Jippie!!
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Jippie!!

    Måste bara skriva o berätta att äntligen kommer den dan man väntat på - inga mer skenor. Gossen min får nu lägga sina nattskenor för gott (hoppas jag) i varje fall sa läkaren i fredags att han inte behöver dom mer. Inga mer heta sommarnätter med varma skenor - vilken lycka. Vi ska fortsätta ett tag till med ort.skor o sandaler men det känns ju inte som om det är något jobb precis. Hoppas det går lika bra för era små klumpisar som det gjort för min lillkille. Kan säga till er som inte vet allt från början att det varit en lång o svår väg för oss - då han hade svårbehandlade fossingar. Men skam den som ger sig - jag höll på med hans små fötter varje dag o tänja o massera, det kunde bli upp till 2 h om dan. Ff masserar jag honom o sträcker lite varje kväll. Har en helt underbar sjukgymnast som hjälp oss hela vägen. Kan berätta att han nu i sommar är 3.5. Lycka till med era små!!
  2. 1
    Jippie!! Måste bara skriva o berätta att äntligen kommer den dan man väntat på - inga mer skenor. Gossen min får nu lägga sina nattskenor för gott (hoppas jag) i varje fall sa läkaren i fredags att han inte behöver dom mer. Inga mer heta sommarnätter med varma skenor - vilken lycka. Vi ska fortsätta ett tag till med ort.skor o sandaler men det känns ju inte som om det är något jobb precis. Hoppas det går lika bra för era små klumpisar som det gjort för min lillkille. Kan säga till er som inte vet allt från början att det varit en lång o svår väg för oss - då han hade svårbehandlade fossingar. Men skam den som ger sig - jag höll på med hans små fötter varje dag o tänja o massera, det kunde bli upp till 2 h om dan. Ff masserar jag honom o sträcker lite varje kväll. Har en helt underbar sjukgymnast som hjälp oss hela vägen. Kan berätta att han nu i sommar är 3.5. Lycka till med era små!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Så skönt för er alla... Så duktiga ni har varit.....

    Kramar
  4. 2
    Så skönt för er alla... Så duktiga ni har varit.....

    Kramar
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Hemsida för klumpisar www.klumpis.se
  6. 3
    Hemsida för klumpisar www.klumpis.se

Liknande trådar

  1. Jippie!!
    By femella in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 16:10
  2. Jippie!
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 17:38
  3. Jippie
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 08:20
  4. Jippie!
    By elinde in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 07:21
  5. Jippie! :)
    By Vilma-Lia in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 12:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar