FOTOGRAFERING???
    By med 2an in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2023-01-17, 15:37
  2. Kläder till fotografering...
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 18:41
  3. Kläder till fotografering
    By Ajax in forum Småbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 20:10
  4. Kläder till 6 mån fotografering?
    By Minama in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:39
  5. Kläder till fotografering?
    By Adela in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 10:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar