Stinkande nattblöjor
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Stinkande nattblöjor

    Vilka blöjor använder ni på natten? Jag använde Euroshopper i vanliga fall men just på natten luktar de så himla mycket så fastän dottern ligger i sängen bredvid så kan jag inte sova pga den fräna doften. Nu har vi testat Liberos blöjbyxa (fått ett paket gratis så why not) och de funkar något bättre. Alltså luktar lite mindre men långt ifrån luktfria. Finns det några riktigt bra nattblöjor? Ska tillägga att huden på rumpa känns fuktig när jag byter efter natten. Fast det kanske är bara önsketänkande att ha en torr rumpa efter en hel natt i samma blöja.
  2. 1
    Stinkande nattblöjor Vilka blöjor använder ni på natten? Jag använde Euroshopper i vanliga fall men just på natten luktar de så himla mycket så fastän dottern ligger i sängen bredvid så kan jag inte sova pga den fräna doften. Nu har vi testat Liberos blöjbyxa (fått ett paket gratis så why not) och de funkar något bättre. Alltså luktar lite mindre men långt ifrån luktfria. Finns det några riktigt bra nattblöjor? Ska tillägga att huden på rumpa känns fuktig när jag byter efter natten. Fast det kanske är bara önsketänkande att ha en torr rumpa efter en hel natt i samma blöja.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Maja använder Libero och de fungerar bra... Har up&go för det mesta, ibland de vanliga Libero-blöjorna. Har dock två kompisar som använder Pampers just pga av de tycker Libero luktar kiss... Så kanske du kan testa Pampers på natten då? Kan tillägga att kompisarna är nöjda med P.

    Sen har jag en granntjej som bara kör med Lidl, de ska tydligen också vara bra.
  4. 2
    Maja använder Libero och de fungerar bra... Har up&go för det mesta, ibland de vanliga Libero-blöjorna. Har dock två kompisar som använder Pampers just pga av de tycker Libero luktar kiss... Så kanske du kan testa Pampers på natten då? Kan tillägga att kompisarna är nöjda med P.

    Sen har jag en granntjej som bara kör med Lidl, de ska tydligen också vara bra.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    visst är rumpan blöt...

    Men det luktar inte så värst illa, inte här i alla fall

    Vi använder liberos vanliga blöjor.
    Elina med Märta aug. 06, Wilhelm apr. 04 & Ida feb. 01

    ~ www.alms.blogg.se ~
  6. 3
    visst är rumpan blöt... Men det luktar inte så värst illa, inte här i alla fall

    Vi använder liberos vanliga blöjor.
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Vi använder ICAs blöjor de är de enda som funkar för oss. Vi har haft samma lukt problem när Ellen inte har druckit tillräckligt med vatten.
  8. 4
    Vi använder ICAs blöjor de är de enda som funkar för oss. Vi har haft samma lukt problem när Ellen inte har druckit tillräckligt med vatten.
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5
    Huggies, en storlek större använder jag på natten. Det fungerar jättebra. Annars har jag Libero på dagen.
    Linda med Axel (jan. -03), *Isak (jan. -05),
    *Saga (sep. -05), Anton (aug. -06) och Tobias (april -08).
  10. 5
    Huggies, en storlek större använder jag på natten. Det fungerar jättebra. Annars har jag Libero på dagen.
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Huggies använder vi och dom är kanon.. även libero 4-8 kg..
    Snuttan är liten...
  12. 6
    Huggies använder vi och dom är kanon.. även libero 4-8 kg..
    Snuttan är liten...

Liknande trådar

  1. Nattblöjor?
    By fridilina in forum _1006 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-05-16, 13:35
  2. nattblöjor?
    By julianmamma in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 21:04
  3. Vad har ni för nattblöjor?
    By C med Thyra och Love in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 17:06
  4. Nattblöjor
    By Ida m Jennie & skruttis in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 08:30
  5. Nattblöjor?
    By Kristina m Hjalmar in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 00:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar