Annons:
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    dec 1998
    #1

    Trasig spis :(

    Vi har en spis m glashäll från Husqvarna. 4 år gammal. Den stora plattan fram som tänder väldigt snabbt (vad den nu hette en sån där *s*) har lagt av halvt. Det går o dela, dvs tända antingen en stor platta eller bara en liten, beroende på hur stor gryta man ska ha där. Och nu tänds endast ytterringen, den lilla i mitten förblir kall
    Går sånt att laga? Kostar det skjortan?
  2. 1
    Trasig spis :( Vi har en spis m glashäll från Husqvarna. 4 år gammal. Den stora plattan fram som tänder väldigt snabbt (vad den nu hette en sån där *s*) har lagt av halvt. Det går o dela, dvs tända antingen en stor platta eller bara en liten, beroende på hur stor gryta man ska ha där. Och nu tänds endast ytterringen, den lilla i mitten förblir kall
    Går sånt att laga? Kostar det skjortan?
  3. Medlem sedan
    jun 2004
    #2
    Precis det jag menade med dålig kvalitet... Husqvarna och Electrolux, same same. Trist med fel på spisen. Det låter som ett ganska enkelt fel, jag skulle ringa en servicefirma och se om de kan ge dig en kostnadsuppskattning. Hoppas det ordnar sig.
  4. 2
    Precis det jag menade med dålig kvalitet... Husqvarna och Electrolux, same same. Trist med fel på spisen. Det låter som ett ganska enkelt fel, jag skulle ringa en servicefirma och se om de kan ge dig en kostnadsuppskattning. Hoppas det ordnar sig.
  5. Medlem sedan
    sep 1998
    #3
    tips: kolla säkringarna, en spis går väl på trefas och en fas kan vara sönder, då funkar spisen lite halvt.
  6. 3
    tips: kolla säkringarna, en spis går väl på trefas och en fas kan vara sönder, då funkar spisen lite halvt.
  7. Medlem sedan
    okt 2004
    #4

    Precis!

    Det hände med vår Husqvarna-spis för inte länge sedan. Då funkade bara vissa "plattor" och halva av en. Bytte säkringen och vipps funkade den igen!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Precis! Det hände med vår Husqvarna-spis för inte länge sedan. Då funkade bara vissa "plattor" och halva av en. Bytte säkringen och vipps funkade den igen!
  9. Medlem sedan
    dec 1998
    #5

    Tack för det

    tipset, ska jaga maken o kolla sen. Men alla andra plattor funkar ju som de ska och även allt annat. För vi hade problem för några år sen med nåt (fråga mig inte exakt vad det var) och då var det helt plötsligt bara en del av spis mm som funkade, glödlampor som lyste halvt osv, var rätt kusligt
    Men då var det mer av spisen som inte funkade, inte bara den där. Alla andra plattor funkar som de ska.
  10. 5
    Tack för det tipset, ska jaga maken o kolla sen. Men alla andra plattor funkar ju som de ska och även allt annat. För vi hade problem för några år sen med nåt (fråga mig inte exakt vad det var) och då var det helt plötsligt bara en del av spis mm som funkade, glödlampor som lyste halvt osv, var rätt kusligt
    Men då var det mer av spisen som inte funkade, inte bara den där. Alla andra plattor funkar som de ska.
  11. Anonym
    #6
    Utfärdar här en varning för Electrolux vitvaror (köksprodukter i mitt fall). Mycket undermålig kvalitet och uselt kundbemötande gällande reklamation nuförtiden !

    Hej, vill bara dela med mig av en historia som bara bevisar om igen att storbolagen, i detta fall Electrolux, inte bryr sig ett dugg om sina kunder. Det enda som är viktigt är kortsiktiga vinster på kundernas bekostnad. Denna lilla historia har sitt ursprung i ett kylskåp med ismaskin som sakta läckte p.g.a av en dåligt fastsatt slang vid montering ev. felaktigt konstruerad. Felet orsakar oss mycket lidande då vårt kök som är helt nytt (kostnad ca 1 mSek) behöver rivas ut och nytt massivt ekgolv behöver läggas in. Vi har försäkring som täcker detta (förutom självrisk då) men det kommer att ta lång tid att åtgärda samt att möbler o.s.v. är delvis limmade och det kommer inte att bli lika fint som innan. Man blir minst sagt upprörd av sådan bristande produktkvalitet och totalt ointresse från ett företag som Electrolux att förstå vår situation. Electrolux servicetekniker tillkallades vid katastroftillfället och kunde snabb konstatera problemet. Vatttenslangen in i ismaskinen satt endast fast med ett billigt buntband som inte ens var åtdraget. tDet åtgärdades med en nytt buntband och lite lim. Serviceteknikern drog och vi fick hem en faktura på 1330 sek. Vi vägrade betala och nu har vi såklart fått en påminnelse och skall betala 1391 sek. Det enda vi i slutändan ville ha från Electrolux var att de åtminstone kunde stryka servicekostnaden för servicebesöket. Men det återkommande svaret från Electrolux var att de inte kan göra detta eftersom garantin på produkten gått ut. Total oförstående. Bifogar maildialog med Electrolux nedan, trevlig läsning. Härligt att vara kund nuförtinden. Ändå lite skönt med sociala medier så att man kan skriva av sig lite ;-) OBS: Fakturan är nu betald, det kostade Electrolux kanske lite mer i slutändan efter att Ni läst detta....
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Från: Örjan
    Skickat: den 22 maj 2017 15:16
    Till: 'electroluxserviceatelectrolux .se' electroluxserviceatelectrolux. semailto:electroluxserviceatel ectrolux.se
    Ämne: Reklamation
    Hej, Pratade idag med Er kundtjänst och de hänvisade mig till Er. Gäller : Kundnr 50005, Faktura nr 5819608, Ordernr 34045 02 53 (Finns skaderapport)
    Vi vill reklamera ett läckande kylskåp, side by side med ismaskin samt tillhörande servicebesök, se mer info nedan.
    * Vi har bestyckat 2 st. kompletta kök de senaste 10 åren med Electrolux vitvaror. De vitvaror som inköptes till vår förra fastighet fungerar fortfarande idag helt perfekt (äldre generation). De vitvaror som inköptes till vår nuvarande fastighet har följande fel konstaterats:
    * Kylskåp side by side (modell, se skaderapport?). Maskinen inköptes ca 2 år innan det togs i bruk, stod inomhus i kartong under byggande av nytt kök). Efter ytterligare ca 2 år i aktivt bruk en kväll vid hemkomst efter arbetet hade vårt nya ekgolv svällt upp framför kylskåpet.
    * Ugn, panelen på framsidan har lossnat helt och hänger i kablarna till displayen (Åtgärdat nu med kontaktlim)
    * Ugn, gummilisten inuti ugnen (mellan lucka och ugn) har lossnat. (Vi måste tydligen köpa en ny själva och limma dit?)
    * Stor dyr (extra bred) Induktionshäll, ena plattan fungerar knapp alls. (Går inte att använda)
    Nu till varför vi minst sagt är något frustrerade:
    * Efter att golvet svällt upp (kostnad att reparera ca 2-300 000 SEK.) Hela det exklusiva köket på 40 m2 med mycket skåp/köksmöbler måste rivas ut (Se bilder). För tillfället är golvet vattenskadat och uppbrutet under kylskåpet och golvet är nedtvingat framför kylskåpet och skruvat med synliga skruvar för att hålla det på plats.
    * Orsak till läckage: Allt kan gå sönder och oturen kan vara framme närsomhelst, det förstår vi. Men då en vattenförande slang på baksidan av skåpet som sitter fast i skåpet (ingående rör) med ett buntband och som inte ens är åtdraget orsakar en läcka då börjar man undra hur konstruktören eller montören tänker. Vid påfyllning in till ismaskinen har det långsamt droppat vatten bakom skåpet. Till slut lossande slangen helt och vattenskadan var ett faktum.
    * Servicebesök:
    Efter att ha kopplat bort ingående vatten ringde vi Electrolux service. Serviceteknikern hittade felet direkt (som beskrivet ovan) och satte dit ett nytt buntband och drog åt. Just nu läcker det inte iallafall men man undrar ju när/om det skall släppa igen ?
    Summering:
    Vattenskadan har uppkommit p.g.a. slarv vid montering eller så är det felkonstruerat. Vattenledningar skall väl alltid säkras med ordentliga klämmor eller svetsas/limmas för att inte riskera läckage?. Vi skulle väldigt gärna vilja ha ett nytt kylskåp där vi är säkra på att vårt nya ekgolv (efter reparation/renovering, ej påbörjat ännu) inte kommer att förstöras ännu en gång. I tillägg till detta får vi en faktura från Er på 1322 SEK för själva servicebesöket. Det känns inget vidare som ni säkert förstår. Det enda vi gjort är att lita på att Electrolux tillverkar vitvaror av hög kvalitet. Vårt nya exklusiva kök är förstört. Möbler måste rivas ut och det kommer inte att bli bra att återmontera det då det är skruvat och limmat vartannat. Vi undrar nu vad ni kan göra för oss för att dämpa vår frustration ?
    Mvh, Örjan
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    From: orjan.at***.**mailtorjan
    Sent: 2017-06-09 08:50
    To: es-kksatelectrolux.se
    Subject: VB: Reklamation
    Hej,
    Vi har ännu inte fått något besked eller återkoppling från Er gällande nedan reklamation. Vi har ännu inte betalalat fakturan för servicebesöket. Det känns mycket frustrerande att vi inte kan ringa Er och få någon slags kontakt gällande detta.
    Mvh, Örjan
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    On 12 Jun 2017, at 13:35, ES KKS es-kksatelectrolux.se wrote: (
    Hej Örjan,
    Tack för ert mail, vi förstår at ni är missnöjda. Det vi kan hjälpa till med är att vi kan sälja en ny produkt till ett rabatterat pris som en gest av Goodwill. Tyvärr kan vi inte stå för servicekostnaden för det är utanför garantitiden.
    Mvh Alexander *
    Reklamationsavd.
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    From: Örjan mailtorjan
    Sent: den 12 juni 2017 15:16
    To: ES KKS es-kksatelectrolux.se
    Subject: Reklamation
    Hej,
    Detta kylskåp var väldigt dyrt, vi vill slippa köpa 2 st, verkar inte helt rimligt.
    Om vi antar att reparatören har fäst den lösa vattenslangen på korrekt sätt så får vi i så fall behålla kylskåpet. Men vi vill verkligen inte betala för servicebesöket, varför kan ni inte stryka detta som åtminstone lite plåster på såren ? Särskilt med tanker på alla problem vi har/haft med Electrolux-produkter.
    Mvh,
    Örjan
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Från: ES KKS mailto:es-kksatelectrolux.se]
    Skickat: den 13 juni 2017 08:00
    Till: Örjan orjan
    Ämne: RE: Reklamation
    Hej
    Jag har gått igenom historiken men kan inte hitta några tidigare servicebesök som ni har fått betala för.
    Tyvärr så är det en kostnad som ni får stå för.
    Mvh Alexander *
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    From: Örjan mailtorjan
    Sent: den 13 juni 2017 09:37
    To: ES KKS es-kksatelectrolux.se
    Subject: Reklamation
    Men snälla Ni, vad har ev. tidigare servicebesök med detta att göra ? Vi har inte ens reklamerat något tidigare, främst p.g.a. uppgivenhet och tidsbrist från vår sida. Och grejorna verkar ju alltid sönder efter att garantin gått ut. Och goodwill sysslar ju inte Electrolux med längre. Det är väldigt tydligt Efter denna dialog med dig. Jag och min fru har de senaste 7 åren köp köksvitvaror för ca 120 000 sek från Electrolux men det spelar säkert ingen roll i sammanhanget.
    Men jag skulle väldigt gärna ha mail, namn och telefonnummer till din chef. Förväntar mig ett mail tillbaka med denna info omgående.
    Och det är vidare helt horribelt att det enda sättet att kontakta Er (reklamation) är via mail. Också med tanke på att jag säkert fick prata med säkert 10 personer under ett antal dagar innan jag Ens fick reda på Er mailadress. Och när jag mailar Er så svarar ni inte Ens förrän jag påmint Er.
    Förutom att vi råkat ut för en katastrof i vårt kök då vi använt Ert felkonstruerade eller felaktigt monterat kylskåp så tvingas jag nu även att lägga ned mycket tid och energi på detta som jag inte har. Men nu är detta en principsak. När t.o.m. Er egen servicetekniker säger att kvaliteten på Era produkter har gått ner de senaste åren p.g.a. kostnadsjakt i produktionen, användande av sämre material o.s.v. så blir man mörkrädd minst sagt. Aldrig mer Electrolux för oss den saken är säker.
    Jag jobbar aktivt med sociala medier och nu har jag faktiskt fått nog av stora företag som inte är det minsta intresserade av att stötta eller kompensera sina kunder. Jag kommer att aktivt kopiera in vår maildialog i samtliga forum, Facebook mm. som jag hittar på nätet, inkl. Era egna forum. Jag kommer även att beskriva och publicera denna historia på siter som vägleder konsumenter och ger köpråd. Idag finns stora möjligheter för konsumenter att göra sig hörda, om man vet hur internet fungerar. Vi ses väl på nätet då !
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Från: ES KKS mailto:es-kksatelectrolux.se]
    Skickat: den 13 juni 2017 09:56
    Till: Örjan orjan
    Ämne: RE: Reklamation
    Hej,
    Det har ett stort värde, om ni har betalat mycket för tidigare service, då brukar vi ev. hjälpa till på goodwill och ni fick dessutom ett erbjudande om en ny produkt till ett reducerat pris som en goodwill gest.
    Absolut min Chef heter Matz *


    Och där tog historien slut .... :-/

    Med vänlig hälsning,
    Örjan
  12. 6
    Utfärdar här en varning för Electrolux vitvaror (köksprodukter i mitt fall). Mycket undermålig kvalitet och uselt kundbemötande gällande reklamation nuförtiden !

    Hej, vill bara dela med mig av en historia som bara bevisar om igen att storbolagen, i detta fall Electrolux, inte bryr sig ett dugg om sina kunder. Det enda som är viktigt är kortsiktiga vinster på kundernas bekostnad. Denna lilla historia har sitt ursprung i ett kylskåp med ismaskin som sakta läckte p.g.a av en dåligt fastsatt slang vid montering ev. felaktigt konstruerad. Felet orsakar oss mycket lidande då vårt kök som är helt nytt (kostnad ca 1 mSek) behöver rivas ut och nytt massivt ekgolv behöver läggas in. Vi har försäkring som täcker detta (förutom självrisk då) men det kommer att ta lång tid att åtgärda samt att möbler o.s.v. är delvis limmade och det kommer inte att bli lika fint som innan. Man blir minst sagt upprörd av sådan bristande produktkvalitet och totalt ointresse från ett företag som Electrolux att förstå vår situation. Electrolux servicetekniker tillkallades vid katastroftillfället och kunde snabb konstatera problemet. Vatttenslangen in i ismaskinen satt endast fast med ett billigt buntband som inte ens var åtdraget. tDet åtgärdades med en nytt buntband och lite lim. Serviceteknikern drog och vi fick hem en faktura på 1330 sek. Vi vägrade betala och nu har vi såklart fått en påminnelse och skall betala 1391 sek. Det enda vi i slutändan ville ha från Electrolux var att de åtminstone kunde stryka servicekostnaden för servicebesöket. Men det återkommande svaret från Electrolux var att de inte kan göra detta eftersom garantin på produkten gått ut. Total oförstående. Bifogar maildialog med Electrolux nedan, trevlig läsning. Härligt att vara kund nuförtinden. Ändå lite skönt med sociala medier så att man kan skriva av sig lite ;-) OBS: Fakturan är nu betald, det kostade Electrolux kanske lite mer i slutändan efter att Ni läst detta....
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Från: Örjan
    Skickat: den 22 maj 2017 15:16
    Till: 'electroluxserviceatelectrolux .se' electroluxserviceatelectrolux. semailto:electroluxserviceatel ectrolux.se
    Ämne: Reklamation
    Hej, Pratade idag med Er kundtjänst och de hänvisade mig till Er. Gäller : Kundnr 50005, Faktura nr 5819608, Ordernr 34045 02 53 (Finns skaderapport)
    Vi vill reklamera ett läckande kylskåp, side by side med ismaskin samt tillhörande servicebesök, se mer info nedan.
    * Vi har bestyckat 2 st. kompletta kök de senaste 10 åren med Electrolux vitvaror. De vitvaror som inköptes till vår förra fastighet fungerar fortfarande idag helt perfekt (äldre generation). De vitvaror som inköptes till vår nuvarande fastighet har följande fel konstaterats:
    * Kylskåp side by side (modell, se skaderapport?). Maskinen inköptes ca 2 år innan det togs i bruk, stod inomhus i kartong under byggande av nytt kök). Efter ytterligare ca 2 år i aktivt bruk en kväll vid hemkomst efter arbetet hade vårt nya ekgolv svällt upp framför kylskåpet.
    * Ugn, panelen på framsidan har lossnat helt och hänger i kablarna till displayen (Åtgärdat nu med kontaktlim)
    * Ugn, gummilisten inuti ugnen (mellan lucka och ugn) har lossnat. (Vi måste tydligen köpa en ny själva och limma dit?)
    * Stor dyr (extra bred) Induktionshäll, ena plattan fungerar knapp alls. (Går inte att använda)
    Nu till varför vi minst sagt är något frustrerade:
    * Efter att golvet svällt upp (kostnad att reparera ca 2-300 000 SEK.) Hela det exklusiva köket på 40 m2 med mycket skåp/köksmöbler måste rivas ut (Se bilder). För tillfället är golvet vattenskadat och uppbrutet under kylskåpet och golvet är nedtvingat framför kylskåpet och skruvat med synliga skruvar för att hålla det på plats.
    * Orsak till läckage: Allt kan gå sönder och oturen kan vara framme närsomhelst, det förstår vi. Men då en vattenförande slang på baksidan av skåpet som sitter fast i skåpet (ingående rör) med ett buntband och som inte ens är åtdraget orsakar en läcka då börjar man undra hur konstruktören eller montören tänker. Vid påfyllning in till ismaskinen har det långsamt droppat vatten bakom skåpet. Till slut lossande slangen helt och vattenskadan var ett faktum.
    * Servicebesök:
    Efter att ha kopplat bort ingående vatten ringde vi Electrolux service. Serviceteknikern hittade felet direkt (som beskrivet ovan) och satte dit ett nytt buntband och drog åt. Just nu läcker det inte iallafall men man undrar ju när/om det skall släppa igen ?
    Summering:
    Vattenskadan har uppkommit p.g.a. slarv vid montering eller så är det felkonstruerat. Vattenledningar skall väl alltid säkras med ordentliga klämmor eller svetsas/limmas för att inte riskera läckage?. Vi skulle väldigt gärna vilja ha ett nytt kylskåp där vi är säkra på att vårt nya ekgolv (efter reparation/renovering, ej påbörjat ännu) inte kommer att förstöras ännu en gång. I tillägg till detta får vi en faktura från Er på 1322 SEK för själva servicebesöket. Det känns inget vidare som ni säkert förstår. Det enda vi gjort är att lita på att Electrolux tillverkar vitvaror av hög kvalitet. Vårt nya exklusiva kök är förstört. Möbler måste rivas ut och det kommer inte att bli bra att återmontera det då det är skruvat och limmat vartannat. Vi undrar nu vad ni kan göra för oss för att dämpa vår frustration ?
    Mvh, Örjan
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    From: orjan.at***.**mailtorjan
    Sent: 2017-06-09 08:50
    To: es-kksatelectrolux.se
    Subject: VB: Reklamation
    Hej,
    Vi har ännu inte fått något besked eller återkoppling från Er gällande nedan reklamation. Vi har ännu inte betalalat fakturan för servicebesöket. Det känns mycket frustrerande att vi inte kan ringa Er och få någon slags kontakt gällande detta.
    Mvh, Örjan
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    On 12 Jun 2017, at 13:35, ES KKS es-kksatelectrolux.se wrote: (
    Hej Örjan,
    Tack för ert mail, vi förstår at ni är missnöjda. Det vi kan hjälpa till med är att vi kan sälja en ny produkt till ett rabatterat pris som en gest av Goodwill. Tyvärr kan vi inte stå för servicekostnaden för det är utanför garantitiden.
    Mvh Alexander *
    Reklamationsavd.
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    From: Örjan mailtorjan
    Sent: den 12 juni 2017 15:16
    To: ES KKS es-kksatelectrolux.se
    Subject: Reklamation
    Hej,
    Detta kylskåp var väldigt dyrt, vi vill slippa köpa 2 st, verkar inte helt rimligt.
    Om vi antar att reparatören har fäst den lösa vattenslangen på korrekt sätt så får vi i så fall behålla kylskåpet. Men vi vill verkligen inte betala för servicebesöket, varför kan ni inte stryka detta som åtminstone lite plåster på såren ? Särskilt med tanker på alla problem vi har/haft med Electrolux-produkter.
    Mvh,
    Örjan
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Från: ES KKS mailto:es-kksatelectrolux.se]
    Skickat: den 13 juni 2017 08:00
    Till: Örjan orjan
    Ämne: RE: Reklamation
    Hej
    Jag har gått igenom historiken men kan inte hitta några tidigare servicebesök som ni har fått betala för.
    Tyvärr så är det en kostnad som ni får stå för.
    Mvh Alexander *
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    From: Örjan mailtorjan
    Sent: den 13 juni 2017 09:37
    To: ES KKS es-kksatelectrolux.se
    Subject: Reklamation
    Men snälla Ni, vad har ev. tidigare servicebesök med detta att göra ? Vi har inte ens reklamerat något tidigare, främst p.g.a. uppgivenhet och tidsbrist från vår sida. Och grejorna verkar ju alltid sönder efter att garantin gått ut. Och goodwill sysslar ju inte Electrolux med längre. Det är väldigt tydligt Efter denna dialog med dig. Jag och min fru har de senaste 7 åren köp köksvitvaror för ca 120 000 sek från Electrolux men det spelar säkert ingen roll i sammanhanget.
    Men jag skulle väldigt gärna ha mail, namn och telefonnummer till din chef. Förväntar mig ett mail tillbaka med denna info omgående.
    Och det är vidare helt horribelt att det enda sättet att kontakta Er (reklamation) är via mail. Också med tanke på att jag säkert fick prata med säkert 10 personer under ett antal dagar innan jag Ens fick reda på Er mailadress. Och när jag mailar Er så svarar ni inte Ens förrän jag påmint Er.
    Förutom att vi råkat ut för en katastrof i vårt kök då vi använt Ert felkonstruerade eller felaktigt monterat kylskåp så tvingas jag nu även att lägga ned mycket tid och energi på detta som jag inte har. Men nu är detta en principsak. När t.o.m. Er egen servicetekniker säger att kvaliteten på Era produkter har gått ner de senaste åren p.g.a. kostnadsjakt i produktionen, användande av sämre material o.s.v. så blir man mörkrädd minst sagt. Aldrig mer Electrolux för oss den saken är säker.
    Jag jobbar aktivt med sociala medier och nu har jag faktiskt fått nog av stora företag som inte är det minsta intresserade av att stötta eller kompensera sina kunder. Jag kommer att aktivt kopiera in vår maildialog i samtliga forum, Facebook mm. som jag hittar på nätet, inkl. Era egna forum. Jag kommer även att beskriva och publicera denna historia på siter som vägleder konsumenter och ger köpråd. Idag finns stora möjligheter för konsumenter att göra sig hörda, om man vet hur internet fungerar. Vi ses väl på nätet då !
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Från: ES KKS mailto:es-kksatelectrolux.se]
    Skickat: den 13 juni 2017 09:56
    Till: Örjan orjan
    Ämne: RE: Reklamation
    Hej,
    Det har ett stort värde, om ni har betalat mycket för tidigare service, då brukar vi ev. hjälpa till på goodwill och ni fick dessutom ett erbjudande om en ny produkt till ett reducerat pris som en goodwill gest.
    Absolut min Chef heter Matz *


    Och där tog historien slut .... :-/

    Med vänlig hälsning,
    Örjan

Liknande trådar

  1. SPIS!!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 13:16
  2. Ny spis
    By Anne m 2 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-05, 07:46
  3. Bra spis
    By Jeswi in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-22, 18:41
  4. Vad har ni för spis?
    By Mathilda1 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 16:06
  5. Spis-fas
    By Ann1 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 18:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar
annons

Faktabank

Artiklar och nyttig information

Annons:
Annons: