vad har ni för tankar kring
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    vad har ni för tankar kring

    de här med kontakt annonser via nätet/sajter.

    Kan det bli en slgs förbrukning av männsikor eftersom man får så många att välja på liksom?

    Tror ni det är många galningar , oseriösa där?

    m.m.
  2. 1
    vad har ni för tankar kring de här med kontakt annonser via nätet/sajter.

    Kan det bli en slgs förbrukning av männsikor eftersom man får så många att välja på liksom?

    Tror ni det är många galningar , oseriösa där?

    m.m.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Inte föerbrukning

    kanske, men däremot lättare att missa "guldkornen" då utbudet är enormt
  4. 2
    Inte föerbrukning kanske, men däremot lättare att missa "guldkornen" då utbudet är enormt
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Jag...

    tycker många verkar mest desperata, de söker efter någon lycka som de sällan finner.

    Det finns en del seriösa men de verkar vara få...oftast verkar de vara väldigt på och har du inte svarat eller velat ligga med dom inom kort så loggar de in och kollar in nya spann som de har hållit varma undertiden.

    Tragiskt nog så är det också mest män som uppför sig på detta sättet - kvinnor gör det också men lite mer snyggt och raffinerat dock.

    Taskigt syn kanske men det är mitt intryck iallafall.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Jag... tycker många verkar mest desperata, de söker efter någon lycka som de sällan finner.

    Det finns en del seriösa men de verkar vara få...oftast verkar de vara väldigt på och har du inte svarat eller velat ligga med dom inom kort så loggar de in och kollar in nya spann som de har hållit varma undertiden.

    Tragiskt nog så är det också mest män som uppför sig på detta sättet - kvinnor gör det också men lite mer snyggt och raffinerat dock.

    Taskigt syn kanske men det är mitt intryck iallafall.
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Är det skillnad på seriösiteten på de olika sajterna?
  8. 4
    Är det skillnad på seriösiteten på de olika sajterna?
  9. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    jag har en vän som träffat många på det sättet och när h*n irriterar sig på en liten sak då dumpar man denne och tar näste på tur...
    Jag tror man blir liksom lite blind eller va ja ska säga, man försöker kanske inte tillräckligt för det finns så många at t välja på som kaaaaaan bli perfekt..
  10. 5
    jag har en vän som träffat många på det sättet och när h*n irriterar sig på en liten sak då dumpar man denne och tar näste på tur...
    Jag tror man blir liksom lite blind eller va ja ska säga, man försöker kanske inte tillräckligt för det finns så många at t välja på som kaaaaaan bli perfekt..
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Problemet med..

    sajterna är att där kan du sitta och bygga upp en supermänniska...du som läsare har ju ingen aning alls om personen i fråga verkligen har alla dessa underbara kvaliteter.

    Skillnad är det ju om du träffar någon via en kurs eller så...då har du ju oftast blivit attraherad av helt andra, oftare mer seriösa faktorer än text nerklottrat i ett mess.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Problemet med.. sajterna är att där kan du sitta och bygga upp en supermänniska...du som läsare har ju ingen aning alls om personen i fråga verkligen har alla dessa underbara kvaliteter.

    Skillnad är det ju om du träffar någon via en kurs eller så...då har du ju oftast blivit attraherad av helt andra, oftare mer seriösa faktorer än text nerklottrat i ett mess.
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    de här med kontakt annonser via nätet/sajter.

    Kan det bli en slgs förbrukning av männsikor eftersom man får så många att välja på liksom?

    Tror ni det är många galningar , oseriösa där?

    m.m.

    Tror det är ett alldeles utmärkt sätt att träffa någon ny på.... Ja, att träffa vänner på också...

    På samma sätt som man kan träffa på ett gäng med dårar på krogen kan man även göra på nätet, jag tror inte att det är nåt speciellt på så sätt...

    Men visst - Man kan gömma sig bakom en fasad lite bättre på nätet, det kan man...

    Men dårar finns överallt...
    Vår värld den bara snurrar fortare för varje dag
    Är då så konstigt att nån människa vill hoppa av
    Vi låser våra dörrar och vi stänger våra fönster
    Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
  14. 7
    de här med kontakt annonser via nätet/sajter.

    Kan det bli en slgs förbrukning av männsikor eftersom man får så många att välja på liksom?

    Tror ni det är många galningar , oseriösa där?

    m.m.

    Tror det är ett alldeles utmärkt sätt att träffa någon ny på.... Ja, att träffa vänner på också...

    På samma sätt som man kan träffa på ett gäng med dårar på krogen kan man även göra på nätet, jag tror inte att det är nåt speciellt på så sätt...

    Men visst - Man kan gömma sig bakom en fasad lite bättre på nätet, det kan man...

    Men dårar finns överallt...

Liknande trådar

  1. Tankar kring äl
    By Stellaris in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-16, 21:57
  2. Tankar kring
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-02, 14:00
  3. Tankar kring sex...
    By anna nym in forum Känsliga snack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 21:13
  4. Tankar kring BIM
    By Norrlandsmamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 08:11
  5. Tankar kring nr 2...
    By Tove, lilla G och bf 17/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar