Den här köper jag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Den här köper jag

    nog i morgon när jag har bilen.

    http://www.chicco.com/scheda_prodott...3&idSezione=43

    Antingen en orange, eller en svart med limegrönt på, eller en röd med stora blommor på. Vi har 2 stora vagnar, men ingen som man kan vara säker på att ta med på flyget. Nu ska jag ju till Madrid och i sommar ska vi till Grekland. Min man tyckte inte att det behövdes när jag nämnde det för några dagar sedan, men just nu bryr kah mig inte. Kan han betala 3000 sek för att få en skev vagn inköpt för 2800 sek med på flyget från Japan så kan jag köpe en ny paraply-liten vagn med regnskydd och liggläge för 1250 kr. Är rätt sugen på den med blommor på Den svarta kan nog bli varm, den orangea var lite murrigt orange.
  2. 1
    Den här köper jag nog i morgon när jag har bilen.

    http://www.chicco.com/scheda_prodott...3&idSezione=43

    Antingen en orange, eller en svart med limegrönt på, eller en röd med stora blommor på. Vi har 2 stora vagnar, men ingen som man kan vara säker på att ta med på flyget. Nu ska jag ju till Madrid och i sommar ska vi till Grekland. Min man tyckte inte att det behövdes när jag nämnde det för några dagar sedan, men just nu bryr kah mig inte. Kan han betala 3000 sek för att få en skev vagn inköpt för 2800 sek med på flyget från Japan så kan jag köpe en ny paraply-liten vagn med regnskydd och liggläge för 1250 kr. Är rätt sugen på den med blommor på Den svarta kan nog bli varm, den orangea var lite murrigt orange.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag kan tyvarr inte se nagra andra farger an den roda men tycker att du helt klart ska ha en lite paraplyvagn, sa enkelt att slapa med sig.
  4. 2
    Jag kan tyvarr inte se nagra andra farger an den roda men tycker att du helt klart ska ha en lite paraplyvagn, sa enkelt att slapa med sig.
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Tror det är ett bra köp. Jag har inte hunnit kolla ännu om vi har en vagn som du skulle kunna fa lana men tyvärr tror jag vi donerat bort den.
  6. 3
    Tror det är ett bra köp. Jag har inte hunnit kolla ännu om vi har en vagn som du skulle kunna fa lana men tyvärr tror jag vi donerat bort den.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Jag hittade inte heller några andra färger på deras sida, det borde jag ha nämnt.....
  8. 4
    Jag hittade inte heller några andra färger på deras sida, det borde jag ha nämnt.....

Liknande trådar

  1. Vad köper man?
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 09:12
  2. Köper ni nya
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 15:49
  3. Var köper man me&I?
    By Flisan in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 19:28
  4. Vad köper ni/köper inte i storpack?
    By jessica13 in forum Många barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 17:22
  5. Var köper man...
    By L (inte härifrån) in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 18:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar