Krypstrumpbyxor?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Krypstrumpbyxor?

    Är det någon här som har krypstrumpbyxor eller vet var de finns att köpa? Såg sådana på Baby och barnmässan och ångrade att jag inte köpte ett par...
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  2. 1
    Krypstrumpbyxor? Är det någon här som har krypstrumpbyxor eller vet var de finns att köpa? Såg sådana på Baby och barnmässan och ångrade att jag inte köpte ett par...
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Vad är det för något? Är de tjockare vid knäna? Rent logiskt borde det ju vara så
  4. 2
    Vad är det för något? Är de tjockare vid knäna? Rent logiskt borde det ju vara så
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3

    De har sådana där

    halkskyddspluppar på knäna så att de får bättre fäste i golvet. Tyckte de var så tuffa!
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  6. 3
    De har sådana där halkskyddspluppar på knäna så att de får bättre fäste i golvet. Tyckte de var så tuffa!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Jag har sett reklam om dem i någon (eller flera) föräldratidning/ar fast jag kommer inte på företagsnamnet just nu.
    På Tradera tror jag också att jag har sett dem.
    Har inte testat så jag kan inte säga något om dem.
  8. 4
    Jag har sett reklam om dem i någon (eller flera) föräldratidning/ar fast jag kommer inte på företagsnamnet just nu.
    På Tradera tror jag också att jag har sett dem.
    Har inte testat så jag kan inte säga något om dem.
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Jag köpte ett par billigare från pippilotta.se
    De är lite för stora än (varför är bebisstrumpbyxor så enorma?) så "krypet" hamnar på låren... Kanske ska prova dem snart igen, det var iofs ett tag sen...
  10. 5
    Jag köpte ett par billigare från pippilotta.se
    De är lite för stora än (varför är bebisstrumpbyxor så enorma?) så "krypet" hamnar på låren... Kanske ska prova dem snart igen, det var iofs ett tag sen...
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Här är länken till de som gjort dem

    http://www.krypbaby.com

    Billigaste jag hittat är på www.babyshop.se

    Pesonligen tycker jag nog att de är lite väl dyra, men visst är det en rolig ide
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  12. 6
    Här är länken till de som gjort dem

    http://www.krypbaby.com

    Billigaste jag hittat är på www.babyshop.se

    Pesonligen tycker jag nog att de är lite väl dyra, men visst är det en rolig ide
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Alva har fått såna i present, stl 62/68 och de sitter rätt bra nu när hon har stl 74 så de är väldigt stora i storlekarna. Jag tycker det borde vara halkpluppar på hela underbenen, Alva har iaf inte börjat krypa på riktigt utan försöker mera hasa fram och använder ju underbenen mer än knäna.
    Det är halkpluppar i rumpan och under fötterna också.
  14. 7
    Alva har fått såna i present, stl 62/68 och de sitter rätt bra nu när hon har stl 74 så de är väldigt stora i storlekarna. Jag tycker det borde vara halkpluppar på hela underbenen, Alva har iaf inte börjat krypa på riktigt utan försöker mera hasa fram och använder ju underbenen mer än knäna.
    Det är halkpluppar i rumpan och under fötterna också.
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8

    Tack snälla ni!

    Vad bra att ni sa det där med storleken, annars hade jag ju beställt fel. Det får nog bli ett par, trots att de inte var så värst billiga direkt. De är ju så tuffa!
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  16. 8
    Tack snälla ni! Vad bra att ni sa det där med storleken, annars hade jag ju beställt fel. Det får nog bli ett par, trots att de inte var så värst billiga direkt. De är ju så tuffa!
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    hej..hoppas allt e bra me er..tänkte bara säga att i Haga på villervalla har dom sånna
  18. 9
    hej..hoppas allt e bra me er..tänkte bara säga att i Haga på villervalla har dom sånna
  19. Medlem sedan
    Apr 2005
    #10

    Det är ett ställe jag inte

    känner till... Får nog bli en nätbeställning, blev helt sjuk när jag gick in och tittade på barnshop.se, jag vill ha typ det mesta...

    Det är bra med oss, vi längtar dock efter en fika...
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  20. 10
    Det är ett ställe jag inte känner till... Får nog bli en nätbeställning, blev helt sjuk när jag gick in och tittade på barnshop.se, jag vill ha typ det mesta...

    Det är bra med oss, vi längtar dock efter en fika...
  21. Medlem sedan
    Nov 2012
    #11
    Vi säljer krypstrumpbyxor, dvs strumpbyxa med halkskydd på knäna. Finns i fyra olika färger. Finns här: Krypstrumpbyxor
    Babykläder, barnkläder, babyartiklar och barnartiklar - Babyjoy
  22. 11
    Vi säljer krypstrumpbyxor, dvs strumpbyxa med halkskydd på knäna. Finns i fyra olika färger. Finns här: Krypstrumpbyxor

Liknande trådar

  1. Krypstrumpbyxor!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 19:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar