På tal om syskon..
_0610 Oktoberbarn
  1. "Blåbäret"
    #1

    På tal om syskon..

    Har inte till de mest aktiva i forumet och har inte skrivit här på år och dar känns det som, ingen kommer säkert ihåg mig längre
    Men det känns iallafall som att jag behöver dela med mig och prata om det utan att behöva avslöja mig själv! Men sedan glömmer jag väl troligtvis att klicka i anonym rutan någongång så ni ser vem jag är iallafall..*ler lite*

    Ja, syskon ska det bli iallafall..
    Fick plus imorse men jag har kännt det innan
    Känns faktiskt riktigt kul! Har alltid velat ha täta barn och det här var planerat (som minst en av er har en litena ning om iallafall!)

    Vill helst bara skrika ut till alla att vi ska ha BEBIS snart igen!!!!
    Ska försöka vara mer aktiv här i framtiden också, men av olika anledningar har jag inte riktigt haft tid att sitta vid datorn så mycket
  2. 1
    På tal om syskon.. Har inte till de mest aktiva i forumet och har inte skrivit här på år och dar känns det som, ingen kommer säkert ihåg mig längre
    Men det känns iallafall som att jag behöver dela med mig och prata om det utan att behöva avslöja mig själv! Men sedan glömmer jag väl troligtvis att klicka i anonym rutan någongång så ni ser vem jag är iallafall..*ler lite*

    Ja, syskon ska det bli iallafall..
    Fick plus imorse men jag har kännt det innan
    Känns faktiskt riktigt kul! Har alltid velat ha täta barn och det här var planerat (som minst en av er har en litena ning om iallafall!)

    Vill helst bara skrika ut till alla att vi ska ha BEBIS snart igen!!!!
    Ska försöka vara mer aktiv här i framtiden också, men av olika anledningar har jag inte riktigt haft tid att sitta vid datorn så mycket
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Grattis till ditt plus och välkommen "tillbaka"!
    Yvonne m Victor-02 och Isabelle-06
  4. 2
    Grattis till ditt plus och välkommen "tillbaka"!
  5. Marmelad
    #3
    Grattis! Så roligt . Satt faktiskt häromdagen och funderade på när första syskonet i gruppen skulle komma. Hehe, såklart du inte har haft tid att sitta här om du hållit på och gjort syskon med din man/sambo .

    Här lär det nog dröja med syskon skulle jag tro, min kropp behöver vila sig lite först, den är gammal
  6. 3
    Grattis! Så roligt . Satt faktiskt häromdagen och funderade på när första syskonet i gruppen skulle komma. Hehe, såklart du inte har haft tid att sitta här om du hållit på och gjort syskon med din man/sambo .

    Här lär det nog dröja med syskon skulle jag tro, min kropp behöver vila sig lite först, den är gammal
  7. "blåbäret"
    #4
    Och min är alldeles för ung för att ens ha ett barn enligt många..*ännu en ledtråd* Tänk att man aldrig är nöjd!
    Tack för grattiset!!
  8. 4
    Och min är alldeles för ung för att ens ha ett barn enligt många..*ännu en ledtråd* Tänk att man aldrig är nöjd!
    Tack för grattiset!!
  9. blåbäret
    #5
    Tack
  10. 5
    Tack
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6
    Å vad KUUUUUL!!!!!
    Supergrattis! Bara att rekomendera (mitt dåliga mående har ju inte berott på barnen).
    Jag är jätteglad för er
  12. 6
    Å vad KUUUUUL!!!!!
    Supergrattis! Bara att rekomendera (mitt dåliga mående har ju inte berott på barnen).
    Jag är jätteglad för er
  13. blåbäret
    #7
    Dåligt kan man må oavsett hur många barn man har och hur tätt det är eller om det är sladdisar
    Mådde riktigt bra när jag väntade förra bebisen så jag hoppas att jag mår lika bra den här gången men tyvärr verkar det inte bli så. Men men, vad gör man inte för en älskad liten bebis?!
    Tack för grattidet!
  14. 7
    Dåligt kan man må oavsett hur många barn man har och hur tätt det är eller om det är sladdisar
    Mådde riktigt bra när jag väntade förra bebisen så jag hoppas att jag mår lika bra den här gången men tyvärr verkar det inte bli så. Men men, vad gör man inte för en älskad liten bebis?!
    Tack för grattidet!
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8
    Grattis! Så roligt då är du nog först ut med ett syskon,vad jag vet?

    Nu blir man ju galet nyfiken på vem du är
  16. 8
    Grattis! Så roligt då är du nog först ut med ett syskon,vad jag vet?

    Nu blir man ju galet nyfiken på vem du är
  17. blåbäret
    #9
    Tack! Frågan är bara om det är någon här inne som kommer ihåg mig! Läser ofta här inne men skriver mindre...
  18. 9
    Tack! Frågan är bara om det är någon här inne som kommer ihåg mig! Läser ofta här inne men skriver mindre...
  19. Medlem sedan
    Dec 2000
    #10
    Jodå, såklart vi gör.Du kanske är en av dem vi "efterlyst"?
  20. 10
    Jodå, såklart vi gör.Du kanske är en av dem vi "efterlyst"?
  21. Medlem sedan
    Sep 2004
    #11
    Jag kommer ihåg dig
  22. 11
    Jag kommer ihåg dig
  23. Blåbäret
    #12
    Tror jag inte Har kollat in här då och då men inte sett något iallafall
  24. 12
    Tror jag inte Har kollat in här då och då men inte sett något iallafall
  25. Medlem sedan
    Jul 2005
    #13

    Grattis!

    Vad roligt!
    Lycka till med bebisen i magen!
  26. 13
    Grattis! Vad roligt!
    Lycka till med bebisen i magen!
  27. blåbäret
    #14
    Jaså Då var man redan igenkänd då kanske? ;-P
  28. 14
    Jaså Då var man redan igenkänd då kanske? ;-P
  29. Blåbäret
    #15
    Tack..
  30. 15
    Tack..
  31. Marmelad
    #16
    Nu tror jag tioöringen trillade ner . Lycka till nu med ny och gammal (eh.... vad säger man? *asg*) bebis!
  32. 16
    Nu tror jag tioöringen trillade ner . Lycka till nu med ny och gammal (eh.... vad säger man? *asg*) bebis!
  33. Medlem sedan
    Sep 2004
    #17
    Har sett dig (som jag är nästan säker på vem det är) i minst ett annat snack där jag brukar titta ibland!
    Som sagt, så KUL att du ska få igen. Jag rekomenderar förresten Phil&Ted e3 (eller den senaste modellen ).
  34. 17
    Har sett dig (som jag är nästan säker på vem det är) i minst ett annat snack där jag brukar titta ibland!
    Som sagt, så KUL att du ska få igen. Jag rekomenderar förresten Phil&Ted e3 (eller den senaste modellen ).
  35. Blåbäret
    #18
    hehe..gör inget om ni här inne förstår vem jag är, men eftersom att halva släkten läser på aff så..tja, skriker jag inte ut mitt nick
  36. 18
    hehe..gör inget om ni här inne förstår vem jag är, men eftersom att halva släkten läser på aff så..tja, skriker jag inte ut mitt nick
  37. Blåbäret
    #19
    Tror jag vet vem du tänker på, men jag är ganska säker på att det inte är mig som du tänker på..
  38. 19
    Tror jag vet vem du tänker på, men jag är ganska säker på att det inte är mig som du tänker på..
  39. Medlem sedan
    Dec 2000
    #20
    Säger som Kajsa med Nike nu,jag _tror_det gick upp ett Liljeholmen (med hänvisning till din ålder)
  40. 20
    Säger som Kajsa med Nike nu,jag _tror_det gick upp ett Liljeholmen (med hänvisning till din ålder)
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 07:44
  2. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 09:39
  3. BT Syskon eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 13:53
  4. BT Syskon Eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 19:37
  5. Syskon möter nytt syskon??
    By arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar