fyllde 35 igår!
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    fyllde 35 igår!

    så nu hör jag hit :-) Väntar mitt tredje barn. Fick en överraskning för två veckor sen när vi var på NUPP-UL, barnet är nämligen 1 månad äldre än vi trott. Nupp-UL gick inte att göra, efter lite funderande så kom vi fram till att vi inte vill göra FVP. Var på ordinarie Ul idag och allt såg finfint ut. Bf är 22 sep och jag hänger lite här och lite på ankomst sep.
  2. 1
    fyllde 35 igår! så nu hör jag hit :-) Väntar mitt tredje barn. Fick en överraskning för två veckor sen när vi var på NUPP-UL, barnet är nämligen 1 månad äldre än vi trott. Nupp-UL gick inte att göra, efter lite funderande så kom vi fram till att vi inte vill göra FVP. Var på ordinarie Ul idag och allt såg finfint ut. Bf är 22 sep och jag hänger lite här och lite på ankomst sep.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Välkommen hit!

    Jag väntar mitt tredje och ska ha när som helst, hänger mest på ankomst 200705.
    Jag har inte heller gjort några prover utom UL i v 18. Och det såg bra ut.
    Lycka till!

    //Cilla
  4. 2
    Välkommen hit!

    Jag väntar mitt tredje och ska ha när som helst, hänger mest på ankomst 200705.
    Jag har inte heller gjort några prover utom UL i v 18. Och det såg bra ut.
    Lycka till!

    //Cilla
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Grattis i efterskott! Oj, en månads skillnad. Det är ju mycket! Vad snopet..

    Härligt att allt verkade bra. Och mysigt med tre barn, jag vill också..
    Jag heter Rebecka och väntar min andra son. (Har inte heller gjort nåt prov för jag vill bara ha honom!). Bf är 28 juli för oss..
  6. 3
    Grattis i efterskott! Oj, en månads skillnad. Det är ju mycket! Vad snopet..

    Härligt att allt verkade bra. Och mysigt med tre barn, jag vill också..
    Jag heter Rebecka och väntar min andra son. (Har inte heller gjort nåt prov för jag vill bara ha honom!). Bf är 28 juli för oss..
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Välkommen hit o vilken trevlig överaskning, bättre åt det hållet antar jag ni tyckte. Jag väntar också 3:e barnet som kommer med bf den 11/8 o jag njuter att denna sista graviditet men börjar också längta så smått efter en liten bebis igen! Mer om mig i infot! Jag finns även på ank 0708 men skriver inte så mycket där...men läser allt.
  8. 4
    Välkommen hit o vilken trevlig överaskning, bättre åt det hållet antar jag ni tyckte. Jag väntar också 3:e barnet som kommer med bf den 11/8 o jag njuter att denna sista graviditet men börjar också längta så smått efter en liten bebis igen! Mer om mig i infot! Jag finns även på ank 0708 men skriver inte så mycket där...men läser allt.

Liknande trådar

  1. Igår fyllde
    By Malla in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 09:49
  2. fyllde år igår
    By Mella in forum Sorg
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 10:27
  3. fyllde år igår
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 18:48
  4. Igår fyllde.....
    By smulan25 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 14:12
  5. Fyllde år igår
    By Tove med lilla G och bf 9/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 09:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar