Back in business!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Back in business!

    hej alla!! Nu e jag tebax, haha ni kanske inte ens saknat mig men iaf jag har varit i Tyskland med jobbet sen i söndags....god damn vilket väder vi haft!!!

    I måndags var det 31 gr, kan säga att gravida jag - inte kände för att gå inomhus på en stor mässa då.... så det blev många pauser i parken utanför....hehe åååhh å skönt det var, men inte så skönt att man endast hade med sig svarta mamma-byxor =varmt! Förutom lite fin bränna i ansiktet har jag nu även mindre sköna rediga skavsår på tårna samt att jag hade "elefantfötter" hhmmm stödstrumpor hade verkligen behövts, shit vilka uppsvällda fossingar jag hade igår när jag kom hem...
    Men det gör ju som tur är inte ont även om det kanske inte e bra för kroppen (??)
    Jaja tebax på kontoret o på AFF igen! Nu har jag massor att läsa igen härinne....

    Kram så länge på er alla augustimammor!
    "Si Vis Amari, Ama" - "Vill du bli älskad, Älska"


  2. 1
    Back in business! hej alla!! Nu e jag tebax, haha ni kanske inte ens saknat mig men iaf jag har varit i Tyskland med jobbet sen i söndags....god damn vilket väder vi haft!!!

    I måndags var det 31 gr, kan säga att gravida jag - inte kände för att gå inomhus på en stor mässa då.... så det blev många pauser i parken utanför....hehe åååhh å skönt det var, men inte så skönt att man endast hade med sig svarta mamma-byxor =varmt! Förutom lite fin bränna i ansiktet har jag nu även mindre sköna rediga skavsår på tårna samt att jag hade "elefantfötter" hhmmm stödstrumpor hade verkligen behövts, shit vilka uppsvällda fossingar jag hade igår när jag kom hem...
    Men det gör ju som tur är inte ont även om det kanske inte e bra för kroppen (??)
    Jaja tebax på kontoret o på AFF igen! Nu har jag massor att läsa igen härinne....

    Kram så länge på er alla augustimammor!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Det låter som att du har haft det riktigt härligt, trots skavsår o svullna fötter
    Kan tänka mig att det måste ha varit lite chockartat med 31 gr....

    Välkommen tillbaka i all fall
  4. 2
    Det låter som att du har haft det riktigt härligt, trots skavsår o svullna fötter
    Kan tänka mig att det måste ha varit lite chockartat med 31 gr....

    Välkommen tillbaka i all fall
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Låter som om du har haft det bra trots "elefantfötter". Skönt att du är tillbaka! Kram kram!
  6. 3
    Låter som om du har haft det bra trots "elefantfötter". Skönt att du är tillbaka! Kram kram!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Welcome back! Va skönt att få en försmak av sommar´n...
  8. 4
    Welcome back! Va skönt att få en försmak av sommar´n...
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Vad kul det låter! Men ett tips är ju att införskaffa stödstrumpor nu, åtminstone för längre resor. De funkar faktiskt och det är skönt att slippa "elefantfötterna"!
  10. 5
    Vad kul det låter! Men ett tips är ju att införskaffa stödstrumpor nu, åtminstone för längre resor. De funkar faktiskt och det är skönt att slippa "elefantfötterna"!
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6
    Vad härligt det låter! Låter helt klart värt ett par elefantfötter.
  12. 6
    Vad härligt det låter! Låter helt klart värt ett par elefantfötter.

Liknande trådar

  1. Back in business!
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 06:30
  2. Back in business
    By cajo70 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 10:10
  3. Back in business
    By Johanna_74 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 09:42
  4. Back in business!
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 16:17
  5. Back in business...
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 16:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar