Kaffemaskin
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Kaffemaskin

    Ja ni får skälla på mig om ni vill för jag kan inte hålla mig till ämnet, barnen. Men det är för att ni är en så bra samling av erfarnheter inom så mkt mer:-)

    Jag har fått det delikata uppdraget att lösa kaffefrågan för oss när vi flyttar med jobbet , därför efterlyser jag tips, vilken kaffemaskin har godast kaffe?

    Det ska inte vara en traditionell bryggare som man måste ladda varje gång man ska ha kaffe utan någon mer automatisk variant för ca 5-6 personer.
    Tips?
  2. 1
    Kaffemaskin Ja ni får skälla på mig om ni vill för jag kan inte hålla mig till ämnet, barnen. Men det är för att ni är en så bra samling av erfarnheter inom så mkt mer:-)

    Jag har fått det delikata uppdraget att lösa kaffefrågan för oss när vi flyttar med jobbet , därför efterlyser jag tips, vilken kaffemaskin har godast kaffe?

    Det ska inte vara en traditionell bryggare som man måste ladda varje gång man ska ha kaffe utan någon mer automatisk variant för ca 5-6 personer.
    Tips?
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    Bil

    Håller mig under min egen tråd för att inte kladda ner mina ot -frågor allt för mkt.

    Jag undrar om någon känner till vilka bilar som har 6 säten? Vill hemskt gärna byta bil (men vet inte om jag har råd ännu) och kom på hur praktiskt det vore om vi fick plats med varsin kompis till barnen.

    Har annars tittat på Partner, Kangoo och Beningo tror jag dom hette. Heter förstås något annat före... Kanske inte världens snyggaste men dom verkar himla praktiska. Dock med ett säte för lite, därav min fråga.
  4. 2
    Bil Håller mig under min egen tråd för att inte kladda ner mina ot -frågor allt för mkt.

    Jag undrar om någon känner till vilka bilar som har 6 säten? Vill hemskt gärna byta bil (men vet inte om jag har råd ännu) och kom på hur praktiskt det vore om vi fick plats med varsin kompis till barnen.

    Har annars tittat på Partner, Kangoo och Beningo tror jag dom hette. Heter förstås något annat före... Kanske inte världens snyggaste men dom verkar himla praktiska. Dock med ett säte för lite, därav min fråga.
  5. maddan
    #3
    där finns renualt espace ford galaxy ford windstar
    vi har haft både espacen och windstaren
    espacen blev skrot efter en älg och windstaren blev skrot nu den 20 dec när vi blev påkörda av en gammal kärring i en nissan mickra modell
    espacen är billig i drift om du tar manuell låda och där finns 7 sätten i alla bilar ag räknade upp
  6. 3
    där finns renualt espace ford galaxy ford windstar
    vi har haft både espacen och windstaren
    espacen blev skrot efter en älg och windstaren blev skrot nu den 20 dec när vi blev påkörda av en gammal kärring i en nissan mickra modell
    espacen är billig i drift om du tar manuell låda och där finns 7 sätten i alla bilar ag räknade upp
  7. Medlem sedan
    Mar 2019
    #4
    Om du fortfarande söker en kaffemaskin för 5 eller 6 personer, kolla på dessa
  8. 4
    Om du fortfarande söker en kaffemaskin för 5 eller 6 personer, kolla på dessa

Liknande trådar

  1. Kaffemaskin
    By snobben in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-01-22, 23:37
  2. Kaffemaskin??
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 10:46
  3. Kaffemaskin?
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 15:18
  4. Kaffemaskin?
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 00:31
  5. Kaffemaskin
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 14:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar